Je krijgt volgende maand een herkansing, ze komen 12 april naar Motel Mozaïque in Rotterdam.quote:Op maandag 3 maart 2008 07:59 schreef bartrid het volgende:
De cd zou vandaag binnen moeten komen als het goed is. Helaas hun concert van een paar weken geleden gemist.
Ja, die CD verkoopt zichzelf welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik liep zaterdag een cd-winkel in en daar hadden ze 'm toevallig opstaan (het nummer 'Idle hands' knalde net uit de speaker). Twee minuten later stond ik buiten met cd.
Zo heb ik ooit Motorpsycho ontdektquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik liep zaterdag een cd-winkel in en daar hadden ze 'm toevallig opstaan (het nummer 'Idle hands' knalde net uit de speaker). Twee minuten later stond ik buiten met cd.
Heb hem binnen. Straks eens luisteren hoe de praktijk klinkt dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:54 schreef methodmich het volgende:
Op papier een prima samenwerking. Ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat klinken. Het interview in Metro was behoorlijk vermakelijk.
quote:Belles
Belles is a cover of the Vetiver song from the forthcoming iTunes release, Adorata. It will feature covers and outtakes recorded during the various Saturnalia sessions and will be available by the new moon. Enjoy.
Even mezelf quoten. Ik was toevallig gisteren in Oxford en liep langs de Zodiac. Blijken The Gutter twins daar 's avonds te staan. Nog niet uitverkocht, dus gelijk een kaartje gehaald. Behalve het slechte geluid was het erg sterk en Hit the city in de toegift was voor mij het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:15 schreef bartrid het volgende:
Oeh, 13 augustus vrij houden dan. Cool.
Wauw, tof dat ze ook nummers spelen van hun andere projecten, hopelijk op lowlands ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Even mezelf quoten. Ik was toevallig gisteren in Oxford en liep langs de Zodiac. Blijken The Gutter twins daar 's avonds te staan. Nog niet uitverkocht, dus gelijk een kaartje gehaald. Behalve het slechte geluid was het erg sterk en Hit the city in de toegift was voor mij het hoogtepunt.
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden wat betreft de beste 2 optredens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ja, ik heb ze ook gezien op Lowlands. Vooraf was het één van mijn weinige must sees en achteraf na The Roots het beste optreden dat ik heb gezien.
Op die tijd (the Roots) was nog een superoptreden: Dresden Dollsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden wat betreft de beste 2 optredens.
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:45 schreef ruud.nl het volgende:
20.jan.2009 Muziekodroom Hasselt BE
21.jan.2009 Ancienne Belgique Brussels BE
22.jan.2009 Patronaat Haarlem NE
Bedankt voor het posten voor deze data! Heb meteen een kaartje voor Haarlem gekocht. Dit wil ik niet missen!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:45 schreef ruud.nl het volgende:
20.jan.2009 Muziekodroom Hasselt BE
21.jan.2009 Ancienne Belgique Brussels BE
22.jan.2009 Patronaat Haarlem NE
Ik ben ook erg benieuwd. Ik had gister 's avonds een tentamen dus was er ook niet bij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe was het?
Kreeg het weer eens niet geregeld om erbij te zijn.
Dat ik ook zeker! Maar vond het jammer dat Dulli nog delen van Lanegans nummers zong. Ik moest in de toegift weg, weet je nog wat ze daar gespeeld hebben? Hoop dat ik niks heb gemist als Stay of Hotelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:50 schreef Reena het volgende:
Al ben ik stiekem een grotere fan van Lanegan. Ik was erg blij met de hoeveelheid liedjes uit Lanegans solo werk
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het jammer dat Adorata alleen digitaal uitgebracht is. Ik wil niet betalen voor mp3 bestanden, ik wil een cd of lp in mijn kast zetten.
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=6807quote:The Gutter Twins komt (alweer) naar Nederland. Het rockduo, bestaande uit zangers Greg Dulli en Mark Lanegan zal twee optredens komen geven. De twee kenmerken zich door het maken van donkere rock, blues en soul.
De eerste avond zal plaatsvinden op zondag 12 juli in Paradiso. Dit met zit- en staanplaatsen en een inkom van 20,- excl. lidmaatschap. De dag erna zullen de twee in Doornroosje te Nijmegen staan.
Van de site van doornroosje:quote:Op maandag 6 april 2009 13:21 schreef Reena het volgende:
yay, daar MOET ik weer heen. Vorige keer was het echt geweldig! (januari in Patronaat). Is het weer acoustisch, of dit keer weer met een hele band?
Wederom akoestisch dus.quote:An evening with Greg Dulli & Mark Lanegan
An evening with Greg Dulli & Mark Lanegan is de naam van deze avond. En dat is ook precies wat u krijgt. Het duo verzorgt namelijk een akoestische 'stripped down in the gutter' set met het beste werk uit hun inmiddels indrukwekkende oeuvre, waarschijnlijk aangevuld met enkele covers.'
Greg Dulli is één van de grootste songwriters en performers van zijn generatie. Als frontman van The Afghan Whigs en The Twilight Singers weet hij te boeien met zijn bijzondere stem, prachtige teksten en originele geluid. Sinds een paar jaar trekt hij samen met 'partner in crime' Mark Lanegan (ex Screaming Trees en Queens of the Stone Age) de wereld rond. Lanegan leerde Dulli kennen toen hij ging samenwerken met The Twilight Singers, zoals gezegd de toenmalige band van Greg Dulli. Sindsdien zijn de twee onafscheidelijke wapenbroeders. Onder de naam The Gutter Twins verscheen een paar jaar geleden dan ook het geslaagde duo-album Saturnalia. De plaat staat vol broeierige, onheilspellende songs die soulvol klinken als Dulli zingt en beklemmend en meeslepend als Lanegan de zang voor zijn rekening neemt. Ongetwijfeld staan vanavond een aantal van de prachtliedjes van Saturnalia op de setlist van de Satanic Everly Brothers (zoals ze zichzelf noemen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |