dat is natuurlijk een tip van likm'nvestje, daar zijn vast veel handigere dingen/ program's voorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:00 schreef MrTycho het volgende:
Vanaf het begin dat je je comp. hebt het mooi ordenen en niet alles lui meteen op je bureaublad ketsen..
PStart kan misschien helpen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een tip van likm'nvestje, daar zijn vast veel handigere dingen/ program's voor
Was ook niet mijn bedoeling om hier om hulp te vragen daar over, was even een zijdelingse opmerkingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:44 schreef zarGon het volgende:
Ik zag dat hij Windows XP onder VMware aan het draaien was. VMware Fusion heeft een functie die Unity Mode heet. Dit is wat het doet.
Open anders een topic in Digital Corner over je Windows XP probleem. Je kunt daar geholpen worden en het past teven ook beter daar dan hier.
Gaaf.quote:
Rocketdockquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
vraagje, hoe krijg je je desktop zo mooi leeg?
ik heb overal snelkoppelingen en mapjes staan enzo, maar ik zie hier dat dat véél mooier kan.
ik heb windows xp, wat moet ik ervoor doen?
Toevallig dat programma in de post boven jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Is dat een programma, dat bovenste?
Heb je misschien ook een linkje naar die wallpaper?quote:
ik kan hem wel even voor je uploaden, heb 'm nog wel op m'n harddisk staan - online weet ik niet zo waar hij staan moet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Heb je misschien ook een linkje naar die wallpaper?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Johnns het volgende:
[..]
ik kan hem wel even voor je uploaden, heb 'm nog wel op m'n harddisk staan - online weet ik niet zo waar hij staan moet.
edit: even geduld, ging iets fout. zal zo de link weer plaatsen.
heb uiteindelijk toch de link online kunnen vinden
astu
Me 2.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:58 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Die is echt cool!
Origineeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |