quote:Op maandag 3 maart 2008 00:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb goddomme ook kamervragenWat gebeurde er echt met Sport7? En waarom krijgt Sylvana steeds weer een programma? En...en...en...ik heb kamervragen
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:16 schreef Zhenar het volgende:
Mijn kamervragen:
Waarom onderzoekt niemand het verband tussen dat er opeens zoveel homo's zijn in onze generatie en het feit dat Carlo Boszhardt jarenlang de geesten van kindertjes subtiel heeft kunnen kneden vanuit Telekids?!?!?![]()
Hoe is Wie Is De Mol zo'n populair programma geworden, terwijl er totaal geen motivatie is voor de mol om de mol uit te hangen en het hele concept dus op losse schroeven staat?!![]()
Wat deden die mannen in witte pakken bij de Bijlmerramp en waarom heeft niemand ze aangesproken op de obvious rip-off van Men in Black. Ik bedoel: "Men in White"?!?!?!? Pleeeeeeaaaaase![]()
Welk bizarre experiment is er ooit uitgevoerd op Baas B., waardoor hij radioactief bloost?!![]()
!!!
Ook ik heb kamervragen![]()
Wij niet. Wij zijn stoeah.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef Houtspeer het volgende:
Omdat we niet beter weten Salvad0R.
Ik hóór het ze "rappen"quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
Maandag 17 mei twee-duizend-vier Willem Endstra krijgt wat kogels in z'n lijf. Politie wijst gelijk naar ene Willem H. Een man met een legaal bedrijf en een jolige persoonlijkheid, is dit nou de moordenaar? Ja zegt justitie, hij is de opdrachtgever. Maar hoe zit het met Endstra en de Joint Strike Fighter investering, zijn ontmoetingen met Wim Kok en Bal-ken-en-deDe moord op Endstra had niets te maken met die stenen
Ik heb kamervragen
quote:Graag uw welgemeende aandacht voor Metro-collega Lange Frans. Deze razend populaire hiphopper is een bescheiden jongen. Zo rept hij in zijn Metro-columns met geen woord over zijn nieuwe single. Hartstikke jammer, want het is geëngageerde rap van de bovenste plank. Lange Frans rijmt het van de daken: ‘ik hep koamerfroage’.
Inderdaad, ‘Kamervragen’. Zo heet dit meesterwerk dat met recht Frans’ magnum opus mag worden genoemd. In ‘Kamervragen’ rappen hij en zijn kompaan Baas B. dat de deksel van de beerput moet, want het Binnenhof is één grote doofpot.
Deze visie verwoorden beide rappers in een ijzersterke clip. De camera tolt en zwenkt. We zien Lange Frans en Baas B. opgesloten in een donker en vochtig kot. Geblinddoekt, veel bloed en overal ketenen. Gelukkig is de bewaker vergeten tape op hun monden te plakken, dus de heren rappen dat het een aard heeft. Nederland, word wakker! “Ik hep koamerfroage!” Frans rapt dat er vier schutters betrokken waren bij de moord op Pim Fortuyn. De politicus werd omgelegd vanwege de Joint Strike Fighter. “Ik hep koamerfroage!” En de vuurwerkramp in Enschede was een opzetje van Defensie. Een dekmantel om in één keer een hele lading landmijnen tot ontploffing te brengen. “Ik heb koamerfroage!” Check de feiten, de overheid gaat over lijken. En wat weet minister Remkes allemaal van aliens? Veel meer dan wij denken. “Ik hep koamerfroage!”
Nu denkt u natuurlijk: wat een bagger, geen touw aan vast te knopen. Dat dacht ik ook, maar het betoog van Lange Frans is gehoord. Tweede Kamerlid Tofik Dibi van GroenLinks heeft inderdaad schriftelijke Kamervragen gesteld naar aanleiding van de videoclip. Dibi vraagt premier Balkenende of hij bereid is antwoord te geven op de vragen die Lange Frans stelt. Echt waar. Dus wat weet onze premier allemaal over landmijnen in Enschede, aliens en mogelijk andere complottheorieën? Wat mij betreft hoeft Kamerlid Dibi niet lang in spanning te zitten:
Geachte heer Dibi. De videoclip ‘Kamervragen’ van de heer Lange Frans heeft mij de ogen geopend. De voorbije dagen ben ik zo eens op onderzoek uitgegaan. Wist u bijvoorbeeld dat in de kelders onder het Catshuis sinds 1990 de heer Nico Haak gevangen wordt gehouden? Hij is niet dood, hij leeft – dankzij de Biostabil, met daarin botsplinters van de tiende vinger van Tineke de Nooij.
Verder kan ik u melden dat de gleufhoed van minister Plasterk in werkelijkheid een buitenaards ruimteschip is met daarin hoogintelligente, microscopisch kleine wezens die ons hele zonnestelsel regeren. Steeds wanneer het waait, maakt de gleufhoed zich los van het hoofd van de heer Plasterk om zo een vierde dimensie te openen in onze kosmos. Hierdoor is het mogelijk via het geheime stoompijpje van mijn Senseo koffiezetapparaat te communiceren met gene zijde.
Enfin, mocht u nog meer prangende vragen hebben die u als volksvertegenwoordiger van landsbelang acht, dan verneem ik dat graag. Met de meeste hoogachting, uw minister-president J.P. Balkenende.
ga naar school lutserquote:Op maandag 3 maart 2008 11:29 schreef iuvenis het volgende:
Kamervragen van lange frans en baas B.... Nee, persoonlijk prefereer ik meer "het land van", maar ja... wie ben ik ook....
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:54 schreef MASD het volgende:
Wist je dat geen truffels eten zeer gevaarlijk is? Wat ik nu spreek is echt geen lauwe pis. Shiiiit, die dingen werken tegen paranoia en wat andere zooi. Vind jij mijn album ook niet schitterend mooi? De regering zit achter die verhalen! dus laat je truffels staan en kom de waarheid halen. yo, ik maakte het vmbo dan wel niet af. Maar als ik optreedt dan het focking dak eraf. Misschien dan wel alleen op basisscholen voor het hek. De grote mensen gooien liever ijsklontjes naar mijn bek. Ik ben dan wel groter als die koter, nog sla ik geen deuk in een pakje boter. Maar zeg nou zelf, onze rhymes zijn toch echt geen mooi gezicht. Oh shit de AIVD, ze gaan me stoppen in een dope gesticht.
Normaal gesproken zou ik mama om een snoepje vragen, maar op dit moment heb ik modderfokking kamervragen!
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:26 schreef Zhenar het volgende:
Van '68 tot in '89... Publieke omroep was nog vrij oppermachtig. De media slechts door één iemand beheerd... feiten en waarheden keihard geweerd. Kleuren, sensatie, een rad voor de ogen... allemaal werden we voorgelogen! Nog nooit zoveel leugens en bedrog in ons land... gepwnt door Meneer De Uil met zijn Fabeltjeskrant. Niemand die hem aansprak op zijn eeuwig gezever... blind voor de bouwfraude van Ed en Willem Wever. Geen oog voor de waarheid, geen oog voor 't gevaar... Geen oog voor het dictatorschap van Juffrouw Ooievaar. En Zoef de Haas, stijf van de pillen... sneller dan de bliksem een arrest aan je billen. Was het de angst, of waren we gek?... "Tuut tuut tuut tuut en houd nu je bek!" Niemand die durfde nog goed te kijken... naar Bor de Wolf zijn witwaspraktijken. Zo bleven we braaf en zo dom als een koe... Oogjes dicht. En snaveltjes toe.
Ik heb kamervragen
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom lijken de soundtracks van films allemaal zoveel op elkaar?
Ik heb Hans-Zimmervragen.
we've got a winner!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Het was in de zomer van tweeduizendzes... Keiharde staking; op tafel met het mes. Wat was nu de oorzaak, wat was er gebeurd?... Waren die katten in het zwembad gepleurd? Of waren die kutbeesten toch nog in leven? Maar waar waren dan die F&F mods gebleven?!Danny en Yvonne echt over de rooie... Andere modjes begonnen ook te klooien. Allemaal staken, wat waren ze stoer... Iemand werd uitgemaakt voor k*nk*rh**r. Was het terecht, of waren ze verwend?... Hoe dan ook, al die mods pardoes geband!
Een paar maanden na al die consternatie... alle mods keigeile kerstgratie! Maar wel moesten ze voor altijd zwart en grauw... Toch staan er sommigen nu weer op blauw!
Wat is de deal hier, meningenwissel?... Keiharde doofpot, ik zeg je, fo shizzle
![]()
Ik heb kamervragen
Dat Raiders Twix gezeik heb ik ook een trauma aan overgehoudenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:04 schreef babette21 het volgende:
Mijn vragen zijn eerder voor Lubbers bestemd, die ik van jeugdig hersenspoelen beticht:
Ben in de war sinds begin jaren tachtig: van de eerste klas naar groep 4, allemachtig!
Ging naar de Proviemarkt, dat wilde ik althans, want die supermarkt heette plots Jac Hermans
Daar zocht ik Raiders maar ook dat werd niks, wat bleek nou, het was ineens: Twix
En mijn laatste punt, misschien raad je het al... waar de fok is nou toch de..................... lolabal?!??!?
Ik heb kamervragen.....![]()
jeweettoch
alsof ik ook maar enigszins m'n best ga doen om 'n paar rappers te overtreffenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
Maar kom op Babs, je hebt veul meer schrijftalent
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef babette21 het volgende:
alsof ik ook maar enigszins m'n best ga doen om 'n paar rappers te overtreffen
vandaag gaat 't enkel om de inhoud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |