Die groene vond ik het lekkerst. Heb hier nog een fles Edelweiss Dunkel staan. Ga ik vanavond uitproberen.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
Edelweiss!!! En dan de groene (Hefetrub) of de blauwe (Kristalklar). En de Stroh80 mag je ook niet vergeten natuurlijk!
Van de witte kun je een prima absinth maken!
Het smaakt een beetje naar alcoholvergiftiging.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Gewas het volgende:
Heb nog nooit van Stroh gehoord. Zal het eens uitproberen. Ik denk dat ze het wel hebben bij de slijterij. Waar smaakt het een beetje naar?
Hoe kan je Stroh rum nou niet kennen?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Gewas het volgende:
Heb nog nooit van Stroh gehoord. Zal het eens uitproberen. Ik denk dat ze het wel hebben bij de slijterij. Waar smaakt het een beetje naar?
Dat vind ik wel erg sterk. Ben niet van plan om dat puur te drinken. Kan je het ook nog mixen met iets?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe kan je Stroh rum nou niet kennen?
Dat is het bekendste drankje uit Oostenrijk!![]()
Smaakt naar: Rum
Alcoholpercentage: 80%
Doet het goed in de Cola.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:21 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg sterk. Ben niet van plan om dat puur te drinken. Kan je het ook nog mixen met iets?
Stroh-rum is er ook nog in alcohol percentages wat wat lager ligt.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:21 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg sterk. Ben niet van plan om dat puur te drinken. Kan je het ook nog mixen met iets?
Mijn eerst poging tot drankdrinken... misschien dat het feit dat ik met een half glas Strohrum en een half glas cola dacht een goede colarummix te hebben gemaakt, wel de reden is dat ik nu geen alcohol drinkquote:
Dat spul herken ik van twee weken geleden! Alleen heb ik het zelf niet gedronken. Is toch een soort Rivella, maar dan net iets anders?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef MPG het volgende:
Gösser is een prima pils
Verder natuurlijk de Strohrum
En zonder alcohol: Almdudler
![]()
[ afbeelding ]
Mwah... Pittige eerste kennismakning met drankquote:Op maandag 10 maart 2008 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn eerst poging tot drankdrinken... misschien dat het feit dat ik met een half glas Strohrum en een half glas cola dacht een goede colarummix te hebben gemaakt, wel de reden is dat ik nu geen alcohol drink.
Correct. Een soort kruidenlimonade. Lekker verfrissendquote:[..]
Dat spul herken ik van twee weken geleden! Alleen heb ik het zelf niet gedronken. Is toch een soort Rivella, maar dan net iets anders?
Schnaps is niet typisch Oostenrijks. Schnaps is een verzamelnaam voor allerlei soorten sterke drank. Een soort van "borrel" dus.quote:Ik zie trouwens de Schnaps ook nog niet langskomen, en dat lijkt mij ook iets typisch Oostenrijks.
en-een-minieme-hoeveelheid-aan-drank-meegenomen-hebben..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:Verkapt Kijk-mij-eens-op-wintersport-geweest-zijn topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |