abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57121087
Lange F. en Baas B. - Kamervragen
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb goddomme ook kamervragen Wat gebeurde er echt met Sport7? En waarom krijgt Sylvana steeds weer een programma? En...en...en...ik heb kamervragen
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:16 schreef Zhenar het volgende:
Mijn kamervragen:
Waarom onderzoekt niemand het verband tussen dat er opeens zoveel homo's zijn in onze generatie en het feit dat Carlo Boszhardt jarenlang de geesten van kindertjes subtiel heeft kunnen kneden vanuit Telekids?!?!?
Hoe is Wie Is De Mol zo'n populair programma geworden, terwijl er totaal geen motivatie is voor de mol om de mol uit te hangen en het hele concept dus op losse schroeven staat?!
Wat deden die mannen in witte pakken bij de Bijlmerramp en waarom heeft niemand ze aangesproken op de obvious rip-off van Men in Black. Ik bedoel: "Men in White"?!?!?!? Pleeeeeeaaaaase
Welk bizarre experiment is er ooit uitgevoerd op Baas B., waardoor hij radioactief bloost?! !!!

Ook ik heb kamervragen
pi_57121193
Uhm.. Ok bedankt
  maandag 3 maart 2008 @ 10:00:21 #3
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_57121234
Je weet.
And all the things you do with it
pi_57121235
-Hoe gaat het met de olie-winsten van JP's broeder?
-Hoeveel knaakjes krijgt Wilders van de NL Bank voor zijn geschifte beleid?
-Waarom zijn jullie allemaal een stel marionet-muppets?
  maandag 3 maart 2008 @ 10:02:08 #5
164931 Houtspeer
pi_57121262
Omdat we niet beter weten Salvad0R.
pi_57121308
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef Houtspeer het volgende:
Omdat we niet beter weten Salvad0R.
Wij niet. Wij zijn stoeah.
Heb het over de kamer-figuren
  maandag 3 maart 2008 @ 10:10:36 #7
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57121415
Baanbrekend topic!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57121424
Lange Frans
pi_57121428
Maandag 17 mei twee-duizend-vier Willem Endstra krijgt wat kogels in z'n lijf. Politie wijst gelijk naar ene Willem H. Een man met een legaal bedrijf en een jolige persoonlijkheid, is dit nou de moordenaar? Ja zegt justitie, hij is de opdrachtgever. Maar hoe zit het met Endstra en de Joint Strike Fighter investering, zijn ontmoetingen met Wim Kok en Bal-ken-en-de De moord op Endstra had niets te maken met die stenen Ik heb kamervragen
pi_57121652
kut dwaas b
pi_57121833
Hoe zit dat met het complot achter de moord van Fortuyn...van politiek Den Haag tot JSF in Washington DC...ik heb focking kamervragen

maandag 3 maart 2008 @ 10:39:54 #12
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57121934
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
Maandag 17 mei twee-duizend-vier Willem Endstra krijgt wat kogels in z'n lijf. Politie wijst gelijk naar ene Willem H. Een man met een legaal bedrijf en een jolige persoonlijkheid, is dit nou de moordenaar? Ja zegt justitie, hij is de opdrachtgever. Maar hoe zit het met Endstra en de Joint Strike Fighter investering, zijn ontmoetingen met Wim Kok en Bal-ken-en-de De moord op Endstra had niets te maken met die stenen Ik heb kamervragen
Ik hóór het ze "rappen"
pi_57122758
Bart de Graaff, grote baas van B-N-N. Had een nierziekte en groeistoornis. Bleef klein qua gestalte, maar groeide groot qua prestaties. Veranderde de publieke omroep in een treinschema verstorende, snuivend stel leugenaars. Bart de Graaff stierf op 25 mei twee-duizend-twee. Maar laat me jullie de waarheid vertellen. Bart de Graaff was echt niet geboren te Haarlem. Nee nee, uhhh, Bart de Graaff geboren in sterrenstelsel "264cat" kwam aan in Amster-dam. Nam de gedaante aan van een kleine Poolse toerist en startte zijn zegetocht door de Ne-der-land-se show-biiiiizzzz. De Nederlandse regering was het zat, baksteen door een benzinepomp, hoeveel moesten ze nog pikken. Bart de Graaff alias "Alien7008" zit nu opgesloten in een bunker onder een boerderij in Drenthe. Ik heb kamervragen
  maandag 3 maart 2008 @ 11:25:41 #14
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_57122765
Kamer?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:29:11 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_57122837
De column van Luuk Koelman over deze geweldige plaat
quote:
Graag uw welgemeende aandacht voor Metro-collega Lange Frans. Deze razend populaire hiphopper is een bescheiden jongen. Zo rept hij in zijn Metro-columns met geen woord over zijn nieuwe single. Hartstikke jammer, want het is geëngageerde rap van de bovenste plank. Lange Frans rijmt het van de daken: ‘ik hep koamerfroage’.
Inderdaad, ‘Kamervragen’. Zo heet dit meesterwerk dat met recht Frans’ magnum opus mag worden genoemd. In ‘Kamervragen’ rappen hij en zijn kompaan Baas B. dat de deksel van de beerput moet, want het Binnenhof is één grote doofpot.

Deze visie verwoorden beide rappers in een ijzersterke clip. De camera tolt en zwenkt. We zien Lange Frans en Baas B. opgesloten in een donker en vochtig kot. Geblinddoekt, veel bloed en overal ketenen. Gelukkig is de bewaker vergeten tape op hun monden te plakken, dus de heren rappen dat het een aard heeft. Nederland, word wakker! “Ik hep koamerfroage!” Frans rapt dat er vier schutters betrokken waren bij de moord op Pim Fortuyn. De politicus werd omgelegd vanwege de Joint Strike Fighter. “Ik hep koamerfroage!” En de vuurwerkramp in Enschede was een opzetje van Defensie. Een dekmantel om in één keer een hele lading landmijnen tot ontploffing te brengen. “Ik heb koamerfroage!” Check de feiten, de overheid gaat over lijken. En wat weet minister Remkes allemaal van aliens? Veel meer dan wij denken. “Ik hep koamerfroage!”
Nu denkt u natuurlijk: wat een bagger, geen touw aan vast te knopen. Dat dacht ik ook, maar het betoog van Lange Frans is gehoord. Tweede Kamerlid Tofik Dibi van GroenLinks heeft inderdaad schriftelijke Kamervragen gesteld naar aanleiding van de videoclip. Dibi vraagt premier Balkenende of hij bereid is antwoord te geven op de vragen die Lange Frans stelt. Echt waar. Dus wat weet onze premier allemaal over landmijnen in Enschede, aliens en mogelijk andere complottheorieën? Wat mij betreft hoeft Kamerlid Dibi niet lang in spanning te zitten:

Geachte heer Dibi. De videoclip ‘Kamervragen’ van de heer Lange Frans heeft mij de ogen geopend. De voorbije dagen ben ik zo eens op onderzoek uitgegaan. Wist u bijvoorbeeld dat in de kelders onder het Catshuis sinds 1990 de heer Nico Haak gevangen wordt gehouden? Hij is niet dood, hij leeft – dankzij de Biostabil, met daarin botsplinters van de tiende vinger van Tineke de Nooij.
Verder kan ik u melden dat de gleufhoed van minister Plasterk in werkelijkheid een buitenaards ruimteschip is met daarin hoogintelligente, microscopisch kleine wezens die ons hele zonnestelsel regeren. Steeds wanneer het waait, maakt de gleufhoed zich los van het hoofd van de heer Plasterk om zo een vierde dimensie te openen in onze kosmos. Hierdoor is het mogelijk via het geheime stoompijpje van mijn Senseo koffiezetapparaat te communiceren met gene zijde.
Enfin, mocht u nog meer prangende vragen hebben die u als volksvertegenwoordiger van landsbelang acht, dan verneem ik dat graag. Met de meeste hoogachting, uw minister-president J.P. Balkenende.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 maart 2008 @ 11:29:40 #16
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_57122850
Kamervragen van lange frans en baas B.... Nee, persoonlijk prefereer ik meer "het land van", maar ja... wie ben ik ook....
love's a loaded gun....
pi_57123302
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:29 schreef iuvenis het volgende:
Kamervragen van lange frans en baas B.... Nee, persoonlijk prefereer ik meer "het land van", maar ja... wie ben ik ook....
ga naar school lutser
  maandag 3 maart 2008 @ 11:54:54 #18
165512 MASD
Music is dead.
pi_57123407
Wist je dat geen truffels eten zeer gevaarlijk is? Wat ik nu spreek is echt geen lauwe pis. Shiiiit, die dingen werken tegen paranoia en wat andere zooi. Vind jij mijn album ook niet schitterend mooi? De regering zit achter die verhalen! dus laat je truffels staan en kom de waarheid halen. yo, ik maakte het vmbo dan wel niet af. Maar als ik optreedt dan gaat het focking dak eraf. Misschien dan wel alleen op basisscholen voor het hek. De grote mensen gooien liever ijsklontjes naar mijn bek. Ik ben dan wel groter als die koter, nog sla ik geen deuk in een pakje boter. Maar zeg nou zelf, onze rhymes zijn toch echt geen mooi gezicht. Oh shit de AIVD, ze gaan me stoppen in een dope gesticht.

Normaal gesproken zou ik mama om een snoepje vragen, maar op dit moment heb ik modderfokking kamervragen!

[ Bericht 4% gewijzigd door MASD op 03-03-2008 12:28:29 ]
Long live music.
pi_57123648
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:54 schreef MASD het volgende:
Wist je dat geen truffels eten zeer gevaarlijk is? Wat ik nu spreek is echt geen lauwe pis. Shiiiit, die dingen werken tegen paranoia en wat andere zooi. Vind jij mijn album ook niet schitterend mooi? De regering zit achter die verhalen! dus laat je truffels staan en kom de waarheid halen. yo, ik maakte het vmbo dan wel niet af. Maar als ik optreedt dan het focking dak eraf. Misschien dan wel alleen op basisscholen voor het hek. De grote mensen gooien liever ijsklontjes naar mijn bek. Ik ben dan wel groter als die koter, nog sla ik geen deuk in een pakje boter. Maar zeg nou zelf, onze rhymes zijn toch echt geen mooi gezicht. Oh shit de AIVD, ze gaan me stoppen in een dope gesticht.

Normaal gesproken zou ik mama om een snoepje vragen, maar op dit moment heb ik modderfokking kamervragen!
  maandag 3 maart 2008 @ 12:09:14 #20
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57123752
!!!! Hilarisch topic
  maandag 3 maart 2008 @ 12:20:05 #21
148823 znarch
ondertitel
pi_57123970
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_57124007
Die reacties

Bedankt voor jullie reacties !!! Blijf m kijken, linken en aanklikken want 'ze' houden de teller al expres lager dan dat ie is !!!
gr. Frans & Bart

Conspiracy theorists in Nederland
  maandag 3 maart 2008 @ 13:29:14 #23
164931 Houtspeer
pi_57125374
Waarom moeten we meestal betalen om naar de wc te gaan?
Waarom verschilt de prijs van koffie in bibliotheken?
Ik heb kamervragen
pi_57130974
Publieke omroep...15 november twee-duizend-vier...uhh de grootste Nederlander wordt gekozen bij de K-R-O
Het Nederlands publiek mag stemmen. Maar wat dan? Pim Fortuyn wordt gekozen, WTF!!!! Rat-a-tat in het mediapark, dood op de grond, we wisten zeker dat hij de volgende ochtend niet meer op stond. En nu is hij gekozen, tot de grootste WTF!!! Ik heb kamervragen
  maandag 3 maart 2008 @ 18:26:24 #25
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57131667
Van '68 tot in '89... Publieke omroep was nog vrij oppermachtig. De media slechts door één iemand beheerd... feiten en waarheden keihard geweerd. Kleuren, sensatie, een rad voor de ogen... allemaal werden we voorgelogen! Nog nooit zoveel leugens en bedrog in ons land... gepwnt door Meneer De Uil met zijn Fabeltjeskrant. Niemand die hem aansprak op zijn eeuwig gezever... blind voor de bouwfraude van Ed en Willem Wever. Geen oog voor de waarheid, geen oog voor 't gevaar... Geen oog voor het dictatorschap van Juffrouw Ooievaar. En Zoef de Haas, stijf van de pillen... sneller dan de bliksem een arrest aan je billen. Was het de angst, of waren we gek?... "Tuut tuut tuut tuut en houd nu je bek!" Niemand die durfde nog goed te kijken... naar Bor de Wolf zijn witwaspraktijken. Zo bleven we braaf en zo dom als een koe... Oogjes dicht. En snaveltjes toe.
Ik heb kamervragen
pi_57131721
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:26 schreef Zhenar het volgende:
Van '68 tot in '89... Publieke omroep was nog vrij oppermachtig. De media slechts door één iemand beheerd... feiten en waarheden keihard geweerd. Kleuren, sensatie, een rad voor de ogen... allemaal werden we voorgelogen! Nog nooit zoveel leugens en bedrog in ons land... gepwnt door Meneer De Uil met zijn Fabeltjeskrant. Niemand die hem aansprak op zijn eeuwig gezever... blind voor de bouwfraude van Ed en Willem Wever. Geen oog voor de waarheid, geen oog voor 't gevaar... Geen oog voor het dictatorschap van Juffrouw Ooievaar. En Zoef de Haas, stijf van de pillen... sneller dan de bliksem een arrest aan je billen. Was het de angst, of waren we gek?... "Tuut tuut tuut tuut en houd nu je bek!" Niemand die durfde nog goed te kijken... naar Bor de Wolf zijn witwaspraktijken. Zo bleven we braaf en zo dom als een koe... Oogjes dicht. En snaveltjes toe.
Ik heb kamervragen
geniaal
pi_57132078
Wat is de oppervlakte van de gemiddelde slaapkamer in Nederland?
Waarom doet de CV in mijn kamer het niet goed?
Wat is een normale hoogte voor een woonkamer?
Wat is de beste inrichting voor een woonkamer in een eengezinswoning?
Ik heb kamervragen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 3 maart 2008 @ 18:47:08 #28
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_57132163
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_57132179
Elluf September twee-duizend-een
Moslim terroristen rammen twee vliegtuigen tegen machtige torens van steen
Drieduizend onschuldige doden
Bin Laden raakte toen opeens in de mode
De Nederlandse politiek in rep en roer
Pim Fortuyn, de kale homo, deed stoer
De grote politieke rellen waren voerrrrrrrrr
voor de me-di-a
En toen
De Wereld Draait Door
Matthijs van Nieuwkerk en Georgina Verbaan in koor
Georgina neukt Jort Kelder achter kogelvrij glas
Terwijl Mohammed Atta doorkookt in zijn eigen bloed-/gemixt met kerosine-...plas
Terwijl Georgina Jort neukt, denkt ze aan een ander
Een vent met meer macht en meer haar
God wat is Bin Laden een geile vent voor haar
En dit heeft niks te maken met die nertsen
Ik heb kamervragen
  maandag 3 maart 2008 @ 18:48:58 #30
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57132197
Het was in de zomer van tweeduizendzes... Keiharde staking; op tafel met het mes. Wat was nu de oorzaak, wat was er gebeurd?... Waren die katten in het zwembad gepleurd? Of waren die kutbeesten toch nog in leven? Maar waar waren dan die F&F mods gebleven?! Danny en Yvonne echt over de rooie... Andere modjes begonnen ook te klooien. Allemaal staken, wat waren ze stoer... Iemand werd uitgemaakt voor k*nk*rh**r. Was het terecht, of waren ze verwend?... Hoe dan ook, al die mods pardoes geband! Een paar maanden na al die consternatie... alle mods keigeile kerstgratie! Maar wel moesten ze voor altijd zwart en grauw... Toch staan er sommigen nu weer op blauw! Wat is de deal hier, meningenwissel?... Keiharde doofpot, ik zeg je, fo shizzle
Ik heb kamervragen
  maandag 3 maart 2008 @ 19:13:22 #31
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57132791
Haar naam was Stella, the tease of the town... Ik vond haar wel lekker; ik was met haar down. We zaten te chillen ergens tussen de bosjes... Ik was wel laid-back a.k.a. lekker losjes. Ik kijk in haar ogen en denk "Dit is goed!"... Haal heel diep adem, verzamel mijn moed. "Laat jij de jouwe zien, dan toon ik jou de mijne"... Ik hoorde haar lachen en wilde verdwijnen. Maar toen zei ze plotseling "Prima, jij eerst!"... Dus ik knoop mijn broek los; semi-beheersd. En heel nonchalant toen, liet ik die trien... onverdroten mijn piemeltje zien. Zij wijzen en lachen: "Dat stelt echt niets voor!"... Ik snikte bedroefd "Ik ben nog maar vijf, hoor!" Toen rende ze weg en ik huilde een poosje... Daar bleef ik alleen, zonder blik op haar doosje.
Ik heb kamervragen!
pi_57132821
pi_57132948
Waarom kunnen meisjes met rode haren zo goed kussen? Dat schijnt niet mis te zijn, namelijk. En waarom is Temmink zo'n ontzettende hondenlul? Nijhuis ook trouwens. Om nog maar te zwijgen over Braamhaar en Wiedemijer. Waarom is Feyenoord de afgelopen 10 jaar maar 1 keer kampioen geworden?
Ik heb kamervragen
pi_57132952
Briljant.
pi_57132973
Waarom lijken de soundtracks van films allemaal zoveel op elkaar?

Ik heb Hans-Zimmervragen.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:34:36 #36
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57133345
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom lijken de soundtracks van films allemaal zoveel op elkaar?

Ik heb Hans-Zimmervragen.
!
  maandag 3 maart 2008 @ 19:54:03 #37
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_57133874
RTL of TALPA, een grote bende; de Gouden Kooi een grote ellende, maar nu worden de bewoners keihard genaaid, het huis en geld door RTL weggegraaid, ben benieuwd of die sullen uit de kooi dit pikken of dat RTL zich in Terror Jaap gaat verslikken..

Ik heb kamervragen !!
FOK!'s rode weduwe.
  maandag 3 maart 2008 @ 20:43:41 #38
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_57135113
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Het was in de zomer van tweeduizendzes... Keiharde staking; op tafel met het mes. Wat was nu de oorzaak, wat was er gebeurd?... Waren die katten in het zwembad gepleurd? Of waren die kutbeesten toch nog in leven? Maar waar waren dan die F&F mods gebleven?! Danny en Yvonne echt over de rooie... Andere modjes begonnen ook te klooien. Allemaal staken, wat waren ze stoer... Iemand werd uitgemaakt voor k*nk*rh**r. Was het terecht, of waren ze verwend?... Hoe dan ook, al die mods pardoes geband! Een paar maanden na al die consternatie... alle mods keigeile kerstgratie! Maar wel moesten ze voor altijd zwart en grauw... Toch staan er sommigen nu weer op blauw! Wat is de deal hier, meningenwissel?... Keiharde doofpot, ik zeg je, fo shizzle
Ik heb kamervragen
we've got a winner!
  maandag 3 maart 2008 @ 20:59:34 #39
138448 PeZu
Suspended animation
pi_57135533
wie was er maar een clown/? ik heb ben kramervragen _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 3 maart 2008 @ 21:04:28 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_57135658
Mijn vragen zijn eerder voor Lubbers bestemd, die ik van jeugdig hersenspoelen beticht:

Ben in de war sinds begin jaren tachtig: van de eerste klas naar groep 4, allemachtig!
Ging naar de Proviemarkt, dat wilde ik althans, want die supermarkt heette plots Jac Hermans
Daar zocht ik Raiders maar ook dat werd niks, wat bleek nou, het was ineens: Twix
En mijn laatste punt, misschien raad je het al... waar de fok is nou toch de..................... lolabal?!??!?
Ik heb kamervragen.....

jeweettoch
pi_57135710
Zes december negentienachtentachtig, de avond na sinterklaas
De buit van de vorige avond was een GI Joe, Transformer en een modderfokking poppel ik voelde mij een baas
Ik lag lekker, zelfvoldaan in mijn bedje toen....
Wat schetste mijn verbazing?
Een vaag gekrijs, er werd iemand vermoord!
Het was in die old school days, geen Natalee of Maddy, die waren nog niet dood.
Maar WTF wat hoorde ik dan?
Ik kroop uit mijn bed in mijn flexe Lucky Luck pyjama, en liep naar de wit/zwarte gang.
Het geluid kwam van beneeee-den
Heer hoor mijn gebeden (RIP homies, Dwaze Dwayne, Gekke Pik, Kromme Aart, PEACE OUT YO)
Ik liep de trap of, de woonkamer in
Ik verwachtte een gigantisch eng ding
Close, maar nee mn pa paalde me ma
Mijn zicht ging op zwart....en ik was nooit meer dezelfde
Al twintig jaar in de ziektewet, WTF wat gebeurde er die aaaa-vond
Ik heb kamervragen
pi_57135739
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:04 schreef babette21 het volgende:
Mijn vragen zijn eerder voor Lubbers bestemd, die ik van jeugdig hersenspoelen beticht:

Ben in de war sinds begin jaren tachtig: van de eerste klas naar groep 4, allemachtig!
Ging naar de Proviemarkt, dat wilde ik althans, want die supermarkt heette plots Jac Hermans
Daar zocht ik Raiders maar ook dat werd niks, wat bleek nou, het was ineens: Twix
En mijn laatste punt, misschien raad je het al... waar de fok is nou toch de..................... lolabal?!??!?
Ik heb kamervragen.....

jeweettoch
Dat Raiders Twix gezeik heb ik ook een trauma aan overgehouden Maar kom op Babs, je hebt veul meer schrijftalent
  maandag 3 maart 2008 @ 21:11:58 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_57135829
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
Maar kom op Babs, je hebt veul meer schrijftalent
alsof ik ook maar enigszins m'n best ga doen om 'n paar rappers te overtreffen
vandaag gaat 't enkel om de inhoud
pi_57135890
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef babette21 het volgende:
alsof ik ook maar enigszins m'n best ga doen om 'n paar rappers te overtreffen
vandaag gaat 't enkel om de inhoud
pi_57136213
Het jaar is tweeduizendacht
Lange Frans en Baas B hebben weer een gevoelige single volgebaft
Vol met complottheorieen
Die Amerikanen zeggen altijd erge dingen komen in drieen
Lange Frans en Baas B komen met zn tweeen
Maar wel zo hard als de weeen
Van een vrouw die van Sugar Lee Hooper moet bevallen
Je kent mij Joran
Ik zeg geen gekke dingen
Maar als die gasten komen, dan gaan wij springen
Lange Frans en Baas B
Leggen een tijdbom onder dit land
Het kabinet zal vallen
Na de kamervragen van een hangmarokkaan met ballen
Kamervragen die de doofpot opentrekken
De stank komt nu op alle plekken
Van Gouda naar Purmerend
Van dat vieze oude wijf naar die asociale vent
We horen de waarheid
Militair vuurwerk in Enschede, ET in de kast van Balkenende, Wilders op de heuvel bij JFK
De tijd is gekomen
Ze moeten boeten voor hun zonden
Lange Frans en Baas B pakken de wapens en leiden ons van Diemen naar Den Haag
Kinderen zijn de baas

Ik heb kamervragen
  maandag 3 maart 2008 @ 21:45:14 #46
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_57136842
love's a loaded gun....
  maandag 3 maart 2008 @ 22:27:52 #47
128976 dubidub