Zekers! En als ik tegen vieren nog aan het werk ben, doe ik dan nog even wat yoga.quote:
Okee ik had ongelijkquote:Aardappelzetmeel kan verwijzen naar:
Aardappelmeel dat bestaat uit een mengsel van amylose en amylopectine of op
alleen amylopectine aardappels: Amylopectine (aardappelzetmeel)
Krijg dejavu met de pa van de zonenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Sowieso wennen hoor, mijn vorige 2 vriendjes waren absoluut niet ambitieus nl. Daarbij waren ze ook nogeens niet echt bijster intelligent. (van de laatste mocht ik zelfs sommige woorden niet meer gebruiken want die begreep hij niet)
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
Engels was mijn 2e studiekeuze op de middelbare school. Soms denk ik dat ik dat beter had kunnen doen.
In Utreg was ik ook regelmatig snachts te vinden ( op weg naar huis, na een avondje stamkroeg in het centrum, een paar keer per weekquote:Op maandag 3 maart 2008 00:43 schreef DarkElf het volgende:
Ja dat hoor je veel van mensen maar ik ben opgegroeid in een dorp waar nooit iets gebeurde dus ik deed dat regelmatigErgens ontwikkel je de "angst voor wat er kan gebeuren" dan anders ofzo.... Ook 's nachts van t ene naar t andere dorp fietsen heb ik nooit als eng ervaren...
Ook in rotterdam ging ik wel eens lopen maar daar was het meer zeldzaam
Utrecht heeft me ook nooit een onveilig gevoel gegeven nee, en ik heb aardig wat nachtelijke voetstappen daar liggen.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Utreg was ik ook regelmatig snachts te vinden ( op weg naar huis, na een avondje stamkroeg in het centrum, een paar keer per week) maar me nooit onveilig gevoeld.
Later werkte ik in 2 probleemwijken in die stad, en overdag in mijn pauze voelde ik me wel onveilig.
In mijn huidigedorpie
zou ik ook zo met een veilig gevoel snachts kunnen gaan wandelen... haske stil en uitgestorven maar geen akelige sfeer of zo.
Ik heb een tijdje in Johannesburg gewoond; daarna is ieder gevoel van onveiligheid relatiefquote:Op maandag 3 maart 2008 01:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Utrecht heeft me ook nooit een onveilig gevoel gegeven nee, en ik heb aardig wat nachtelijke voetstappen daar liggen.
Probleemwijken is dan weer een ander verhaal... dan is het alleen maar slim als je op je hoede bent
-8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |