en je denkt serieus dat, wanneer iedereen (of veel mensen) dat gaan doen, je dat niet merkt?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar daar betaal je dus niet voor! Een klein doosje met een horloge kost 6,20 euro, een doos van een meter bij een meter bij een meter ook.
Je kunt dus ook een doos kopen, maar aangezien dat duur is pak ik het thuis altijd zelf in, en dus meestal niet in de meest efficiënte doos. Ze snijden zichzelf zo in hun vingers, want als de dozen gratis waren zou dat enorm veel schelen in het verdere proces. Maar och, het zal ze leren.
je bent niet bekend met het feit dat je een doos ook kleiner kan maken?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:35 schreef Geqxon het volgende:
Nee kijk, ik doe het niet om te provoceren of om te pesten, maar omdat het gewoon niet anders kan! Ik stuur soms dingen in veel te groten dozen, omdat ik gewoon niet kleiner heb. En als ze de dozen dan gratis maken, hoeven ze veel minder mee te zeulen.
nee dat weet je gewoon bij dellquote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Goed, die 121 euro is exclusief:Printerkabel a 15 euro Cartridge pack a 30 euro Wireless network card a 40 euro Leveringskosten a 15 euro
En over dat alles ook nog eens 19 procent BTW. Waardoor het op 286 euro komt.
Tijd voor een nieuw motto? Zelfs met randapparatuur naaien wij u met de opties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |