quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Is 1 van de opties! MET 3 STERREN!Horizontale tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het TDK shirt was het mooi maar met AEGON vind ik het al een stuk minder
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat je me uitnodigt om zaterdagavond te komen
Ja denk je datquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.
Nee, zuipen, snuiven, boel afbreken en vrouwen lastig vallen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja denk je dat [ afbeelding ]
Gaan we dan gezellig carnavalshossen [ afbeelding ]
Eindhoven hooligansquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.
Met al die psvers uit WOS zekerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, zuipen, snuiven, boel afbreken en vrouwen lastig vallen.
Hehe, ik weet wat jij bedoelt...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Is 1 van de opties! MET 3 STERREN!had ik al eens eerder gepost, maar deze is echt super gewoon, straalt elite uit. En dat zijn wij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
zuipen en vrouwen lastig vallen zal nog wel lukken denk ik met de wossers, de rest??quote:
Met Jorien in Bad?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef BOYS1985 het volgende:
WIJ GAAN 5 KEER SCOREEEEEEEEEE
Boys, laat je hooooreeeeeequote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef BOYS1985 het volgende:
In eigen goal ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef BOYS1985 het volgende:
Doen!quote:
Dus jij bent die echte eindhovuuu hooligaann?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef BOYS1985 het volgende:
Sinds me 7e een seizoenskaart heerlijk.
[man]
Wij worden kampioen DeLorge is terug de verlosserquote:Jong Ajax heeft de uitwedstrijd tegen Jong ADO Den Haag met 1-3 gewonnen. Laurent Delorge en Vurnon Anita maakten hun rentree na lange blessureperiodes.
Nee Wilco gebruikt geen megafoon, die overigens alleen gebruikt wordt om liedereen door te zetten als ze dreigen stil te vallen, dus geen 'boere schop ze neer', zoals hier boven wordt gesugerreerd.quote:
Alleen vitesse en psv zijn niet uitverkocht dit seizoen voorderest altijd vol! wel 2 treinen jaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:36 schreef Roberto258 het volgende:
Succes trouwens zondag tegen die nepboeren, jullie gaan wél met 2 treinen neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |