In de tussentijd kan het nog een leuk reltopic wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef toma het volgende:
whehehe, dat wordt een ban.
Ik ben inderdaad in het bezit van en goddelloze vagina, maar zand????quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
Do you have sand in your vagina?
Al een tijdje hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft 410 tegenwoordig ook al een geluidinstallatie? Ben benieuwd wat SteveB daarvan vind
Je hebt ook gelijk hoor. Wat mij betreft hoeft het ook geen eenheid te worden. Dat gaat ook sowieso niet lukken. Net of het op Zuid een eenheid is. Daar is het nog 10 keer erger dan bij ons hahaquote:Op maandag 3 maart 2008 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, een eenheid/familia zal het nooit worden, dat merk je iedere thuiswedstrijd gewoon. 410 staat voor iets groots, een grote groep SCC-houders. Maar af en toe schaam ik me gewoon voor mede-410'ers.
Klopt, ik kreeg een brief dat ik er niet voor in aanmerking kom.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mocht jij nou niet naar Zuid 2 volgend jaar?
Nou op de vorige pagina staan meer persoonlijke escapades dan jodentalkquote:
Wat ik gehoord heb, kom je dan op Zuid1 ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg een brief dat ik er niet voor in aanmerking kom.
Maar goed, heb goede hoop dat ik komende zomer naar Zuid 1 kan verhuizen.
Danko Lazovic was toen al met zijn hoofd bij PSV, was tien tegen twaalf.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Echt doordraaien ga ik als PSV wéér tegen Vitesse kampioen gaat worden.
Lijkt me sterk, als we dan gelijk staan worden wij hetquote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Dat zei ik gister ook al tegen m'n vriendin, die zogenaamd voor PSV is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |