quote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef -SG- het volgende:
Misschien moeten we daar dan maar eventjes naar kijken [afbeelding].
En als er rollen weggehaald worden dat dat dan duidelijk vermeld ed? By all means.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:35 schreef -SG- het volgende:
Kunnen we niet gewoon zo snel mogelijk beginnen zonder enige hulp van TS tijdens het spel?
Correctquote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:Als er hier alleen maar gekat wordt op elkaar, jaagt dat potentiële deelnemers weg.
Ja jij er ook bij.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
CorrectMaar ik wil me wel aanmelden, mits dat nog kan
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
CorrectMaar ik wil me wel aanmelden, mits dat nog kan
Dank!quote:
Wanneer je het speelt wordt alles wel duidelijker.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dank!
Al snap ik nog niet alles [afbeelding] Maar dat komt wel [afbeelding]
Onder andere is deze pm verstuurd.. het lijkt me beter als er in het vervolg geen (waarschijnlijk goedbedoelde) tips worden gegeven door de gamehost..quote:Overigens is 't wellicht sowieso geen goed idee als alle mafia op de mafiakandidaat stemt. Als de rechercheur er achter komt, hebben jullie een probleem . Wellicht is 't dus een idee dat er een mafia op een kandidaat stemt die sowieso geen kans heeft als 't zeker is dat de mafia burgemeesterschap krijgt (waar het er nu naar uitziet). Jullie hebben sowieso geluk dat Thieske op jullie stemt ^^
Mooi!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef Artanis1 het volgende:
Dit keer krijgen jullie dan ook geen van allen tips! Zoek 't zelf maar uit hoe je je rol speelt
Wat mij betreft beginnen we vanavond nog met ronde 2.
Grooooeeeeeen! Grrooooooeeeeeeeeeen!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef PrincePolly het volgende:
Wat moet er eigenlijk als eerste gebeuren dan. De rollen verdelen ofzo?
Artis, gooi ze door de bingomachine, en let's hear it!
Mijn stem heb je!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga weer voor burgemeester.
Kijken of jij als mafiaburgemeester meer succes heb?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga weer voor burgemeester.
Door SG zijn post denk ik eerder dat hij mafia isquote:Op maandag 3 maart 2008 21:45 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Kijken of jij als mafiaburgemeester meer succes heb? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |