Wat ik in ieder geval niet zou doen is hem naar het Sony Ericsson Repair center sturen. Daar is mijn k750i om exact hetzeflde euvel (tegen koelkast aangestoten) heen gegaan, had toen nog garantie.
- Telefoon herstelt. Week later scherm stuk (niet goed aangesloten ofzo, allemaal strepen en vaag beeld)
- Nog een keer opgestuurd, scherm herstelt en briefje: We hebben ook je keyboard vervangen. Week later keyboard stuk
- Nog een keer opgestuurd na telefonisch contact om me gewoon een neiuwe telefoon te geven. Uiteindelijk akkoord: Krijg ik een branded vodafone telefoon terug terwijl ik een unbranded telefoon los in de winkel heb gekocht (Verder heb ik T-Mobile en geen Vodafone). Dus sim kaart wordt niet geaccepteerd
- Uiteindelijk een werkende telefoon na nog een keer opsturen.
Voor elke keer verzenden mocht ik wel fijn 24,50 ofzo verzendkosten betalen. Want dat moet verplicht aangetekend. In telefonisch contact is mij totaal 3 maal beloofd dat deze teruggestort worden, daar wacht ik (na 2 jaar ofzo) nog steeds op.
SE repair center zuigt!