G'morgen K_Lquote:Op maandag 3 maart 2008 10:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Slim, na je ervaring van vrijdag zou ik het ook wel weten.
Al weer unbanned?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval.
Ik ga nu even een kwartiertje stressen en daarna mn referaat houden. En dan is de schooldag weer bijna afgelopen
Pa, kheb mn referaat en presentatie af hoor! Mag ik nu stappen vanavond?
Zo is dat.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
G'morgen K_L![]()
't is maar werk immers...
Sommige mensen zijn meer gelijk dan anderen....je weetsquote:Op maandag 3 maart 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Schandaligen de rest van de lijn-rel-crew?
Waarom belt die collega niet dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
ik zie een beetje op tegen een telefoontje wat ik zo moet maken. Een collega heeft verzuimd, ondanks herhaaldelijke verzoeken, iets te controleren. Nu blijkt de basis foutief en moet de klant nog 2 weken wachten op resultaten. Wat zorgt voor een vertraging in de vergunning en een hele boze klant.
Weet niet hoe ik deze recht moet lullen.
Welke impact heeft het werkelijk voor de klant, kan hij zich de vertraging permitteren?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
ik zie een beetje op tegen een telefoontje wat ik zo moet maken. Een collega heeft verzuimd, ondanks herhaaldelijke verzoeken, iets te controleren. Nu blijkt de basis foutief en moet de klant nog 2 weken wachten op resultaten. Wat zorgt voor een vertraging in de vergunning en een hele boze klant.
Weet niet hoe ik deze recht moet lullen.
da's heul nie waar!quote:Op maandag 3 maart 2008 10:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
ze heeft connecties op hoge plaatsen
Mja he tis wel akelig dat jij nu de teringzooi van een ander mag opknappen. Kan je dit niet bij je baas aankaarten, met het oog op zijn functioneren?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
Welke impact heeft het werkelijk voor de klant, kan hij zich de vertraging permitteren?
Ehhh, nee. De vergunning wordt vertraagd en het project van 270 miljoen waar dit voor is loopt gevaar.
Die collega (druiloor) waarom heeft hij zijn opdracht niet uitgevoerd?
Geen idee. Krijg hem nog niet te pakken.
Kun je je klant een sprookje vertellen, iets met procedurefouten, bug in de programmatuur, gebruik van verkeerde data?
Heb ik al een aantal keren gedaan. Vrees dat ik met de billen bloot moet.
Baal er vooral van dat dit zijn zoveelste fout is in de afgelopen maand. De vorige heb ik nog kunnen opmerken maar dit was zo simpel, 1 telefoontje plegen om te kijken of de data correct was.
@Nynke, hem laat ik niet meer bellen. Als ik dat aan hem vraag doe hij dat misschien aan het einde van deze week.
Referaat ging goed hoor! Nu lunchen, dan opruimen en stofzuigen en daarna aan de slagquote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, Powerpoint is evilGing je referaat goed?
Oh, en ik wou nog even zeggen, Tezz, gefeliciteerd
En DE, always look on the bright side of life. Ik mopper niet als Mr CF 's nachts moet werken; hij snurkt echt behoorlijk, vaak. Kan ik eindelijk eens rustig in slaap vallen
Moeten het natuurlijk wel lekkere billen zijn he!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja he tis wel akelig dat jij nu de teringzooi van een ander mag opknappen. Kan je dit niet bij je baas aankaarten, met het oog op zijn functioneren?
Maar met je billen bloot gaan... * Leintjeuh mental image maakt
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2008 07:44 schreef Tezz het volgende:
Ik ben blij met alle felicitaties, zo voel ik me toch heeeeeeeeel jarig!
Want, hoewel ik dus al 33 ben geworden, ben ik met verjaardagen echt nog een klein kind! Zo vind ik het KUT dat er geen slingers hangen hier. Ook kan ik erg genieten van cadeautjes uitpakken (maar ik heb mijn dochter al uitgehoord en ze hebben (nog) niets gekocht
).
Oh ja, en ik wil altijd mijn lievelingseten eten en ik wil ook altijd nieuwe kleren op mijn verjaardag!
Heb het aangekaart bij de baas. binnenkort nog eens goed over om tafel zitten.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja he tis wel akelig dat jij nu de teringzooi van een ander mag opknappen. Kan je dit niet bij je baas aankaarten, met het oog op zijn functioneren?
Maar met je billen bloot gaan... * Leintjeuh mental image maakt
Ach jij kan woensdag besluiten of je een (al dan niet) mental image wil maken van D_H's naekende achtersteven!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Moeten het natuurlijk wel lekkere billen zijn he!
Volgens mij heb jij wel een toffe middag voor de boeg! Ik niet, stomme vergadering...Zo eerst maar eens lekker lunchen..
Oh dat ken ikquote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
En DE, always look on the bright side of life. Ik mopper niet als Mr CF 's nachts moet werken; hij snurkt echt behoorlijk, vaak. Kan ik eindelijk eens rustig in slaap vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |