Duidelijke zaak inderdaad. Net als vorig jaar na die zege in de beker op RKC (in de halve finale?). Ging iedereen roepen: wat zijn die boeren stil. Twee weken eerder verspeelde je in Waalwijk de titel.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bleef lekker zitten hoor, totale bullshit om helemaal los te gaan terwijl je nog 6 punten achter staat.
Jij voorop natuurlijk, lelijke proleet dat je bent.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:14 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jij voorop natuurlijk, lelijke proleet dat je bent.
Men schaamt zich voor jouw soort.
Heb 1 keer met hem te maken gehad, met de ASR. Destijds leek het alsof hij weinig interesse had, hij zat onderuit gezakt en zo maar alles wat hij zei klopte welquote:Op zondag 2 maart 2008 19:05 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dit zal ik effe verduidelijken; ik ken Fontein niet persoonlijk maar wel via zaken.
Ik ken ook heel veel mensen die ook zaken met hem gedaan hebben. Fontein is charmant, scherp, to-the-point en een winnaar. Dat zeggen de mensen die hem kennen, en die kennen Ajax dan weer niet, die denken dat hij met pensioen is...
Echt, ik geloof gewoon de kritiek niet. Ik snap het ook niet, iedereen die ik ken die weleens wat met hem heeft gedaan omschrijft hem als top.
Hij heeft wel geld binnengehaald, maar het rapport is duidelijk...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:27 schreef SteveBallmer het volgende:
Als topics zo afgesloten worden plaats ik 'm gewoon nog een keer:
Nu zijn ze dus echt compleet van de pot gerukt bij Ajax.
Als je Fontein de zak geeft ben je dus echt niet goed bij je hoofd.
Aangezegd door de raad van commissarissen. En welke smethond is daar voorzitter van? Juist!
Die schurftige pisvlek zit vanavond bij NH-Sport. Eens kijken wat 'ie te huichelen heeft.
Ze zijn gek geworden.
Er bestaat ook nog zoiets als een verandering van functie... commercieel directeur bijvoorbeeld... Maar helaas wil Jaakke iedereen in zijn val meenemenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:31 schreef Avada_Kedavra het volgende:
[..]
Hij heeft wel geld binnengehaald, maar het rapport is duidelijk...
Zeg nou eens waarohòm..?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben blij dat Fontein weg is.
Het gaat wél om het geld, zak. Als je ooit nog eens de CL wilt winnen tenminste....quote:Op zondag 2 maart 2008 19:33 schreef Longmen het volgende:
Het gaat niet om geld
Foei.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:39 schreef SteveBallmer het volgende:
Sorry van dat 'zak', dat was de emotie..
Mooie assist zegquote:Op zondag 2 maart 2008 19:37 schreef GGMM het volgende:
Siem de Jong gaat trouwens een wereldvoetballer worden.
In het bericht staat dat de RvC en Fontein er niet uitkwamen met het zoeken van een oplossing. Dan lijkt me dat ze ook naar een andere functie gekeken hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een verandering van functie... commercieel directeur bijvoorbeeld... Maar helaas wil Jaakke iedereen in zijn val meenemen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |