Come on Gert...this is fucking Amsterdam speaking...wij lopen graag op het succes vooruit.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je club a.s. zondag wéér weet te winnen, mag je de grote meneer uit gaan hangen.
Zeebanket soms, ook erg lekkerquote:Op maandag 3 maart 2008 17:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zelfs geen lekker gevuld bonbonnetje?
Avondquote:Op maandag 3 maart 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
Gooooeeiieeemiddag !!!
Weet hier iemand een site of torrentportal waar je hele cd's als
wav/pcm of als isorip (dus GEEN mp3) kan downloaden ????
Ik beperk me qua chocolade tot de chocomel, maar heb perioden gehad dat ik elke dag een tablet witte chocola van de Aldi kon wegwerken, zonder een grammetje aan te komen.. Those were the daysquote:
Ik wil ook geen flac (dat kan mijn mediaspeler niet aan) maar pcm-wav-jes.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond![]()
Wat zoek je?
Welk album?
FLAC bestanden zijn lossless, dus zonder verlies maar toch gecomprimeerd
Ik juist andersom, heel vroeger had ik een periode dat ik wel een beetje moest uitkijken voor mijn gewicht, nu kan ik gewoon alles eten (mayo producten, alles 100% vet etc.) en nog kom ik niet aanquote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik beperk me qua chocolade tot de chocomel, maar heb perioden gehad dat ik elke dag een tablet witte chocola van de Aldi kon wegwerken, zonder een grammetje aan te komen.. Those were the days
Wav zal je niet snel tegenkomen, gewoon omdat dat te groot is. Wel kun je FLAC omzetten naar de originele wave file. Je kunt vast wel ergens iets vinden maar de keuze zal zeer beperkt zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wil ook geen flac (dat kan mijn mediaspeler niet aan) maar pcm-wav-jes.
Wat ik zoek ? Ja van top-40, via jazz, langs klassiek tot wat latijns.........
Ja ik ben nu al een weekje op de mij-bekende kanalen aan het zoekenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wav zal je niet snel tegenkomen, gewoon omdat dat te groot is. Wel kun je FLAC omzetten naar de originele wave file. Je kunt vast wel ergens iets vinden maar de keuze zal zeer beperkt zijn.
Een DVD versie zal je nog eerder vinden, denk ik (zoals BLOF DVD).
iig, heel goed zoeken. desnoods op het P2P netwerk.
en als je al een album vind, is het meestal MP3tjes, dan kun je nog maar het beste 320kbps hebben![]()
Theoretisch gezien heb ik dan precies waar ik hierboven om vroeg ja...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Anders maak je van die MP3tjes toch weer een wave bestand![]()
Maar in praktijk is het dan toch niet hetzelfdequote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heb ik dan precies waar ik hierboven om vroeg ja...
Op mijn geluidssetje, wat donderdag compleet is, niet helemaal neequote:Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar in praktijk is het dan toch niet hetzelfde
Buizenversterker?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op mijn geluidssetje, wat donderdag compleet is, niet helemaal nee
Ziet er leuk uitquote:
Buizenversterkers zijn leuk voor 'vroegere muziek'. Mijn setje kan straksquote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit![]()
Maar ik zou het toch eerst moeten horen![]()
Ik heb zelf bij een bedrijf gewerkt dat buizenversterkers maakte, vandaar
en aangezien daar alleen audiofielen op af kwamen, dacht ik misschien heb je er één
BB7quote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kooi stopt, maar er komt een opvolger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |