Bedankt !quote:Op maandag 8 december 2008 08:30 schreef bassieVL het volgende:
Vanuit het centraal station in Stockholm kun je naar Arlanda met de rechtstreekse bus (40 minuten +- 11 euro) of met de rechtstreekse sneltrein Arlanda Express (20 minuten, +- 22 euro)
Ik weet het niet precies, maar ik denk dat je leeftijd wel eens een probleem kan gaan vormen voor de 'echte' clubs enzo. Vaak is het vanaf 21/22 etc.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:42 schreef Nilith het volgende:
Misschien nog iemand die tips heeft over waar uit te gaan als 18jarige in Stockholm(eind februari)"?
En is de kans erg groot dat er nog sneeuw ligt?
Ik neem aan dat je dit topic al helemaal hebt doorgelezen. Wat heb je al gepland qua bezoeken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb twee volle dagen om Stockholm te bekijken. Welke dingen wel en welke dingen niet?
Hier 80 km. boven stockholm sneeuwt het soms, en is alles ijzig. Je fietst constant over ijs..Maar over 3 weken kan dat heel anders zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:04 schreef Anotis het volgende:
Ik ga over drie weken!
Ben benieuwd of er sneeuw ligt en ijs enzo? Iemand die me dat kan vertellen? Dan weet ik wat ik in moet pakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |