Nee joh, in het ouwejongenskrentebrood crew-kliekje is heus wel elders een plaatsje.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat bende gij werkeloos.....
Waar moeten we dan rellenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, in het ouwejongenskrentebrood crew-kliekje is heus wel elders een plaatsje.![]()
Ben zowaar benieuwd naar wat er is verzonnen om de SMS-meute het geld uit de zak te kloppen er een spannende eindstrijd van te maken.
Ben geen stalkerquote:
Dan moet Gert beter zijn best doenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alles kan aangeleerd worden denk ik dan
Als er geen BB7 komt, waar zou je dan willen modden?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef Gert het volgende:
Nee joh, in het ouwejongenskrentebrood crew-kliekje is heus wel elders een plaatsje.![]()
Waar was jij mod ?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er geen BB7 komt, waar zou je dan willen modden?
R&P en SHO. Best of both worlds.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef Soury het volgende:
Waar was jij mod ?
Zal er wel es geweest zijn.. Maar zegt me ff niksquote:
Die laatste staat me wel aanquote:Op maandag 3 maart 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
R&P zijn de krassers, en SHO de roddelpers.
Ik wil eik ook wel mod worden denk ik...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er geen BB7 komt, waar zou je dan willen modden?
Modder figuur is beterquote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil eik ook wel mod worden denk ik...
Morgen gelijk maar ff een ban aanmeldboekje opstarten...je weet nooit of het nog eens van pas gaat komen.quote:
Ik zeg hou d´r vanquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Morgen gelijk maar ff een ban aanmeldboekje opstarten...je weet nooit of het nog eens van pas gaat komen.
Waar men zich al druk om maaktquote:Op maandag 3 maart 2008 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zeg wat een gruwelijk lelijke wave smilie..![]()
Dat is lang geen 3 minuten...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar men zich al druk om maakt [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |