Adidas heeft Umbro weten op te kopen, dus binnenkort verdwijnt die merk ook.quote:
Euh? Volgens mij is Umbro juist van Nike.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Adidas heeft Umbro weten op te kopen, dus binnenkort verdwijnt die merk ook.
Ik ken nog wel een goede buitenspelerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef Blight het volgende:
PSV heeft best knappe flanken volgend seizoen, met Zoutzak en Amrabat. Bij Ajax zitten we nog met dat blinde renpaard Rommedahl, dat excuus voor een voetballer Kennedy en een lading verkapte linksbuitens.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goede buitenspeler![]()
[BonJovi modus]quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waan van de dag. Opportunisme. Iedereen denkt de kennis in pacht te hebben. Zo gaat dat (helaas) nu eenmaal).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef denthemen het volgende:
Wie van de mensen hier weet wérkelijk wat Fontein deed en wat Jaakke precies doet? Niemand toch? Dan snap ik ook de woorden van veel mensen hier niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
PSV heeft volgend jaar een gigantische dip tijdens de ramadan! [ afbeelding ]
Dat kan ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Euh? Volgens mij is Umbro juist van Nike.
Bron.
Lurlingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:
Graag, dat roep ik al tijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz staat in de belangstelling van Borussia Dortmund, misschien ook wat voor Ajax?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz staat in de belangstelling van Borussia Dortmund, misschien ook wat voor Ajax?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
In het Parool geeft Kennedy aan dat hij ontevreden is over het beleid van Koster door hem al 4 wedstrijfden achter elkaar te wisselen. Naar zijn mening spelen er andere spelers ook slecht en die moeten dan ook gewisseld worden. Maar Koster is een onervaren trainer die nu met sterren om moet gaan, zegt Kennedy..
In het Parool geeft Kennedy aan dat hij ontevreden is over het beleid van Koster door hem al 4 wedstrijfden achter elkaar te wisselen. Naar zijn mening spelen er andere spelers ook slecht en die moeten dan ook gewisseld worden. Maar Koster is een onervaren trainer die nu met sterren om moet gaan, zegt Kennedy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |