abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66162443
Net weer terug van een lang weekend Stockholm. Blijft een erg leuke stad. 6 Maart staat de volgende trip naar Stockholm op het programma. Metallica in de Globen.

Gisteren gegeten bij Hermans, als je van vegetarisch (en veel) eten houdt, zeker een aanrader. Lekker eten en een mooi uitzicht over de stad.
Stop rockin' the boat.
pi_66170033
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef bassieVL het volgende:
6 Maart staat de volgende trip naar Stockholm op het programma. Metallica in de Globen.

Gaaf! Zelfs voor een Zweed is het bijna onmogelijk om aan kaartjes te geraken. Was toch binnen no-time uitverkocht meen ik?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66170674
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:19 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Gaaf! Zelfs voor een Zweed is het bijna onmogelijk om aan kaartjes te geraken. Was toch binnen no-time uitverkocht meen ik?
Was inderdaad erg snel uitverkocht, binnen een paar minuten. Ben benieuwd, ben nog nooit in de Globen geweest.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:52:18 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66171370
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef bassieVL het volgende:
Net weer terug van een lang weekend Stockholm. Blijft een erg leuke stad. 6 Maart staat de volgende trip naar Stockholm op het programma. Metallica in de Globen.

Gisteren gegeten bij Hermans, als je van vegetarisch (en veel) eten houdt, zeker een aanrader. Lekker eten en een mooi uitzicht over de stad.
leuk, waar zit dat Hermans? Mn vriend is vegetarisch,d us dat is wel leuk voor een keertje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66171559
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

leuk, waar zit dat Hermans? Mn vriend is vegetarisch,d us dat is wel leuk voor een keertje!
Södermalm, beetje verderop dan Katarinavägen vanuit Götgatan gezien. 5 minuten lopen vanuit metro Slussen. Zeer mooi uitzicht op de weg ernaar toe.

http://hermans.gastrogate.com/
Stop rockin' the boat.
pi_66173264
Ik ga met Hemelvaart voor het eerst naar Stockholm. Ik heb al veel van Europa gezien, maar ben eigenlijk nog nooit in Scandinavië geweest. Het was trouwens de eerste keer dat ik goed moest zoeken naar een beetje betaalbare accommodatie.

Keuze is gevallen op het Hotel Clarion Collection Tapto. Wordt goed beoordeeld, is scherp geprijsd (ik betaal 210 euro voor 4 nachten) en naast ontbijt is ook nog eens een dinerbuffet en gratis koffie/thee/gebak inbegrepen.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_66190759
Heehee,

Nou, wij zitten nu in Stockholm, ik internet nu even vanuit de Karknastorget, heerlijk zonnetje hier! Gisteren Gamla stan, SoFo en nog wat dingetjes bezocht. Ideaal met zoän metrokaart, iemand nog tips? Is Skansen nog de moeite wáard?
pi_66191249
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef mrkanarie het volgende:
Heehee,

Nou, wij zitten nu in Stockholm, ik internet nu even vanuit de Karknastorget, heerlijk zonnetje hier! Gisteren Gamla stan, SoFo en nog wat dingetjes bezocht. Ideaal met zoän metrokaart, iemand nog tips? Is Skansen nog de moeite wáard?
Skansen is leuk om doorheen te lopen . Zeker als 't weer goed is .
pi_66191394
Skansen is héél erg de moeite waard Zeker voor die prijs! En ja, het zonnetje hier is idd goddelijk Helaas zit ik met een ziek kind de hele dag binnen
pi_66193621
Vond het afgelopen weekend toch wel fris in Stockholm. Had graag wat meer zon gehad.
Stop rockin' the boat.
pi_66193789
En hoe is het nu? Enige voorspelling voor het weekend? Het moet gvd koud blijven...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 19 februari 2009 @ 03:16:42 #262
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_66223758
Stockholm
Dit jaar ga ik niet, omdat ik niet weet met wie ik zou moeten gaan
  donderdag 19 februari 2009 @ 03:17:24 #263
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66223765
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 03:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Stockholm
Dit jaar ga ik niet, omdat ik niet weet met wie ik zou moeten gaan
Ga met mij
Confidence through competence
pi_66224716
Het is al een aantal dagen non stop onder 0. Zaterdagnacht is -12 voorspeld.
pi_66233748
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef heaven7 het volgende:
Het is al een aantal dagen non stop onder 0. Zaterdagnacht is -12 voorspeld.
Poe. Zondag koud dus in Mora...
pi_66247981
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Poe. Zondag koud dus in Mora...
Zondag ga je de 90 km volbrengen? Heel veel succes alvast!

Hoe lang denk je erover te doen trouwens?
pi_66248807
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Zondag ga je de 90 km volbrengen? Heel veel succes alvast!

Hoe lang denk je erover te doen trouwens?
Dank je, ik zal het nodig hebben. Tijd maakt me echt geen donder uit, ik wil gewoon het einde halen en daar kan je maximaal 13 uur over doen... Nou ja, ik kon hiervoor niet eens langlaufen, dus moet de laat ook niet te hoog leggen
pi_66248873
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Drive-r het volgende:

[..]

... Nou ja, ik kon hiervoor niet eens langlaufen, dus moet de laat ook niet te hoog leggen
Maar nu toch wel? Ik bedoel..je hebt toch getraind neem ik aan??
pi_66252793
Zo, zojuist weer gesetteld in Nederland. Heerlijk, een paar daagjes weg, en wat een stad is Stockholm!

Gisteren na Kaknastorget op veler aanraden toch naar Skansen gegaan. De entree van 100SEK vond ik een redelijke prijs, en met het zonnetje erbij was het inderdaad erg fijn! Wel vond ik het jammer dat het ivm de winter wat kaal en leeg was; de beren liepen bijvoorbeeld niet buiten, ze waren nieuwe leidingen aan het leggen, het eea aan het verbouwen en alle restaurantjes waren dicht. Dit laatste was ook de reden dat we na zo'n 2,5 uur het dusdanig koud hadden dat we eruit zijn gegaan en een lekker warm cafétje in Gamla stan hebben opgezocht. Verder was het inderdaad wel erg leuk met al die huisjes e.d., en ik kan me heel goed indenken dat het zomers erg gezellig is!

Foto's volgen nog, en Stockholm ga ik zeker nog een keer aandoen!
pi_66255945
Oh, Skansen in de winter niet zoveel aan? Waren er wel mensen aanwezig in die huisjes en was het dorpskerntje open? (Met het bakkertje, de drukkerij etc?)
pi_66256047
* heaven7 wil er zondag heen met ouders die eenmalig 4 daagjes komen kijken waar dochterlief tegenwoordig woont
pi_66259403
Juist in de winter is Skansen leuk! Lekker rustig
pi_66259416
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef heaven7 het volgende:
* heaven7 wil er zondag heen met ouders die eenmalig 4 daagjes komen kijken waar dochterlief tegenwoordig woont
eenmalig?
pi_66260940
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef heaven7 het volgende:
Oh, Skansen in de winter niet zoveel aan? Waren er wel mensen aanwezig in die huisjes en was het dorpskerntje open? (Met het bakkertje, de drukkerij etc?)
Voor zover ik heb gezien was alles dicht...
pi_66261893
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Maar nu toch wel? Ik bedoel..je hebt toch getraind neem ik aan??
Drie dagen geoefend, maar dat was het. Wel veel in de gym geweest natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')