Nu opeens weer wel vliegtuigen?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:27 schreef Paxlie het volgende:
* Auto’s die schade oplopen zal gedurende het spel zichtbaar blijven.
* Auto’s worden ook vies, dit kun je natuurlijk oplossen door even langs de wasstraat te rijden.
* Het interieur van de auto’s zullen naar verloop van tijd ook veranderen.
* Het verschil tussen nieuwe en oude auto’s zal zeker te zien zijn, zo glimmen nieuwe erg mooi en de oudere auto’s vertonen tekenen van roest en andere oneffenheden.
* De speler zal hier en daar in de stad de nodige clubs aantreffen, zo zal er een Comedy club zijn alsook een Strip club.
* Deze clubs spelen een belangrijke rol in het verhaal van GTA IV.
* Het verkeer op de grond en in de lucht blijft vanzelfsprekend doorgaan, in het nieuwe deel zul je de piloten kunnen zien zitten van de vliegtuigen. Tevens vliegen er allemaal vliegtuigen rond, zowel grote als kleine.
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8763
Waarschijnlijk kan je ze gewoon zelf niet besturen, maar vliegen ze wel rond.quote:
Gewoon doen, dat ding kost toch niks meerquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:52 schreef RickoKun het volgende:
Jaaaahaaaaaa dát kan wél!
Dat van die IGN ziet er idd wel geil uit hoor! Ik denk toch echt dat ik speciaal voor deze game een xdoos aan ga schaffen!
Zou wel lachen zijn dan als je voor die exclusieve dlc een live gold abo moet hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gewoon doen, dat ding kost toch niks meer
mooi hequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:52 schreef RickoKun het volgende:
Jaaaahaaaaaa dát kan wél!
Dat van die IGN ziet er idd wel geil uit hoor! Ik denk toch echt dat ik speciaal voor deze game een xdoos aan ga schaffen!
quote:...you now need to elbow open windows (of locked cars) and wait for the more stubborn engines to start (which both add a whole new layer of added tension and excitement when being chased by cops).
quote:Squeezing off a shotgun round at the driver caused blood to splatter across the inside of the windscreen (which was now riddled with tiny bullet holes) as the driver's body was knocked violently back in his seat before slumping forward with his head resting on the steering wheel, causing the car's horn to constantly blare away. The intensity and detail we witnessed in this split-second of gameplay left us utterly gob-smacked, and even a little guilty about whacking the poor guy - at least we put his car to good use. He would have wanted that.
quote:Cap someone in the leg, for example, and you'll see their limb flung back as their body loses balance and topples over. Shoot them in the face and their head will snap back with great force, before their body crumples lifelessly to the ground.
quote:GTAIV has strengthened and deepened the believability of its world far beyond any of its competitors and in doing so has revitalised the landmark series. Instead of using next-gen tech for purely cosmetic changes Rockstar has used its tech to amp up the realism of all aspects and in doing so has created an experience that just feels right.
Mwoaaah ik ga liever voor die 'midden' versie van, wat was het? 275,00? Bovendien wil ik natuurlijk wel multiplayer kunnen doen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk heb je daar geen gold abbo voor nodig, alleen een hoop punten.
360 arcade is nu nog maar 199,95 spotgoedkoop eigenlijk voor een next gen console.
Tik je een 2e hands hdd op de kop en gaan met die banaan!
Dat zou raar zijn als die bestaat,quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:04 schreef Eskimowned het volgende:
sorry voor deze luie vraag, maar heeft iemand al een voordelige pre-order gespot?
Ik zou bijna de neiging doorlaten om een console te kopen als ik dit hoorquote:
Waar komt oktober vandaan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zou bijna de neiging doorlaten om een console te kopen als ik dit hoor![]()
Oktober duurt nog zzzzzzoooooo langLaat staan als het niet nog langer wachten word.
Dat is wel aan te nemen, maar 30 april en 1 mei (de 2e dagen erna) wordt geen post bezorgd dus een klein beetje vertraging en gelijk 3 dagen later. Ik vertrouw nooit zo op preorderen. Als iedereen hier bij die ene site xboxhome en ps3home ordert dan zijn er sowieso al 50 FOK!kers die daar preorderen, en dan ook nog honderden andere mensen die het daar gekocht hebben. En ik kan me niet voorstellen dat één webshop 1000 kopietjes krijgt van GTA IV?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
WAAAAAAAAAAT de PC versies mindere kwaliteit?
*barst in tranen uit van het lachen*
Als ik op de pc game gebruik ik meestal de videokaart, niet de processor. (Lees: de videokaart is stukken belangrijker dan de processor)quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:57 schreef Jovatov het volgende:
[..], ga jij nu maar sparen voor octicore processor om GTA te kunnen spelen
quote:Verder reserveer ik hem in de winkel. San Andreas was ook supersnel uitverkocht dus dat zal met GTA IV ook wel gebeuren.
Dat is niks om te lachen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
WAAAAAAAAAAT de PC versies mindere kwaliteit?
*barst in tranen uit van het lachen*
Klopt, ik lees hier en daar een feitje... vind het prima.. spel word gewoon ontzettend lachen en een must have.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
ik denk dat ik geen berichten meer ga lezen over de feitjes/features in GTAIV, ik weet nu dat het goed gaat worden en verder laat ik me verrassen
Ik wil alleen wat meer weten over de multiplayer
tsjil, bedankt alvast!quote:
Alle winkels krijgen de game voor de 29ste (anders kan ie niet de 29ste in de winkels liggen).quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is wel aan te nemen, maar 30 april en 1 mei (de 2e dagen erna) wordt geen post bezorgd dus een klein beetje vertraging en gelijk 3 dagen later. Ik vertrouw nooit zo op preorderen. Als iedereen hier bij die ene site xboxhome en ps3home ordert dan zijn er sowieso al 50 FOK!kers die daar preorderen, en dan ook nog honderden andere mensen die het daar gekocht hebben. En ik kan me niet voorstellen dat één webshop 1000 kopietjes krijgt van GTA IV?
Volgens mij zitten jullie straks allemaal 3 weken te wachten tot ie op de deurmat valt en ben i khem allang aan het spelen als ik hem in de winkel koop
Mindere kwaliteit haha ja vast.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar komt oktober vandaan?
De PC versie heeft toch altijd ongeveer een jaar langer geduurd voor de release?
Tevens vond ik de PC versies van mindere kwaliteit.
GTA geeft altijd gedraait op redelijke pctjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:57 schreef Jovatov het volgende:
GTA is begonnen op de PC en speelt ook lekkerder weg op de PCquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is niks om te lachen.
Ze zijn gebouwd voor een console en niet voor een PC.
Resultaat was voor mijn beleving dat het spel te makkelijk was.
Ik heb meer plezier beleefd aan de console versies.
Release dataquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef ScarFace- het volgende:
GTA is begonnen op de PC en speelt ook lekkerder weg op de PC![]()
Ja dat gebitch + al die andere teringlijers die gaan bitchen over dat "gta 1 veeeeel leuker was dan gta 3quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Release data
Playstation: Oktober 1997/1998
PC: Oktober 1997/1998
Kunnen we nou godverdomme even kappen met dat eindeloze gezeik tussen PC/Console?
Je kan elkaar toch niet overtuigen. En als je er zo graag over wilt lullen, er loopt verdomme een los topic over in GAM.
Echt geweldigquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:11 schreef Dylanesque het volgende:
Iedereen dit al gelezen? http://xbox360.ign.com/articles/855/855785p1.html
Klinkt geweldig allemaal
Ik ga me zo intens vermaken met dit spelquote:
quote:Squeezing off a shotgun round at the driver caused blood to splatter across the inside of the windscreen (which was now riddled with tiny bullet holes) as the driver's body was knocked violently back in his seat before slumping forward with his head resting on the steering wheel, causing the car's horn to constantly blare away. The intensity and detail we witnessed in this split-second of gameplay left us utterly gob-smacked, and even a little guilty about whacking the poor guy - at least we put his car to good use. He would have wanted that.
Dat is zeker niet duur. Hopelijk krijg je geen gekut met verzenden enzo.jquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:23 schreef About2Break het volgende:
Kan niet wachten tot die uit komt. Ik hem ook alvast besteld. Alleen wel bij gamehubs.co.uk voor omgerekend 35 euro(26,99 GBP= 35,17 EUR).
laten we het hopen danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:32 schreef About2Break het volgende:
Hoop het ook niet nee, maar ik heb wel goede ervaringen met ze dus ik heb er wel vertrouwen in.
nee volgende week ligt hij in de winkel voor de pcquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:21 schreef Ordinair het volgende:
Hij komt pas later op de PC?
Een console fanboy die duidelijk niks weet over PC's.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:57 schreef Jovatov het volgende:
Verder reserveer ik hem in de winkel. San Andreas was ook supersnel uitverkocht dus dat zal met GTA IV ook wel gebeuren.
WIJ verklaren jullie voor gek. Elke maand een nieuwe kaart kopenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Een console fanboy die duidelijk niks weet over PC's.
Trouwens.. JA de PC versie zag er beter uit en JA ook de GF kaart is belangrijker en oh.. JA we zullen GTA 4 kunnen draaien met de configs die we nu hebben. Zelfs op mid range.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |