abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66272013
Oh Als alles dicht is, is er weinig aan en is 80 of 100 kronen aardig duur.. Wat heb je er dan aan om te gaan? Ze komen eenmalig ja Na de zomer ben ik weer in NL..
pi_66273257
Zo goed als zeker ga ik met twee vrienden het weekend van Vrijdag 13 t/m/ Zondag 15 Maart naar stockholm. Vlucht is al goedkoop gevonden. Nu dus nog een hotel. Heb besloten doordat de vliegreis vrij goedkoop is maar een hotel te nemen i.p.v. een hostel. Is toch net iets beter. Nu is dus de vraag kennen mensen goede hotels hier ? Niet te duur natuurlijk. Het liefst wel redelijk in het centrum. En als de vlucht het gaat worden zijn we rond 10 uur op de luchthaven (nyo) haal je dit allemaal een beetje met inchecken etc ?
pi_66273500
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef heaven7 het volgende:
Oh Als alles dicht is, is er weinig aan en is 80 of 100 kronen aardig duur.. Wat heb je er dan aan om te gaan? Ze komen eenmalig ja Na de zomer ben ik weer in NL..
In het weekend is het meeste wel open (Tot 15.00) Kijk maar eens op skansen.se. Daar staat ook een dagelijks programma bij "Vad händer idag"
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66273539
Oh dat zou fantastisch zijn, tack
pi_66273570
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef copyfile het volgende:
Zo goed als zeker ga ik met twee vrienden het weekend van Vrijdag 13 t/m/ Zondag 15 Maart naar stockholm. Vlucht is al goedkoop gevonden. Nu dus nog een hotel. Heb besloten doordat de vliegreis vrij goedkoop is maar een hotel te nemen i.p.v. een hostel. Is toch net iets beter. Nu is dus de vraag kennen mensen goede hotels hier ? Niet te duur natuurlijk. Het liefst wel redelijk in het centrum. En als de vlucht het gaat worden zijn we rond 10 uur op de luchthaven (nyo) haal je dit allemaal een beetje met inchecken etc ?
Hotels weet ik niet, maar als je van NYO naar Stockholm centrum met de bus reist, ben je daar ongeveer 1,5 uur later.
pi_66273600
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef heaven7 het volgende:
Oh dat zou fantastisch zijn, tack
Varsågod
pi_66273868
me vragen zijn nog niet helemaal beandwoord maar gooi er toch nog een paar tegenaan.

Met de vluchten hebben de opties :
1. Vrijdag 21:00 aankomen, Zondag 21:00 uur vertrekken
2. Vrijdag 17:30 aankomen, Zondag 15:00 uur vertrekken
3. Vrijdag 17:30 aankomen, Maandag 13:25 vertrekken

Mijn vraag is dus vooral, wat denken jullie ? optie 1 : Maar 1 echte dag daar en zondag alleen tot eind van de middag. optie 2 : Echt alleen de zaterdag daar. optie 3 : 2 volle dagen daar.
Optie 3 is natuurlijk duurder omdat we 1 dag hotel meer nodig hebben. Maarja de vraag is dus zie je stockholm in 1 1/2 dag of is 2 volle dagen toch wel aan te raden ?

De vluchten gaan allemaal naar nyo maar heb ook een andere optie zien staan (vlucht is met ryanair) welke luchthaven kunnen we het beste nemen ?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:05:21 #283
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_66274018
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Drie uur vanuit Arlanda, maar daar moest ik wel een grote volvo met spikes voor huren, haha. Anyway, ik doe de oppet spor. Da's de volle wasaloppet, maar zonder het wedstrijd element en de helft van de deelnemers. Had namelijk nooit eerder gelanglaufd, dus wil het in mijn eigen tijd doen en niet plat gelopen worden door die gekke Zweden!
Leuk. Ik ben in de jaren 90 in het Wasaloppet museum in Mora geweest.
Is een hele happening dat gebeuren.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_66274190
Ryanair gaat straks ook naar Västerås vanaf Weeze, maar ik weet nog niet of ze halverwege maart daarmee al zijn begonnen. Verder heb je nog GermanWings vanaf Keulen naar Arlanda. Zij hebben soms ook goede goedkope vluchten.

.
pi_66275220
Ik ga meestal voor optie 3. 17:30 aankomen op Skavsta, betekent dat je rond 19:20 uur bij Central Station bent.

Check ook expedia.nl. die hebben vaak leuke aanbiedingen.
Stop rockin' the boat.
pi_66275261
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ryanair gaat straks ook naar Västerås vanaf Weeze, maar ik weet nog niet of ze halverwege maart daarmee al zijn begonnen. Verder heb je nog GermanWings vanaf Keulen naar Arlanda. Zij hebben soms ook goede goedkope vluchten.

.
Västerås is toch net zo ver als Skavsta?

Jammer dat Sterling vorig jaar failliet is gegaan.
Stop rockin' the boat.
pi_66275914
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Västerås is toch net zo ver als Skavsta?

Is ook zo, maar had even Uppsala in mijn hoofd . Als je naar Sockholm moet scheelt het inderdaad niet zo veel.
pi_66276363
Handig ook dat ze die luchthavens ook beiden Stockholm noemen. Enige verschil is de afkorting... Ben benieuwd wanneer de eerste mensen op de verkeerde luchthaven staan te wachten ....
pi_66276520
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig ook dat ze die luchthavens ook beiden Stockholm noemen. Enige verschil is de afkorting... Ben benieuwd wanneer de eerste mensen op de verkeerde luchthaven staan te wachten ....
Ik ken de vliegvelden toch echt bij hun naam, net als in Londen. Niemand heeft het over Stockholm Airport, gaat altijd over Arlanda bijvoorbeeld?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66276647
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Collega's van mijn stonden bij de verkeerde Dusseldorf.
Stop rockin' the boat.
pi_66276682
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik ken de vliegvelden toch echt bij hun naam, net als in Londen. Niemand heeft het over Stockholm Airport, gaat altijd over Arlanda bijvoorbeeld?
En bij ryanair weet je toch ook gewoon dat het de kleinere vliegvelden zijn?
pi_66276714
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Collega's van mijn stonden bij de verkeerde Dusseldorf.
Zuslief ook
pi_66276773
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hmja, maar voor mensen die daar niet bekend zijn en alleen op de site van Ryanair afgaan..... Check het kaartje daar maar. Dat ze het dan hadden gedaan zoals met Brussel (Brussel-Zuid): Stockholm-Noord en Stockholm-Zuid ofzo.
pi_66276788
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

En bij ryanair weet je toch ook gewoon dat het de kleinere vliegvelden zijn?
Het zijn beiden kleine vliegvelden.
pi_66277107
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hmja, maar voor mensen die daar niet bekend zijn en alleen op de site van Ryanair afgaan..... Check het kaartje daar maar. Dat ze het dan hadden gedaan zoals met Brussel (Brussel-Zuid): Stockholm-Noord en Stockholm-Zuid ofzo.
Als je naar Stockholm wilt, maakt het niet uit op welke van de twee je terecht komt. En mensen uit de buurt van Stockholm zullen het verschil wel kennen.
Stop rockin' the boat.
pi_66278357
Thanks voor de hulp ! Zoek nu dus alleen nog mensen die leuke hotels weten voor 2 of 3 nachten in/rond het centrum van stockholm. Het liefst een beetje in het centrum !
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:33:33 #297
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_66325392
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef copyfile het volgende:
Thanks voor de hulp ! Zoek nu dus alleen nog mensen die leuke hotels weten voor 2 of 3 nachten in/rond het centrum van stockholm. Het liefst een beetje in het centrum !
Wij zaten vorig jaar echt heel dicht bij het centrum (Kungsgatan dan..) als ik het goed heb (maps) was het Hotel & Restaurant Riche, ik weet de naam niet meer precies, maar wel dat het in die straat was.. Ik kan er op internet eigenlijk niet veel over vinden, alleen over het restaurant, maar het was een goed hotel en een prima locatie.

pi_66334604
Ik heb trouwens in Stockholm een shirt gekocht van het merk Gul & Blå. Iemand enig idee wat dit betekent?

-nvm, heb al gevonden dat het geel en blauw is. -
pi_66334769
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:46 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb trouwens in Stockholm een shirt gekocht van het merk Gul & Blå. Iemand enig idee wat dit betekent?
Dat betekent dat je een nationalistisch shirt hebt gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')