Ik zuig niet, ik merk bepaalde zaken op die de verkoper probeert te verbloemen of te verzwijgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef NanKing het volgende:
Asskicker zuig eens niet zo hier.
Via de software hack kan je gewoon alle aanbieders in nederland gebruiken en dus natuurlijk bellen, gebeld worden en smsen.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar zodra je die softwarematige aanpassingen weer ongedaan gaat maken, kun je ook niet meer bellen. Dus het mes snijdt aan twee kanten.
is 260 euro scherp?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:10 schreef boblow het volgende:
260 ver beneden de prijs..
260 ¤ is al scherpe prijs voor in America, alleen vergeet je dan nog de kosten die erover heenkomen om het apparaat hier te lrrijgen... helaas...
[evenopkomenvoordeverkopermodus]quote:Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
is 260 euro scherp?
In amerika is ie $399 = 263 euro
'm hierheen krijgen is in je broekzak steken
oftewel, nieuwprijs is 260 euro, dan is 260 euro voor een tweedehandse in principe mooi hoor
400 euro is beetje duur, zeker voor tweedehands
snap ik ook wel, maar dan nog, gewoon principes enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:41 schreef W4 het volgende:
[..]
[evenopkomenvoordeverkopermodus]
Misschien moet je dan zelf ff een ticket US boeken en 'em zelf gaan halen, flapdrol !
Het feit dat er hier op FOK! WII's verkocht werden in december voor 1,5x winkelwaarde doet niemand wat, maar als de marktwaarde van een iPhone hoger is dan deze in een ander land kost dan ineens wel ? Mensen denk toch eens na ! Een willekeurige console in de US is ook iets 40% goedkoper dan in NL ... gaan we dan tweedehandsprijzen ook maar hanteren obv de prijzen in de US ?
Allemaal kwestie van vraag en aanbod, en in geval van de iPhone (origineel) is de vraag (gelukkig) nog steeds een stuk groter dan het aanbod
Zo, da's eruit
[/evenopkomenvoordeverkopermodus]
Daarom is mijn eerdere interesse weg, vind het ook allemaal dubieus. Als de TS nou niet zo moeilijk zou doen over een paar foto's...quote:Op maandag 3 maart 2008 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar TS, je wilt hem hier toch verkopen? Plaats dan gewoon in dit topic fto's en informatie en niet via PM.Vind ik minimaal dubieus
Inderdaad. Al die pubers die hier voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten hierquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:29 schreef Jarno het volgende:
Iets verkopen via FOK!..
TS, bespaar je lekker de moeite. Er zitten hier toch alleen zeikerds. Op Marktplaats ben je 'm zo voor 400-500 euro kwijt!
Leer is rekenen. De wisselkoers die je betaalt is meer dan jij berekent. xe.com is niet de prijs die je krijgt...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
is 260 euro scherp?
In amerika is ie $399 = 263 euro
'm hierheen krijgen is in je broekzak steken
oftewel, nieuwprijs is 260 euro, dan is 260 euro voor een tweedehandse in principe mooi hoor
400 euro is beetje duur, zeker voor tweedehands
dat wou ik dus net posten, alle games e.d.kunnen in een gemodde xbox... alle simkaarten in de gemodde iphonequote:Op woensdag 5 maart 2008 10:43 schreef hiolpi het volgende:
wat ik niet snap is dat modded xboxen hier niet mogen, en modded phones wel, is geen aanval op TS
Van de iphone is bekend dat hij in NL nog niet beschikbaar is, de enige betaalbare modellen is illegale/grijze import uit usa die enkel werken met jailbreaks.... (wat mijns inziens gelijk is aan een xbox mod)
8,375% in NYquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef greetoz_ het volgende:
Jullie vergeten dat bovenop die 399 ook nog belasting komt wat weer verschild per staat in de US.
Maargoed ik denk dat 400 euro een hele nette prijs is voor een iPhone maar denk dat je indd maar kans hebt op iphoneclub.nl dan ben je hem zo kwijt
Dan ben jij gewoon dom. ¤400-450 euro is de waarde van een iPhone in Nederland. Punt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef ne0n het volgende:
ik heb mijne verkocht aan max 250 euro.. dus 400 is best wel duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |