Kijken of jij als mafiaburgemeester meer succes heb?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga weer voor burgemeester.
Door SG zijn post denk ik eerder dat hij mafia isquote:Op maandag 3 maart 2008 21:45 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Kijken of jij als mafiaburgemeester meer succes heb? [afbeelding]
Lekkere onderbouwing ook!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door SG zijn post denk ik eerder dat hij mafia is
Okay.quote:
De andersom theoriequote:Op maandag 3 maart 2008 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay.
"Samen zullen we de Mafia uitdrijven." Iets teveel van het goede a la "Kijk dan, ik post dat ik tegen de mafia ben dus ik ben geen mafia![]()
![]()
einzdinireen:Dzwedrei"
Ghehe, spuit elf. Waar was je de vorige ronde toen ik je nodig hadquote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef Thieske het volgende:
Ah mooi, we zijn weer begonnen!
Deze zwakke post maakt het ergerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
De andersom theorie [afbeelding] Of hoe je het ook wilt noemen.
Dat is gewoon mijn leus voor de campagne ja. Dat jij niet zo'n mooie kan verzinnen. Ik moet toch iets doen om stemmen te werven [afbeelding]
Ja mijn excuses, druk weekend achter de rug, komende dagen ben ik meer online.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ghehe, spuit elf. Waar was je de vorige ronde toen ik je nodig had
Was jij het die na het einde mij nog terug PMde of was dat ndushskaai oid?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja mijn excuses, druk weekend achter de rug, komende dagen ben ik meer online. [afbeelding]
Ik was 't niet in ieder geval.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was jij het die na het einde mij nog terug PMde of was dat ndushskaai oid?
Dat zijn denk ik de aanwijzingen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:01 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was weer een zonnige dag in FOK!Town, maar het zou toch nog wat grimmiger worden. Na een lange reis kwam boodschapper Artanis1 met een belangrijke boodschap naar de burgemeester. Het trappenhuis was snel beklommen, en de burgemeester was niet echt blij met deze boodschap. Hij wilde net vertrekken toen hij voetstappen hoorde. Hij zag twee mensen voor zich die duidelijk geen goede intenties hadden. Net toen de burgemeester de namen wilde schreeuwen werden zowel hij als boodschapper Artanis1 gedumpt op de straat met de tekst "De Mafia controleert de boel hier nu!" aan de rug van de burgemeester geplakt.
[GeenAanwijzingenGebied]
Het is weer tijd om te kiezen! Kies de burgemeester uit die jij denkt dat FOK!Town gaat redden.
schrik je niet iedereen af dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:08 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik stel me beschrikbaar om burgermeester te worden.
Je krijgt gratis koekjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |