In de tussentijd kan het nog een leuk reltopic wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef toma het volgende:
whehehe, dat wordt een ban.
Ik ben inderdaad in het bezit van en goddelloze vagina, maar zand????quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
Do you have sand in your vagina?
Al een tijdje hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft 410 tegenwoordig ook al een geluidinstallatie? Ben benieuwd wat SteveB daarvan vind
Je hebt ook gelijk hoor. Wat mij betreft hoeft het ook geen eenheid te worden. Dat gaat ook sowieso niet lukken. Net of het op Zuid een eenheid is. Daar is het nog 10 keer erger dan bij ons hahaquote:Op maandag 3 maart 2008 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, een eenheid/familia zal het nooit worden, dat merk je iedere thuiswedstrijd gewoon. 410 staat voor iets groots, een grote groep SCC-houders. Maar af en toe schaam ik me gewoon voor mede-410'ers.
Klopt, ik kreeg een brief dat ik er niet voor in aanmerking kom.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mocht jij nou niet naar Zuid 2 volgend jaar?
Nou op de vorige pagina staan meer persoonlijke escapades dan jodentalkquote:
Wat ik gehoord heb, kom je dan op Zuid1 ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg een brief dat ik er niet voor in aanmerking kom.
Maar goed, heb goede hoop dat ik komende zomer naar Zuid 1 kan verhuizen.
Danko Lazovic was toen al met zijn hoofd bij PSV, was tien tegen twaalf.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Echt doordraaien ga ik als PSV wéér tegen Vitesse kampioen gaat worden.
Lijkt me sterk, als we dan gelijk staan worden wij hetquote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Dat zei ik gister ook al tegen m'n vriendin, die zogenaamd voor PSV is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
M0NTANA plaatste deze post hier, de sukkel.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huh, het wordt steeds gekker hier
Wel ten koste van ons dan. Maar als wij al zeker zijn dan keept Pasveer tochquote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als we dan gelijk staan worden wij het![]()
Ja dat snap ik dan nog net wel. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef RayMania het volgende:
M0NTANA plaatste deze post hier, de sukkel.
Hey een nieuwequote:Op maandag 3 maart 2008 16:52 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij die geluidsinstallatie op 410? Het klinkt erg sad.
Ik kan zijn naam niet in verband brengen met de voetbalwereld, wie wel?quote:Jons Hensel (foto) is kandidaat om John Jaakke op te volgen als voorzitter van de Raad van Commissarissen. Dit meldde sportjurist Berry Bertels maandag op BNR Nieuwsradio. Bertels beroept zich hierbij op betrouwbare bronnen rond de businessclub van Ajax.
Hensel, ondernemer in onder meer vliegtuigbestickering, is op dit moment voorzitter van hockeyclub Amsterdam, tegenover Sportweek: “Toevallig zat ik maandag te luisteren naar dat radioprogramma. Erg grappig. Er werd gezegd dat de opvolger van Jaakke uit het voetbal moest komen en dus niet uit het hockey. Ik mag dan voorzitter zijn van Amsterdam, maar ik kom wel degelijk uit het voetbal.”
Naar verluidt heeft Hensel wel oren naar het voorzitterschap. “Ik geef toe; het zou waanzinnig zijn als ik word gevraagd. Maar behalve een paar telefoontjes van bekenden die vertelden dat mijn naam de ronde zou doen, heb ik niets gehoord. Ik ben niet gevraagd. Het is dus helemaal geen discussie. Maar nu moet ik gaan. Ik ben al laat. Ik heb een meeting bij de ABN Amro…”
Die gast stond in 1967 al op de F-side.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kan zijn naam niet in verband brengen met de voetbalwereld, wie wel?
quote:
Envelop met reacties overhandigd aan Johnny
Vrijdag 29 februari.
De envelop met bijna alle uitgeprinte reacties zijn overhandigd aan John Heitinga, het leek nog even moeilijk te gaan worden door de grote drukte tijdens de training, maar gelukkig maakte John even tijd en nam de envelop in ontvangst. Z'n eerste reactie was positief; hij vond het top en had er respect voor dat zulke acties voor hem worden gehouden. Mocht John een reactie geven dan zal ik dat zeker op de site zetten. Blijf vooral reacties sturen, want ik heb Johnny ook de link van de site gegeven.
Nog nietquote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Aanvoerder het volgende:
En, hebben we al last van wedstrijdspanning voor komende zondag?
Samen met SteveBallmer en Golfer?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die gast stond in 1967 al op de F-side.
Ik woonde vlakbij Twente en ga elk jaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:27 schreef Rumille het volgende:
Johnny
Ik heb nog nooit een wedstrijd van Ajax in het stadion meegemaakt.
Krijg je ervan als je in Twente woont, maar wel Ajax met de paplepel bent ingegoten.
Dan ben ik altijd op vakantiequote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik woonde vlakbij Twente en ga elk jaar.
Oke oke, Adam Tournament
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Samen met SteveBallmer en Golfer?
Qua sfeer maakt het weinig verschil...quote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd op vakantie.
1 jaar waren er kaarten geregeld, maar toen overleed een kennis. Begrafenis en dus geen A'dam Tournament.
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
Qua sfeer maakt het weinig verschil...
[..]
So True.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yup zeker al aanwezig, de laatste wedstrijden was dat toch een heel stuk minder omdat we eigenlijk voor spek en bonen speelden. Maar ben bang dat we zondagavond weer allemaal depresief op dit forum kunnen baggerenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Aanvoerder het volgende:
En, hebben we al last van wedstrijdspanning voor komende zondag?
Nee joh, gewoon de moed erin houden wij zijn Ajax wij worden kampioenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Yup zeker al aanwezig, de laatste wedstrijden was dat toch een heel stuk minder omdat we eigenlijk voor spek en bonen speelden. Maar ben bang dat we zondagavond weer allemaal depresief op dit forum kunnen baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |