43 jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oom van Klaas Jan dood. 42 jaar pas. Jezus.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, kennedy uit een indraaiende corner!
Dit waren niet de pubers waar jij het over hebt en het had ook weinig met italiaans gedoe te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef denthemen het volgende:
[..]Omdat ik dat Italiaanse gedoe belachelijk noem?
Er zal best wel wat ergs zijn met Jesse, dan is een doek wel gepast, maar een grap over sommige pubers daar mag niet meer?
Dan mag ie hem wel ergens rond de middenlijn nemenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, kennedy uit een indraaiende corner!
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
je wilt dat ik ook ga lachen om je post?
en ook lopen f5'en op zo een forumquote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef BonJovi het volgende:
Rot op man pizzakoppo,wat doe je op internet dan met je Oeh jippie een post op internet oprotten dan
vooral omdat hun dat laffe 4-5-1 tegen te gaanquote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef Wooldoor het volgende:
Ben ik het mee eens, het boeit totaal niet hoe we die punten gaan halen als we ze maar halen tegen psv. Ik denk ook dat dat het makkelijkst gaat met 4-4-2
Koster dus al rond met psv volgens van Gelder :S
Merijn ofzo?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Het was weer eens een trieste boel, vooral met dat jochie op dat plateau. Ik heb respect voor sub, maar zulke gasten moet je echt niet voor een vak zetten als je nog enigzins serieus genomen wilt worden. Maar blijkbaar is die wens er niet.
Dag kampioenschap.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Studio Voetbal - Jack van Gelder
KOSTER ROND MET PSV VOOR ASSISTENT TRAINER
Belangenverstrengeling.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Je vergeet het woordje "waarschijnlijk" erbij te zetten, overigens is dit echt te slecht voor woorden..quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nu vertrouw ik dus niks meer vandie wedstrijd tegen psv hequote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
KENNEDY KENNEDY KENNEDY in de basisquote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |