Ik zou het liever naief noemen. Gewoon de beste bedoelingen en het is toch familie.quote:Op maandag 3 maart 2008 02:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
god waarom zet je zon verhaal op fok, echt het toppunt van domheid
Ik zou eerder hopen dat ik die tante nooit meer tegenkom.quote:Op maandag 3 maart 2008 02:20 schreef northernlight81 het volgende:
En hopen dat je die tante nog een keer tegenkomt. Eem familielid die je helpt zo hard naaien kan echt niet.
nee naief is als je iemand 20 euro leent, het niet terug krijgt en dan de week erop weer 20 euro leent, dit is gewoon domquote:Op maandag 3 maart 2008 02:20 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik zou het liever naief noemen. Gewoon de beste bedoelingen en het is toch familie.
Garant staan voor een ton is niet echt slim. Ben blij dat je zelf uit de schulden bent. Je kan toch niks anders dan de situatie accepteren.
En hopen dat je die tante nog een keer tegenkomt. Eem familielid die je helpt zo hard naaien kan echt niet.
Wat is er niet fair aan die beoordeling van het BKRquote:Op maandag 3 maart 2008 00:27 schreef shadowfox het volgende:
[...verhaal...]
Zoals je zelf ook al zegt, het huis heeft ook nog wat opgeleverd, dus wellicht is de restschuld wel minimaal.quote:Op maandag 3 maart 2008 02:55 schreef Flatline____ het volgende:
Hier wordt dus potentieel een ton afgeschreven waarvoor jij -onbezonnen- de verantwoordelijkheid had genomen en niet kon dragen
quote:Op maandag 3 maart 2008 08:56 schreef CraZaay het volgende:
Overigens: succes met emigreren. In ieder land waar je garant gaat staan voor het afbetalen van iemands schuld komen ze de centen in zo'n geval als deze ook gewoon bij jou halen.
Tsja dat weten we allemaal, alleen ligt het volgens hem aan het systeem en het BKR.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef Scorpie het volgende:
TS: je bent een beetje naief en dom bezig geweest, vind je zelf ook niet?
Blame the systemquote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dat weten we allemaal, alleen ligt het volgens hem aan het systeem en het BKR.
Yep die heb ik ook gezien. Het ligt altijd aan een ander, nooit aan jezelf.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef Slasher het volgende:
[..]
Blame the system
O ja ik heb laatst een aflevering van zembla gezien over mensen die lenen, die gaven het BKR ook de schuld van hun ellende
Teruglezend wil ik hier eig nog iets over kwijt; Zoals TS het schrijft is 'hard' werken en geen consumptieve schulden maken een soort van verdienste van hem. Iets waardoor hij aanspraak zou mogen maken op meer, en -in dit geval- een beperkt aansprakelijkheid.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:27 schreef shadowfox het volgende:
[..]
Wil heel graag hier mijn ei kwijt over het beleid hier in Nederland!
Heb mijn leven lang hard gewerkt en nooit schulden gemaakt.
[..]
In totaal dus 10 jaar straf omdat ik iemand uit mededogen heb geholpen!
[..]
Ben Nederland helemaal zat en ga emigreren, zou het liefst een bom gooien op het BKR.
Kan me criminelen steeds beter voorstellen.
Zijn er nog andere slachtoffers als ik?
Hoor het graag!
Zoiets als dit overkomt je niet....quote:Op maandag 3 maart 2008 10:40 schreef zeemonster het volgende:
Tja het is hierboven al geschreven , je staat garant. Als je tante niet betaald dan betaal jij, zo simpel is het eigenlijk.
Het wordt ook niet echt aangeraden garant te staan voor iemand , zelfs al is het een "zielige" tante.
Je bent niet de eerste die dit overkomt helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |