Anders waren die toch wel naar boven gekropenquote:Op maandag 3 maart 2008 01:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
-8![]()
Lange dagen intensief veldwerk doen in de hitte met niet teveel eten is extreem goed voor de lijn
Sucks trouwens; dan zakt je broek dus af als je in een gebied vol slangen en schorpioenen rondloopt
Er zijn wel periodes geweest dat ik een kleine aanval van naar binnen geslagen hysterie te verwerken heb gehad hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
btw Bloes jouw zoon heeft mazzel dat hij niet mijn ouders heeft.
Had ook wel goedgekomen, maar dan met 50 hartaanvallen meer ofzo.
Morgenochtend om tien uur moet alles "live" zijn (en anders................) maar het gaat allerminst van een leien dakje...quote:Op maandag 3 maart 2008 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Maffe praktijken op stresskantoor, om 1:30am nog bezig zijn.
Doet me denken aan Ahold die 4.2 miljard dollar garantie wil hebben van 5 banken of anders 's maandags failliet wordt verklaart.
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:22 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben ik...........![]()
![]()
![]()
Nou ja dat kun je helemaal niet zien, want mijn dochter is het vergeten (maar goed het is kind is vijf) en mijn man slaapt nog. En ik ben nu toch al 33, je zou het moeten kunnen zien!
Ranja met taart! Het feestje is van 14.00 tot 17.00 en je wordt niet thuisgebracht. Ik verklap nog niet wat we gaan doen (neem je zwemspullen mee).quote:Op maandag 3 maart 2008 07:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd !!
![]()
![]()
![]()
Koffie met gebak, olé, olé
Als ik maar zo'n snoepzakje meekrijg en frietjes uit een koffiefilterquote:Op maandag 3 maart 2008 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ranja met taart! Het feestje is van 14.00 tot 17.00 en je wordt niet thuisgebracht. Ik verklap nog niet wat we gaan doen (neem je zwemspullen mee).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:32 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Als ik maar zo'n snoepzakje meekrijg en frietjes uit een koffiefilter
Tezz, gefelicitaaaaart!!quote:Op maandag 3 maart 2008 07:22 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben ik...........![]()
![]()
![]()
Nou ja dat kun je helemaal niet zien, want mijn dochter is het vergeten (maar goed het is kind is vijf) en mijn man slaapt nog. En ik ben nu toch al 33, je zou het moeten kunnen zien!
Ik wordt al 4 jaar op een rij 29!quote:Op maandag 3 maart 2008 07:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tezz, gefelicitaaaaart!! [ afbeelding ]
Hoe jong ben je geworden, 28?
Als je familie geen feestje maakt van je verjaardag, dan moet je het zelf doen heh...quote:Op maandag 3 maart 2008 07:44 schreef Tezz het volgende:
Ik ben blij met alle felicitaties, zo voel ik me toch heeeeeeeeel jarig!
Want, hoewel ik dus al 33 ben geworden, ben ik met verjaardagen echt nog een klein kind! Zo vind ik het KUT dat er geen slingers hangen hier. Ook kan ik erg genieten van cadeautjes uitpakken (maar ik heb mijn dochter al uitgehoord en ze hebben (nog) niets gekocht
).
Oh ja, en ik wil altijd mijn lievelingseten eten en ik wil ook altijd nieuwe kleren op mijn verjaardag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |