abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57117654
Hoi!

Wil heel graag hier mijn ei kwijt over het beleid hier in Nederland!
Heb mijn leven lang hard gewerkt en nooit schulden gemaakt.
Maar ja er kwam een tante in mijn leven die ik al 20 jaar niet had gezien,
en stond na een scheiding met 2 kids op straat.
Helpen dacht ik, en hielp haar door garant te staan voor een koophuis van een ton euro.
Echter na een jaar bleek dat ze zelden op tijd betaalde en veel achterstanden had.
Hierover LOOG ze tegen mij.
Ook de bank van de hypo schreef alleen klachten naar haar, NOOIT naar mij!
Om een lang verhaal kort te maken is ze gevlucht naar een caravan niemand weet waar,
en ik moet voor de kosten opdraaien, omdat ze zogenaamd slim onvindbaar is.
Ben hierdoor al 3 jaar lang 400 per maand aan het afbetalen en had het heel erg zwaar.
In de schuldhulp gegaan en werk nu dag en nacht bij de klm voor een beetje meer geld.
Al met al ben ik 5 jaar bezig nu en over 3 maanden eindelijk klaar met aflossen.
Echter voor de fijne BKR duurt het nog eens 5 jaar tot ik uit hun bestandje ben gedeleted!
In totaal dus 10 jaar straf omdat ik iemand uit mededogen heb geholpen!
Dat is maar liefst 10% van mijn leven straf voor 1 enkele fout! (nog ruim)
Ben Nederland helemaal zat en ga emigreren, zou het liefst een bom gooien op het BKR.
Kan me criminelen steeds beter voorstellen.
Zijn er nog andere slachtoffers als ik?

Hoor het graag!
pi_57118098
het feit dat jij een vage tante die je 20 jaar niet hebt gezien zomaar 100.000 leent (ja, leent) zegt al genoeg over je geestelijke capaciteiten _!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_57118120
Je verwacht 100 jaar te worden? Optimistisch persoon ben je.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_57118822
klinkt hard allemaal,

waarom zit die BKR je zo dwars op dit moment?
pi_57118839
Je kan niet met geld omgaan, daar heeft BKR gelijk in.
En neem is verantwoording voor je eigen daden ipv het systeem de schuld te geven.

Hopelijk zorgt deze ervaring ervoor dat je niet nog een keer zoiets doms doet.
pi_57118858
god waarom zet je zon verhaal op een forum, echt het toppunt van domheid om een wildvreemde een ton te lenen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57118872
Een ton aan een wildvreemde tante lenen!

Zeg ik ben ook op zoek naar een huis... zou je..
pi_57118877
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
god waarom zet je zon verhaal op fok, echt het toppunt van domheid
Ik zou het liever naief noemen. Gewoon de beste bedoelingen en het is toch familie.
Garant staan voor een ton is niet echt slim. Ben blij dat je zelf uit de schulden bent. Je kan toch niks anders dan de situatie accepteren.

En hopen dat je die tante nog een keer tegenkomt. Eem familielid die je helpt zo hard naaien kan echt niet.
pi_57118891
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:20 schreef northernlight81 het volgende:
En hopen dat je die tante nog een keer tegenkomt. Eem familielid die je helpt zo hard naaien kan echt niet.
Ik zou eerder hopen dat ik die tante nooit meer tegenkom.
pi_57118925
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:20 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik zou het liever naief noemen. Gewoon de beste bedoelingen en het is toch familie.
Garant staan voor een ton is niet echt slim. Ben blij dat je zelf uit de schulden bent. Je kan toch niks anders dan de situatie accepteren.

nee naief is als je iemand 20 euro leent, het niet terug krijgt en dan de week erop weer 20 euro leent, dit is gewoon dom
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 3 maart 2008 @ 02:55:40 #11
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57119036
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:27 schreef shadowfox het volgende:
[...verhaal...]
Wat is er niet fair aan die beoordeling van het BKR

Het BKR adviseert financiele instellingen volgens mij m.b.t. jouw kredietwaardigheid.

En dat advies is niet positief; wat, gezien jouw geschiedenis, helemaal niet zo gek is. Ik zou als kredietverschaffer ook niet staan te springen om jou opnieuw geld te lenen.

Je hebt ze namelijk al best wat geld gekost...

¤100k met vijf procent rente over drie jaar is 100k * (1,05)3 is ruim ¤115k. Je betaalt per maand maar ¤400 terug over drie jaar; dat is max. ~15k, en dus amper cq. niet genoeg om de rentelast te voldoen.
Ik heb ff afgezien van de cyclus van afbetaling en rente. Dat scheelt hier nl. geen duizenden euro's.

Hier wordt dus potentieel een ton afgeschreven waarvoor jij -onbezonnen- de verantwoordelijkheid had genomen en niet kon dragen

Btw, hoeveel restschuld bleef er eig over na executieverkoop e.d.?

[ Bericht 3% gewijzigd door Flatline____ op 03-03-2008 03:02:11 ]
Gone.... :')
  maandag 3 maart 2008 @ 07:10:33 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57119468
Hmmmm jah.. het is allemaal de schuld van het BKR

Je staat alleen maar garant.. het is niet zo dat je zelf betaalde of moest betalen.. vandaar dus dat de bank jou niet aanschreef.
En die tante heeft het handig gedaan..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 3 maart 2008 @ 08:47:53 #13
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57120127
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:55 schreef Flatline____ het volgende:

Hier wordt dus potentieel een ton afgeschreven waarvoor jij -onbezonnen- de verantwoordelijkheid had genomen en niet kon dragen
Zoals je zelf ook al zegt, het huis heeft ook nog wat opgeleverd, dus wellicht is de restschuld wel minimaal.

Neemt niet weg dat TS geen enkel recht van klagen over het systeem heeft. Ga liever moeilijk doen tegen die tante. Jij wilde immers garant staan en nu word je aan die garantie gehouden. Wat is het hele doel van "garant staan" denk je?
  maandag 3 maart 2008 @ 08:52:08 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_57120176
Waarom zou je de schuld bij het BKR leggen? Die doen precies waar ze voor opgericht zijn, jij bent degene die stom genoeg is om een vage tante een ton te lenen. Hoe naief kun je zijn? Familie of niet, ik ga ze echt geen ton lenen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_57120181
Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van....
  maandag 3 maart 2008 @ 08:56:11 #16
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57120232
Overigens: succes met emigreren. In ieder land waar je garant gaat staan voor het afbetalen van iemands schuld komen ze de centen in zo'n geval als deze ook gewoon bij jou halen.
  maandag 3 maart 2008 @ 09:12:45 #17
152789 karr-1
pi_57120422
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:56 schreef CraZaay het volgende:
Overigens: succes met emigreren. In ieder land waar je garant gaat staan voor het afbetalen van iemands schuld komen ze de centen in zo'n geval als deze ook gewoon bij jou halen.
En daar had hij nog niet aan gedacht......
pi_57120536
TS: je bent een beetje naief en dom bezig geweest, vind je zelf ook niet?
  maandag 3 maart 2008 @ 10:07:55 #19
152789 karr-1
pi_57121368
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef Scorpie het volgende:
TS: je bent een beetje naief en dom bezig geweest, vind je zelf ook niet?
Tsja dat weten we allemaal, alleen ligt het volgens hem aan het systeem en het BKR.
pi_57121582
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Tsja dat weten we allemaal, alleen ligt het volgens hem aan het systeem en het BKR.
Blame the system

O ja ik heb laatst een aflevering van zembla gezien over mensen die lenen, die gaven het BKR ook de schuld van hun ellende
  maandag 3 maart 2008 @ 10:23:55 #21
152789 karr-1
pi_57121658
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef Slasher het volgende:

[..]

Blame the system

O ja ik heb laatst een aflevering van zembla gezien over mensen die lenen, die gaven het BKR ook de schuld van hun ellende
Yep die heb ik ook gezien. Het ligt altijd aan een ander, nooit aan jezelf.
  FOK!fotograaf maandag 3 maart 2008 @ 10:26:56 #22
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57121711
TS, heb je ook een duur alarmsysteem toevallig?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 3 maart 2008 @ 10:35:37 #23
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57121857
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:27 schreef shadowfox het volgende:
[..]
Wil heel graag hier mijn ei kwijt over het beleid hier in Nederland!
Heb mijn leven lang hard gewerkt en nooit schulden gemaakt.

[..]
In totaal dus 10 jaar straf omdat ik iemand uit mededogen heb geholpen!

[..]
Ben Nederland helemaal zat en ga emigreren, zou het liefst een bom gooien op het BKR.
Kan me criminelen steeds beter voorstellen.
Zijn er nog andere slachtoffers als ik?

Hoor het graag!
Teruglezend wil ik hier eig nog iets over kwijt; Zoals TS het schrijft is 'hard' werken en geen consumptieve schulden maken een soort van verdienste van hem. Iets waardoor hij aanspraak zou mogen maken op meer, en -in dit geval- een beperkt aansprakelijkheid.

Maar ik vind werken en alleen eigen geld besteden, ff afgezien van hypotheken, niets bijzonders. Bijna iedereen moet gewoon werken voor zn geld.

Bovendien, schuldsanering verlenen is al een gunst, en dus een beperkte aansprakelijkheid. Wees blij dat je er in drie plus vijf jaar volledig af had kunnen zijn....!!
Want, zoals gezegd, in ieder ander land had je de volledige schuld op kunnen hoesten

TS is meer slachtoffer van zichzelf dan van iets anders. Ik word ziek van dit gebrek aan normbesef
Schuldsanering een straf vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door Flatline____ op 03-03-2008 10:48:50 ]
pi_57121953
Tja het is hierboven al geschreven , je staat garant. Als je tante niet betaald dan betaal jij, zo simpel is het eigenlijk.
Het wordt ook niet echt aangeraden garant te staan voor iemand , zelfs al is het een "zielige" tante .
Je bent niet de eerste die dit overkomt helaas.
  maandag 3 maart 2008 @ 10:45:40 #25
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57122045
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:40 schreef zeemonster het volgende:
Tja het is hierboven al geschreven , je staat garant. Als je tante niet betaald dan betaal jij, zo simpel is het eigenlijk.
Het wordt ook niet echt aangeraden garant te staan voor iemand , zelfs al is het een "zielige" tante .
Zoiets als dit overkomt je niet....
pi_57122054
Nee klopt , tegenwoordig zou het niet mogen inderdaad maar ik ben het met mijn werk al zo ontzettend vaak tegengekomen . Hij is niet alleen in ieder geval .
  maandag 3 maart 2008 @ 10:56:16 #27
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57122214
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:26 schreef freud het volgende:
TS, heb je ook een duur alarmsysteem toevallig?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 3 maart 2008 @ 11:18:30 #28
152789 karr-1
pi_57122629
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:40 schreef zeemonster het volgende:
Dit overkomt je niet, hier heb je bewust voor gekozen.
pi_57122924
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:18 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dit overkomt je niet, hier heb je bewust voor gekozen.
Neem maar van mij aan dat er genoegn naieve mensen zijn die zoiets overkomt en men pas achteraf er achter komt onder wat voor vreemd contract men nu weer een handtekening heeft gezet.

Mijn Pa is hiervan ook een goed voorbeeld. Een samenlevingscontract ondertekend met een nieuwe vriendin waarin zwart op wit staat dat hij haar 1000 euro per maand moet betalen . En wij hebben hem nog zo gewaarschuwd om niet zomaar iets te tekenen. Maar ja sommige mensen laten zich nogal snel inpalmen en geloven in de goedheid van alle mensen.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:51:59 #30
152789 karr-1
pi_57123347
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat er genoegn naieve mensen zijn die zoiets overkomt en men pas achteraf er achter komt onder wat voor vreemd contract men nu weer een handtekening heeft gezet.

Mijn Pa is hiervan ook een goed voorbeeld. Een samenlevingscontract ondertekend met een nieuwe vriendin waarin zwart op wit staat dat hij haar 1000 euro per maand moet betalen . En wij hebben hem nog zo gewaarschuwd om niet zomaar iets te tekenen. Maar ja sommige mensen laten zich nogal snel inpalmen en geloven in de goedheid van alle mensen.
Naief zijn ze wel misschien, maar ik denk nog steeds dat het je niet overkomt. Ik neem aan dat je pa bij zijn volle verstand dat contract ondertekend heeft? Als hij ondanks alle waarschuwingen er toch voor kiest om te tekenen dan is het toch alleen aan hem te wijten.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:03:17 #31
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_57123611
tsja ik heb hier weinig medelijden mee. Eerst zelf als een zwakzinnige garant staan en dan in de schuldsanering komen. Dit vind ik al dubieus, aangezien jij met je volle verstand dit gedaan hebt en nu een ander er de dupe van wordt
  maandag 3 maart 2008 @ 12:10:34 #32
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_57123772
TT zou 'BKR A geheel eigen schuld' moeten zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_57123795
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:51 schreef karr-1 het volgende:

Naief zijn ze wel misschien, maar ik denk nog steeds dat het je niet overkomt. Ik neem aan dat je pa bij zijn volle verstand dat contract ondertekend heeft? Als hij ondanks alle waarschuwingen er toch voor kiest om te tekenen dan is het toch alleen aan hem te wijten.
Sommige mensen zijn heel makkelijk in te palmen en helaas hierdoor nogal beinvloedbaar dus. Zo ook mijn pa, en ik verwacht ook met deze TS. Mijn pa heeft een milde vorm van aperger.
Mooi voorbeeld mijn pa en ex waren bij de 1e notaris geweest en deze had de cynische opmerking gemaakt "zo mevrouw wilt er warmpejs bijzitten" daarop werd mevrouw ex boos en heeft een andere notaris opgezocht zelfs dat drong niet tot mijn pa door waarop die beste notaris doelde.

TS veel sterkte ermee, en alle mensen hier met stoere verhalen dat zoiets normale mensen niet overkomt zou ik met een flinke schep zout nemen. Helaas dat dit je overkomen is.

Ik hoop van harte dat de mensen die hier roepen dat zoiets niet zomaar gebeurt eens hunzelf of in hun naaste omgeving overkomt dan kan men het mischien ook van de andere kant bekijken.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:19:13 #34
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57123955
Je hebt gelijk hoor Basp1, maar TS moet niet zeiken op het systeem. Dat kan er namelijk helemaal niks aan doen.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:26:47 #35
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57124099
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt.
Relatie, je kent het wel, verloofd. Meneer was een starter en ik had reeds een meer dan goede baan.
Hij wilde een lening, maar kreeg het niet alleen op zijn salaris. Of ik mee wilde tekenen.
Je raad het al; ik heb voor een lening van 35k getekend en meneer is inmiddels spoorloos.
Bij wie denk je dat ze het komen halen? En schuldsanering krijg ik niet, want ik verdien teveel.
Enige oplossing is dan betalen en ervoor zorgen dat je nooit meer zoiets stoms doet.

Ik ben niet boos op BKR, of de bank of zelfs die gozer. Ik ben woedend op mezelf, want blijkbaar geloof ik nog in de smurfen ofzo.
Anyway; wat ik een beetje vreemd vind aan je verhaal is dat je niet een procedure start tegen je tante. Ondanks dat ze onvindbaar is, kun je nog wel procederen. Wordt ze bij verstek veroordeeld en krijg je ooit, wel;licht je poen terug.
Die afwachtende houding, inclusief je boosheid op BKR begrijp ik niet zo goed. Je bent toch zelf een idioot geweest?
  maandag 3 maart 2008 @ 12:34:32 #36
45722 Dromer
pi_57124267
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:11 schreef Basp1 het volgende:
Ik hoop van harte dat de mensen die hier roepen dat zoiets niet zomaar gebeurt eens hunzelf of in hun naaste omgeving overkomt dan kan men het mischien ook van de andere kant bekijken.
Tuurlijk, maar het is wél zijn eigen schuld en niet van de staat, het BKR etc.

Iedereen wordt wel eens genaaid.. dat ontkennen de meesten hier ook niet.
Als hij al iemand de schuld wil geven, zou het die tante moeten zijn.
pi_57124442
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:34 schreef Dromer het volgende:

Tuurlijk, maar het is wél zijn eigen schuld en niet van de staat, het BKR etc.
Ja het is zijn schuld, maar van sommige contracten is het voor veel mensen niet te overzien in hoeverre dit op latere termijn invloed kan/zal hebben. Hierin vind ik het voorlichtende vermogen van notarissen een zekere rol spelen. (en dat is dan nog een understatement)
Zolang dat contract maar bij hun getekend wordt, dan hebben ze voor een wurgcontract voor 1 partij opstellen weer een flinke boterham verdient.
quote:
Iedereen wordt wel eens genaaid.. dat ontkennen de meesten hier ook niet.
Als hij al iemand de schuld wil geven, zou het die tante moeten zijn.
Nou het komt me hier over alsof sommige mensen denken alle wijsheid in pacht te hebben en het allemaal beter te weten.
  maandag 3 maart 2008 @ 13:15:05 #38
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57125056
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja het is zijn schuld, maar van sommige contracten is het voor veel mensen niet te overzien in hoeverre dit op latere termijn invloed kan/zal hebben. Hierin vind ik het voorlichtende vermogen van notarissen een zekere rol spelen. (en dat is dan nog een understatement)
Zolang dat contract maar bij hun getekend wordt, dan hebben ze voor een wurgcontract voor 1 partij opstellen weer een flinke boterham verdient.
[..]
Het is aan de andere partij om daar dan weer tegen te protesteren..
Weet je .. het is heel simpel.. TS stond garant voor een ander.. en dan weet je dat dit kan gebeuren.. of je het nu verwacht of niet..
quote:
Nou het komt me hier over alsof sommige mensen denken alle wijsheid in pacht te hebben en het allemaal beter te weten.
Door schade en schande wordt een ieder wijzer...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 3 maart 2008 @ 13:18:07 #39
152789 karr-1
pi_57125137
quote:

[..]

[..]

de taak van een notaris beperkt zich tot het opstellen en toezien op het ondertekenen van het contract. Hij of zij is in het geheel niet verantwoordelijk voor de inhoud van het contract, dat is aan beide partijen die het opstellen.

En ik ben het met je eens dat sommige mensen makkelijk te naaien zijn, maar als jij weet dat je pa daaronder valt dan laat je hem toch ook niet alleen gaan? Anyway, ik ga er vanuit dat het een volwassen man is en aangezien hij niet handelingsonbekwaam verklaard is ook in staat wordt geacht om dit soort dingen te doen en te overzien. Achteraf niet gaan janken dus als het fout gaat.
  maandag 3 maart 2008 @ 13:45:16 #40
45722 Dromer
pi_57125684
quote:
Klopt. Maar in dit geval lijkt dat niet aan de orde te zijn. TS noemt het zelf 'garant staan voor iemand' en dat is toch moeilijk verkeerd te begrijpen. (al doet TS zo te zien wel zijn best daarvoor)
pi_57127029
Ik ben er ook al eens ingetuind bij de zoon van een zeer goede collega, in totaal heeft dat geintje mij aan geleverde (2de hands) goederen en geleend geld ruim 3500 euro gekost, Hij bleek een zeer goede grondig voorbereide leugenaar te zijn, tot en met een vriendin die haar huis verkocht had, inclusief foto's en wat je maar kon verzinnen als "garantie" dat ik mijn geld wel terug zou krijgen.
Maar ik ben echt op niemand anders boos dan mijzelf, dat ik er in getuind ben. Enige troost is dat op het moment dat hij met de noorderzon vertrokken was, al zijn schuldeisers elkaar tegen begonnen te komen en bleek dat hij bij een man of 10 soortgelijke verhalen opgehangen had. Overigens vertelde hij niet iedereen hetzelfde verhaal, bij sommige van de 10 was zijn moeder overleden, bij andere weer andere verhalen. Dat moet ik hem wel nageven, hij wist te liegen tot in perfectie.
Achteraf bleek dat hij zware gokschulden had bij de haagse onderwereld.
Toen dat allemaal aan het licht kwam, heeft hij alles opgebiecht aan zijn ouders, en is hij ook in de schuldsanering terecht gekomen. Daar kwam ik zelf later pas achter, toen ik zijn ouders belde waar hij uithing.
Ik had zijn moeder huilend aan de telefoon omdat er dus nog meer schulden bleken te zijn dan hij aan zijn ouders opgebiecht had.

Al met al, zal ik dus echt nooit meer uitlenen dan een paar tientjes, en dat dan pas aan mensen die ik echt blindelings vertrouw, en niet omdat het toevallig de kinderen zijn van zeer goede collega's.

Maar in het gaval van TS, hulde voor de BKR, die is er om dat soort mensen tegen zichzelf te beschermen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 3 maart 2008 @ 14:47:53 #42
152789 karr-1
pi_57127118
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Sakura het volgende:
Al met al, zal ik dus echt nooit meer uitlenen dan een paar tientjes, en dat dan pas aan mensen die ik echt blindelings vertrouw, en niet omdat het toevallig de kinderen zijn van zeer goede collega's.
Precies daarom leen ik dus echt nooit wat uit aan niemand. Je krijgt alleen maar gezeik als je je spullen terug wilt.
pi_57127240
Hier nog eentje.
Ik lag in het ziekenhuis en had kleren bij de wehkamp besteld.
Ik woonde samen met mijn ex dus ik dacht dat ik hem wel geld kon geven zodat hij het over kon maken.
Heeft hij nooit gedaan. Ik heb nooit een deurwaarder gezien en nooit een brief.
Toen het uit was kwam ik erachter dat in de tijd dat ik ziek was niets betaald was en de wehkamp ook niet. Er lagen allemaal brieven verstopt. Dus nu heb ik ook BKR.
Jammer maar helaas.
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:23:31 #44
152789 karr-1
pi_57127869
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef stoepkrijtje het volgende:
Hier nog eentje.
Ik woonde samen met mijn ex dus ik dacht dat ik hem wel geld kon geven zodat hij het over kon maken.
Toen het uit was kwam ik erachter dat in de tijd dat ik ziek was niets betaald was en de wehkamp ook niet. Er lagen allemaal brieven verstopt. Dus nu heb ik ook BKR.
Jammer maar helaas.
Je ex geld geven

Vertrouwen op je ex
  maandag 3 maart 2008 @ 15:27:09 #45
45722 Dromer
pi_57127939
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:23 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Je ex geld geven

Vertrouwen op je ex
Was toen dus nog geen ex, zo te lezen.
pi_57128008
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef stoepkrijtje het volgende:
Hier nog eentje.
Jammer maar helaas.
Tja, als je ex je naait is dat toch anders. Zo iemand vertrouw je vaak veel meer dan een vage tante die ineens op de stoep staat.

Maar zoals al gezegt leen je geen ton uit, maar sta je garant voor een ton op zo'n huis. Aangezien de huizenprijzen stijgen kun je dan natuurlijk vaak het meeste geld nog wel terugkrijgen.

Die BKR is kut, maar er zijn veel ergere dingen.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:32:12 #47
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57128036
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
....en meneer is inmiddels spoorloos.
Hey, ben je weer single???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')