Tien keer liever Silva. Ogararu was aan het spartelen als een vis op het droge, zeker het eerste halfuur. Dat hij dan twee goede voorzetten geeft, doet daar niets aan af.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vandaag viel wel weer op dat Ogararu zo een slechte voetballer helemaal niet is.. maar door de OVERGEWELDIGDE STEUN VAN KENNEDY zelf ook geen potten kan breken..
Duurde effe hè, voordat je het woord proleet gevonden had. Hehe.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar vertel eens, wat hebben ze je aan gedaan?
Vertel eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:39 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Duurde effe hè, voordat je het woord proleet gevonden had. Hehe.
Ja sorry hoor, al die mannetjes die iedereen van alles verwijten maar zelf net zestien zijn en sinds een jaartje ofzo alle wedstrijden afschuimen enzo. Hij is vandaag niet eens geweest! Maar wel een muil van hier tot Tokyo. Ik heb een seizoenkaart en dat heb ik nu sinds '77. Cadeau voor mijn 10e verjaardag.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, al die mannetjes die iedereen van alles verwijten maar zelf net zestien zijn en sinds een jaartje ofzo alle wedstrijden afschuimen enzo. Hij is vandaag niet eens geweest! Maar wel een muil van hier tot Tokyo. Ik heb een seizoenkaart en dat heb ik nu sinds '77. Cadeau voor mijn 10e verjaardag.
Ik heb mijn uit-tijd ook wel gehad maar zo arro over alles wat met Ajax te maken heeft te doen gaat me te ver. Het irriteert.
Als jij die pikzwarte steward bent die mij altijd moet hebben heb ik weinig keuze hè?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mag ik je aanraken?
Hij was vroeger vast ook wel een beetje zo, maar toen was er nog geen i-netquote:Op zondag 2 maart 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft wel een punt
Toen waren ze stoer via de post duifquote:Op zondag 2 maart 2008 21:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was vroeger vast ook wel een beetje zo, maar toen was er nog geen i-net
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft wel een punt
Dus omdat je al een x jaar naar het stadion gaat denk je iedereen hier even de les kunnen lezen en vervolgens ook nog woorden als kneus etc. te gebruiken?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, al die mannetjes die iedereen van alles verwijten maar zelf net zestien zijn en sinds een jaartje ofzo alle wedstrijden afschuimen enzo. Hij is vandaag niet eens geweest! Maar wel een muil van hier tot Tokyo. Ik heb een seizoenkaart en dat heb ik nu sinds '77. Cadeau voor mijn 10e verjaardag.
Ik heb mijn uit-tijd ook wel gehad maar zo arro over alles wat met Ajax te maken heeft te doen gaat me te ver. Het irriteert.
Ultrasuidquote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je samenvattingen van Ajax kon kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |