Hoewel het er mooi uitziet vind ik er weinig diepgang in zitten. Het is een mooie techdemo eigenlijk omdat je steeds hetzelfde doet.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Binnenkort eindelijk eens aan Assassin's Creed beginnen
zoals de meeste weten is dat mijn tvpquote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, 't weer eens wat anders dan de gebruikelijke tvp.
Ben zelf ook heel er benieuwd of die vet gaat wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ben benieuwt of Army of Two nog leuk gaat worden deze week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:23 schreef Jessah het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Deze week al?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ben benieuwt of Army of Two nog leuk gaat worden deze week.
je moet vragen of je geld kan krijgen van MS omdat je die zooi zo loopt te hypenquote:
Ben ik pessimistisch als ik denk dat het GoW 1.5 gaat worden?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet vragen of je geld kan krijgen van MS omdat je die zooi zo loopt te hypen
Nee, realistisch eerder, net als Halo 3 eig halo 2.5 was.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben ik pessimistisch als ik denk dat het GoW 1.5 gaat worden?
nope , of ze moeten het goed vinden om een inkakkende framerate te hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben ik pessimistisch als ik denk dat het GoW 1.5 gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |