Als jullie dat doen doe ik juist weer het omgekeerde.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moeten we er nu vanuit gaan dat Harajuku in de volgende ronde mafia is?
Vast wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moeten we er nu vanuit gaan dat Harajuku in de volgende ronde mafia is? [afbeelding]
Ik neem aan dat hij gewoon Random kiest. Heb ook al een soort spel als dit geleid en heb met een programmatje random gekozen.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moeten we er nu vanuit gaan dat Harajuku in de volgende ronde mafia is?
Fair enough.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:19 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Als jullie dat doen doe ik juist weer het omgekeerde.
Etc. etc. etc.
Neh, ik gebruik een random number generator om te bepalen wie wat wordt.
Vind je dat gek?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat het als dorp moeilijk is het vertrouwen van het dorp te krijgen
Ik gebruikte Koffiemanagerquote:Op zondag 2 maart 2008 17:23 schreef Artanis1 het volgende:
Ik gebruik http://www.random.org/sequences/ . Ik zet gewoon neer dat bijv. de eerste 4 getallen die eruit komen mafia zijn, etc.
hahaha leuk voor op het werkquote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik gebruikte Koffiemanager.
http://www.koffiemanager.nl/koffie/
We waren ook niet met zo veel jaquote:Op zondag 2 maart 2008 17:34 schreef -SG- het volgende:
Maar dit potje was bijzonder snel gespeeld. Of heb ik het mis?
Okay, maar als er meerdere mensen zijn komt die dus wel weer terug?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Artanis1 het volgende:
Aanmeldingen zullen sowieso vandaag de hele dag open zijn.
Dorpoudste is eruit omdat hij kan aantonen dat hij bij het dorp hoort. Bij kleine hoeveelheden mensen is dit een te sterke kracht.
Ja, omdat het spel dan is afgelopen krijgt het dorp de volgende dag geen lynchquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dorpsidioot. [afbeelding]
Maar hoe had je dat dan gezien? Als de dorpsidioot doodgaat (niet door mafia) dan is het spel voorbij en heeft de dorpsidioot gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |