Alle Boeren zijn homooooquote:Op maandag 3 maart 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=n8W8m3GsgwY&feature=related
Weetniet stond op een site voor Sjonnie ofzoquote:
He jongen, kom je me zondag opzoeken??quote:Op maandag 3 maart 2008 21:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weetniet stond op een site voor Sjonnie ofzo![]()
Vast allemaal mensen die dingen naar hem mochten schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Geen zin om te klimmen hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 21:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
He jongen, kom je me zondag opzoeken??
vak X, zeg maar verder weg kan nie, achter de goal laag.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen zin om te klimmen hoor![]()
Waar zit je ergens?
Ik denk met z'n reet op een stoelquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen zin om te klimmen hoor![]()
Waar zit je ergens?
Je hebt er zin in zie ik?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:25 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
vak X, zeg maar verder weg kan nie, achter de goal laag.
Mag ook zaterdagavond alvast afreizen...
Nee je mag bij ons niet zittenquote:
Moet ie ook niet vragen waar die zitquote:
Dat je me uitnodigt om zaterdagavond te komenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
[quote]Op maandag 3 maart 2008 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt er zin in zie ik?
[/quo
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Is 1 van de opties! MET 3 STERREN!Horizontale tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het TDK shirt was het mooi maar met AEGON vind ik het al een stuk minder
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat je me uitnodigt om zaterdagavond te komen
Ja denk je datquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.
Nee, zuipen, snuiven, boel afbreken en vrouwen lastig vallen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja denk je dat [ afbeelding ]
Gaan we dan gezellig carnavalshossen [ afbeelding ]
Eindhoven hooligansquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |