Zegt een aanhanger van de MHP ? Een Turkse partij die qua ideeën nauwelijks ten onder doet voor Geert Wilders.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:13 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een huillies hier ook..Als je ook maar 1 ding negatiefs over Nederlanders zegt moet je optyfen maar als je negatief lult over Moslims hoor je een lintje te krijgen
Wat zij zegtquote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef cikolata het volgende:
seni gidi yaramaz seni!
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef Triggershot het volgende:
De zon laat zich de laatste tijd wat vaker zien, dus ze zullen wel weer in groten getale te zien zijn in het park. Kom je daar, ligt er weer zo eentje, geheel gestrekt op haar rug, haar ontblootte, ronde borsten naar de hemel reikend. Een slipje aan vinden de meesten gelukkig nog wel gepast, want dat struikgewas tussen de benen is niet om aan te zien. Toch kun je als man zijnde, bij zo'n lekker temperatuurtje, de verleiding moeilijk weerstaan. De boodschap die ze willen afgeven is overduidelijk: "Hey lekkere moslim, hier lig ik, naakt en wil genomen worden om zo mijn soa aan jou te overdragen".
Hij blijft leukquote:Op maandag 3 maart 2008 10:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Toon Hermans.
Wat ruist er door het Struikgewas........ STRUIKGEWAS.
ehmm. ehhmm...
Wat is er nu voor onzedelijks aan de ons door God gegeven seks?quote:Op maandag 3 maart 2008 01:07 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Omdat vrije liefde de mens kapotmaakt. Als je naar '40 dagen zonder seks' kijkt, zie je dat jongeren met een losse seksuele moraal moeite hebben om serieuze relaties in stand te houden. Zoiets als kuisheid en jezelf 'bewaren' voor de ware kennen ze niet: ze gooien alles in de uitverkoop en blijven uiteindelijk achter met een lege winkel.
Mwuah, het is duidelijk om wat voor soort vrouwen het gaat hierquote:Op zondag 2 maart 2008 23:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het door jouw geschetste beeld is beledigend voor alle vrouwen in Nederland, dus niet alleen alleen voor jouw 'zusters in de islam''. Je hoort dus fatsoenshalve jouw excuses aan te bieden alle vrouwen van Nederland van wie de meeste nette en hardwerkende vrouwen en meisjes zijn.![]()
Bevolkingspercentagequote:Wat bedoel en versta je onder en met de islamitisering van Nederland?
Jawel, moet ze voor Allah doen, als ze het niet voor hem doet, hoeft ze het niet voor mij te doen.quote:Een moslima zonder hoofddoek kan niet vroom zijn? Jouw toekomstige vrouw moet een hoofddoekje dragen?
Heeft Allah verder nog eisen? Een mooi bloemetjesmotief op d'r hoofddoek o.i.d.?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Jawel, moet ze voor Allah doen, als ze het niet voor hem doet, hoeft ze het niet voor mij te doen.
nopequote:Op maandag 3 maart 2008 12:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft Allah verder nog eisen? Een mooi bloemetjesmotief op d'r hoofddoek o.i.d.?
Nee hoor...Je noemt alleen Nederlandse moslima's in je excuses.....die zou ik ook wel willen horen naar de autochtone vrouw (niet moslim) toe die niet meteen de benen wijd gooit...of de moslimman die niet meteen tussen die benen springt.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, het is duidelijk om wat voor soort vrouwen het gaat hier
[..]
Engels kunnen niet koken, prutser!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:46 schreef Xith het volgende:
Ik moet toegeven dat Nederlanse vrouwen echt shit zijn; lomp, arrogant, luid, geen stijl en niets doen in het huishouden.
Mijn Armeense schone kookt als een Engel !
Eigenlijk zijn alle vrouwen gewoon hoeren natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Allah vind alle Nederlandse vrouwen hoeren, en daar heeft hij volkomen gelijk in.
Maar daar klaag ik ook niet over.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee hoor...Je noemt alleen Nederlandse moslima's in je excuses.....die zou ik ook wel willen horen naar de autochtone vrouw (niet moslim) toe die niet meteen de benen wijd gooit...of de moslimman die niet meteen tussen die benen springt.
Ik wacht
Ik heb ook liever een vrouw met een beetje... euh... "ervaring".quote:Op maandag 3 maart 2008 13:33 schreef DustPuppy het volgende:
Maar goed, dit heeft natuurlijk weinig met losse moralen te maken, maar alles met macht.
De mannen die zo klagen, klagen voornamelijk over het feit dat ze op vrijgevochten vrouwen geen macht kunnen uitoefenen. Ze heeft d'r eigen wil en doet niet altijd wat d'r gezegd wordt en ze is niet afhankelijk van een man. En daar kunnen de heren niet tegen. Toch vervelend dat die slavernij afgeschaft is hè!
Ik daarentegen, hou van een vrouw die d'r eigen ding doet!
Die ziet er ook nogal verwesterd uit. Waar is haar hoofddoekje? Waarom draagt ze make up?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
* TheMagnificent is het eens met Triggershot.
[ afbeelding ]
Turks-Turkse meisjes.
Het verschil is dat we in Nederland wonen. Als je zo negatief bent tov Nederlanders dan kan je vrij makkelijk ergens anders wonen. Ik denk dat de meeste Nederlanders die hier over Moslims zeuren niet in een Moslim land wonen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:13 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een huillies hier ook..Als je ook maar 1 ding negatiefs over Nederlanders zegt moet je optyfen maar als je negatief lult over Moslims hoor je een lintje te krijgen
Hehe, mijn Colombiaanse schone ookquote:Op maandag 3 maart 2008 00:46 schreef Xith het volgende:
Ik moet toegeven dat Nederlanse vrouwen echt shit zijn; lomp, arrogant, luid, geen stijl en niets doen in het huishouden.
Mijn Armeense schone kookt als een Engel !
TS is Marokkaanquote:Op maandag 3 maart 2008 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Die ziet er ook nogal verwesterd uit. Waar is haar hoofddoekje? Waarom draagt ze make up?
Ik denk trouwens dat Ataturk niet echt blij zal zijn met TS zijn nadruk op Islam en aversie tegen het westen. Ataturk wilde juist dat Turkije meer westers werd, toch?
De hele OP gaat over Turken, vandaar dat ik op Turkije kom. Gek he?quote:
Het moet voor jou wel een moslima zijn of zou zij ook een andere religie mogen aanhangen of atheist zijn?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, het is duidelijk om wat voor soort vrouwen het gaat hier
[..]
Bevolkingspercentage
[..]
Jawel, moet ze voor Allah doen, als ze het niet voor hem doet, hoeft ze het niet voor mij te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |