Ik ga er maar van uit dat dit een typo is, het is maar met 1 Dquote:Op zondag 2 maart 2008 22:28 schreef Cavese075 het volgende:
oddie
Klopt helemaal......quote:Op zondag 2 maart 2008 22:51 schreef erkel het volgende:
Nieuwe president toch? Poetin wordt de premier.
Het experiment is vernoemd naar de 2 wetenschappers die het uitgevoerd hebben, maar het gaat idd om het 'oersoep'- experiment.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef qonmann het volgende:
oersoep ?
'k zag later dat het al in de vraag stond...de gevraagde wetenschappers weet ik nietquote:Op zondag 2 maart 2008 23:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Het experiment is vernoemd naar de 2 wetenschappers die het uitgevoerd hebben, maar het gaat idd om het 'oersoep'- experiment.
Jep. Q +1quote:Op zondag 2 maart 2008 23:13 schreef qonmann het volgende:
Maaskant
Nee, maar kan je nog wel een hint geven. De voornaam van die lepelbuiger lijkt veel op de achternaam van één wetenschappers. En een Amerikaanse skiër draagt dezelfde achternaam als één van hen.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ik heb eergisteren in een populairwetenschappelijk boek gelezen over dat expriment, maar heb de namen niet onthouden (die vliegen je echt om je oren in zo'n boek). Maar het 'opzoeken' mag zeker niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |