Gaaf! Zelfs voor een Zweed is het bijna onmogelijk om aan kaartjes te geraken. Was toch binnen no-time uitverkocht meen ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef bassieVL het volgende:
6 Maart staat de volgende trip naar Stockholm op het programma. Metallica in de Globen.
Was inderdaad erg snel uitverkocht, binnen een paar minuten. Ben benieuwd, ben nog nooit in de Globen geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Gaaf! Zelfs voor een Zweed is het bijna onmogelijk om aan kaartjes te geraken. Was toch binnen no-time uitverkocht meen ik?
leuk, waar zit dat Hermans? Mn vriend is vegetarisch,d us dat is wel leuk voor een keertje!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef bassieVL het volgende:
Net weer terug van een lang weekend Stockholm. Blijft een erg leuke stad. 6 Maart staat de volgende trip naar Stockholm op het programma. Metallica in de Globen.
Gisteren gegeten bij Hermans, als je van vegetarisch (en veel) eten houdt, zeker een aanrader. Lekker eten en een mooi uitzicht over de stad.
Södermalm, beetje verderop dan Katarinavägen vanuit Götgatan gezien. 5 minuten lopen vanuit metro Slussen. Zeer mooi uitzicht op de weg ernaar toe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuk, waar zit dat Hermans? Mn vriend is vegetarisch,d us dat is wel leuk voor een keertje!
Skansen is leuk om doorheen te lopenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef mrkanarie het volgende:
Heehee,
Nou, wij zitten nu in Stockholm, ik internet nu even vanuit de Karknastorget, heerlijk zonnetje hier! Gisteren Gamla stan, SoFo en nog wat dingetjes bezocht. Ideaal met zoän metrokaart, iemand nog tips? Is Skansen nog de moeite wáard?
Ga met mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 03:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Stockholm
Dit jaar ga ik niet, omdat ik niet weet met wie ik zou moeten gaan
Poe. Zondag koud dus in Mora...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef heaven7 het volgende:
Het is al een aantal dagen non stop onder 0. Zaterdagnacht is -12 voorspeld.
Zondag ga je de 90 km volbrengen? Heel veel succes alvast!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Poe. Zondag koud dus in Mora...
Dank je, ik zal het nodig hebben. Tijd maakt me echt geen donder uit, ik wil gewoon het einde halen en daar kan je maximaal 13 uur over doen... Nou ja, ik kon hiervoor niet eens langlaufen, dus moet de laat ook niet te hoog leggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zondag ga je de 90 km volbrengen? Heel veel succes alvast!
Hoe lang denk je erover te doen trouwens?
Maar nu toch wel? Ik bedoel..je hebt toch getraind neem ik aan??quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Drive-r het volgende:
[..]
... Nou ja, ik kon hiervoor niet eens langlaufen, dus moet de laat ook niet te hoog leggen
eenmalig?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef heaven7 het volgende:
* heaven7 wil er zondag heen met ouders die eenmalig 4 daagjes komen kijken waar dochterlief tegenwoordig woont
Voor zover ik heb gezien was alles dicht...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef heaven7 het volgende:
Oh, Skansen in de winter niet zoveel aan? Waren er wel mensen aanwezig in die huisjes en was het dorpskerntje open? (Met het bakkertje, de drukkerij etc?)
Drie dagen geoefend, maar dat was het. Wel veel in de gym geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar nu toch wel? Ik bedoel..je hebt toch getraind neem ik aan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |