Het is maar een forum hoor, die gast kent je helemaal niet dus zou me er niet zo druk over makenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jas, als ik uitgemaakt word voor 3eklas supporter, irriteert dat.
Snappie?
Door wie? En vertel nou eens een keer wat 410 jou heeft aan gedaanquote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Snappie?
Waar gebeurt dat dan? Enige storende is een opmerking van jou:quote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Snappie?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:14 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jij voorop natuurlijk, lelijke proleet dat je bent.
Men schaamt zich voor jouw soort.
Ik ben Mister Ajaxquote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben het wel met SteveBallmer eens dat er hier veel gastjes rondlopen die denken dat ze Mister Ajax zijn en alles hebben uitgevonden maar nog nooit de Arena van binnen hebben gezien, laat staan de Meer.
Er zijn er wel een stel die niet vaak gaan ofzo, maar zo stoer doen die hier toch ook weer niet? Vind dat allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben het wel met SteveBallmer eens dat er hier veel gastjes rondlopen die denken dat ze Mister Ajax zijn en alles hebben uitgevonden maar nog nooit de Arena van binnen hebben gezien, laat staan de Meer.
quote:Cruijff wil Molenaar als algemeen directeur maar wil Molenaar zelf wel'?
Keje Molenaar is een belangrijke kandidaat om Maarten Fontein op te volgen als Algemeen directeur. De broer van Johan Cruijff; Henny Cruijff, zegt tegenover Nieuwe Revu er niet van op te kijken als Moelnaar als het boegbeeld van de club wordt ingelijfd. "Ik weet wel hoe Johan de posities gaat invullen", aldus broer Henny. "Keje Molenaar is de ideale algemeen directeur, Van Basten de beste trainer en ik denk dat Cruijff een speler die onder hem is opgeleid als technisch directeur gaat aanstellen. Johan moet daar dan als een soort Beckenbauer boven hangen."
Molenaar zelf ontkent wederom dat er sprake is van een benoeming bij Ajax. "Wat lief dat hij dat zegt, maar ik heb niet de ambitie om het te worden", aldus de oud-Ajacied in Nieuwe Revu. "In het verleden is die suggestie abusievelijk gewekt. Ik ben ook niet gevraagd, dus het is niet aan de orde", aldus Molenaar.
Wat "de Goesj" betreft, dat vind ik ook beschamend. Maar ik sta er prima en heb het enorm naar mijn zin op 410. Ik hoef niet zo nodig weg.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich vind ik 410 tegenwoordig ook zwaar kut, af en toe gewoon beschamend zelfs. Gisteren ook weer, zo'n mongoloïde figuur die de massa moet opzwepen en verschrikkelijk misplaatste liedjes over Excelsior, het was weer bar en boos. Feit is gewoon dat het overgrote deel van 410 helemaal niets met de groep rond de GKL heeft, iedereen staat op 410 omdat het naast Zuid 1 het enige vrije staanvak is. De enige reden waarom ik er sta, is de wachtlijst voor Zuid 1 en met mij nog veel meer met dezelfde reden.
G staat voor Gekkequote:Op maandag 3 maart 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat "de Goesj" betreft, dat vind ik ook beschamend. Maar ik sta er prima en heb het enorm naar mijn zin op 410. Ik hoef niet zo nodig weg.
En zo groot is de kale leider niet hoor
Maar goed, een eenheid/familia zal het nooit worden, dat merk je iedere thuiswedstrijd gewoon. 410 staat voor iets groots, een grote groep SCC-houders. Maar af en toe schaam ik me gewoon voor mede-410'ers.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat "de Goesj" betreft, dat vind ik ook beschamend. Maar ik sta er prima en heb het enorm naar mijn zin op 410. Ik hoef niet zo nodig weg.
Joh.quote:En zo groot is de kale leider niet hoor
er stond iets als: "Net alsof je in de meer moet zijn geweest om Ajax fan te zijn"quote:
Ja op een reactie van TR maar het klopte niet, vandaar mijn editquote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
er stond iets als: "Net alsof je in de meer moet zijn geweest om Ajax fan te zijn"
Mocht jij nou niet naar Zuid 2 volgend jaar?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, een eenheid/familia zal het nooit worden, dat merk je iedere thuiswedstrijd gewoon. 410 staat voor iets groots, een grote groep SCC-houders. Maar af en toe schaam ik me gewoon voor mede-410'ers.
[..]
Joh.
Zie mijn reactie hierbovenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dat moet niet maar dat zeg ik ook nergens.
Dat is het ook natuurlijk. Verder vind ik het ook altijd erg leuk op het vak, maar het slaat gewoon veel te ver door.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
G staat voor Gekke
Maargoed jij kent er veel gasten toch?
Dan vermaak je jezelf natuurlijk altijd wel, als je met een groep maten staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |