quote:Op zondag 2 maart 2008 14:26 schreef toma het volgende:
Ajax!
PSV Supporterquote:Op zondag 2 maart 2008 14:26 schreef waterreus23 het volgende:
voorspelling: (beetje gewaagd)
FC Utrecht - PSV: 0-1
Ajax - Excelsior: 2-2
FC Groningen - Heracles Almelo: 4-0
Feyenoord - NEC: 1-1
quote:----------------------------Stekelenburg------------------------------
Ogararu----------Heitinga-------------Vermaelen--------Vertonghen
-------------------Gabri------De Jong-----Davids-------------------
-----Kennedy---------------Huntelaar-------------Emanuelson----
Kan niet. De eredivisie wedstrijden gaan maar tot de c.quote:
Sarpong! opvallend.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:33 schreef DJWeisz het volgende:
Wissels
Dennis Gentenaar
Samuel Kuffour (Gha)
Ismael Urzaiz (Spa)
Leonardo (Bra)
Dennis Rommedahl (Den)
Rasmus Lindgren (Zwe)
Jeffrey Sarpong
Nou ja hij heeft/had aardige voorzetten, maar een rare beslissing is het wel. En voor die jongen ook niet leuk, wordt zo'n beetje overal neergezet.quote:
Luque zit op de tribune, al is dat ook niet veel.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:32 schreef avw1982 het volgende:
Emanuelson als vleugelspeler. Ajax moet toch wel betere vleugelspelers hebben.
Lijkt me nog altijd beter dan op de back, maarja op de bank kan ook natuurlijk.quote:
Ja Luque heeft niet meer de voorzetten die hij had aan het begin van het seizoen. Maar dan nog. Urbyquote:Op zondag 2 maart 2008 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Luque zit op de tribune, al is dat ook niet veel.
Niet te veel vragen van hem héquote:Op zondag 2 maart 2008 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus Koster, gun Leo nou ook eens wat speelminuten de laatste weken.
Die staat op 410quote:Op zondag 2 maart 2008 14:36 schreef djstoffel het volgende:
hey waar is leo? eeh driessen dan he
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn broertje moet aan de computer voor school
*kan wedstrijd niet volgen
Radio..quote:Op zondag 2 maart 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan doet ie het toch voor of na de wedstrijd?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kijk toch lieverquote:
Nee dat moet nu want vanavond moet die weg etc...problemen, problemenquote:Op zondag 2 maart 2008 14:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan doet ie het toch voor of na de wedstrijd?
Op de radio lijkt het altijd ontzettend spannend...kijk je 's avonds de samenvatting valt het altijd zwaar tegenquote:
Zijn probleem toch dat ie vanavond weg moet?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dat moet nu want vanavond moet die weg etc...problemen, problemen
PSV is nog niet wakker volgens mijquote:Op zondag 2 maart 2008 14:40 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd in utrecht
Wij scoren graag in de 89ste minuut de 0-1.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Jezus Utrecht is ontketend zeg
3 spelers van Feyenoord kregen achter elkaar een kans om de bal er in te tikken maar de bal kwam overal tegen aan behalve over de lijn.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:46 schreef Urquhart het volgende:
1-1 Heracles
Is Van Praag weer bezigquote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Jnk18 het volgende:
Die trompetten in de Arena.. echt TE erg gewoon
Preciesquote:
18' Ajax 0-0 (-) Excelsiorquote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef DANILXL het volgende:
tussenstanden?
Groningen-Heracles 1-1, de rest 0-0quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef DANILXL het volgende:
tussenstanden?
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:48 schreef DJWeisz het volgende:
0-1 NEC !
Zoals altijd....het is wachten op de 0-1quote:Op zondag 2 maart 2008 14:50 schreef toma het volgende:
tempo ligt veel te laag bij Ajax.
Het is 15 minuten lang 1-richtingsverkeer naar de goal van NEC, NEC was amper 1 keer over de middenlijn gekomen en scoort meteen 0-1quote:Op zondag 2 maart 2008 14:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
De verdiende winnaar is degene die de meeste goals scoort.
Moet jij geen Ajax kijken?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat geweldig slim gedaan door Van Beukering zeg. Gio gewoon vol blokkeren waardoor Holman 1 op 1 staat met Timmer
Nee, een enorme peer in de kruisingquote:
Vertonghen solo en Huntelaar vrije trap in de muur.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:53 schreef De.Kromme het volgende:
Hoe is het bij Ajax? Al kansen geweest?
verdiend?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:52 schreef the_undertaker het volgende:
Waar blijft het verdiende doelpunt van Excelsior
En dan heeft ie een Van Basten-avatarquote:Op zondag 2 maart 2008 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Goed spel verwachten is als hopen op een wonder...
wegwezenquote:Op zondag 2 maart 2008 14:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En dan heeft ie een Van Basten-avatar.
.
Maar wij hebben KJHquote:
Commentators zitten altijd hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 14:58 schreef djstoffel het volgende:
de voorsprong eindelijk voor ajax???? is er een nieuwe leo driessen opgestaan?
En terecht. Niet verdiend deze voorsprong.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Langs de Lijn commentator leek wel teleurgesteld toen KJH scoorde
dan is dat vast niet andy houtkampquote:Op zondag 2 maart 2008 14:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Langs de Lijn commentator leek wel teleurgesteld toen KJH scoorde
Tuurlijk nietquote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En terecht. Niet verdiend deze voorsprong.
100% penalquote:
Zakelijk spelen is ook een kunst...quote:Op zondag 2 maart 2008 15:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Volgens mij is PSV kampioen onverdiende, zakelijke overwinningen...
Wie of wat zijn ajaxcieden?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef -SG- het volgende:
Waar blijven reacties van ajaxcieden.
Hier kon je trouwens niet omheen.
ik heb er 0,0 respect voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zakelijk spelen is ook een kunst...
Dan zou je dus niet verbaasd moeten zijn met de 1-0 voor ajax...quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zakelijk spelen is ook een kunst...
Volgens mij dit seizoen nog nietquote:Op zondag 2 maart 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeft Simons weleens een pingel gemist?
Probeer is leukere fipo's te verzinnen dan mensen op hun spelvauten te wijzenquote:
quote:Vorm ajax: won de laatste 2 wedstrijden.
Op het uur is het altijd traag, let maar eens op.quote:
Probleem is dat het meeste commentaar uit de regio amsterdam komt over het spel van PSV. Nu doen jullie het dus zelf ook?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan zou je dus niet verbaasd moeten zijn met de 1-0 voor ajax...
Wij zijn er ook niet blij mee.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probleem is dat het meeste commentaar uit de regio amsterdam komt over het spel van PSV. Nu doen jullie het dus zelf ook?
Fucking boeren hebben ook altijd mazzel! Vuile KNLB! Boehoe. Kutlampen!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
haha, ik ga me nu alweer verheugen op de ajaciedjes die gaan roepen dat de penalty onterecht was
die is ook lekker bezig dit jaar..quote:Op zondag 2 maart 2008 15:08 schreef Dennus-F het volgende:
Nelisse!
100% penalty.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
haha, ik ga me nu alweer verheugen op de ajaciedjes die gaan roepen dat de penalty onterecht was
Ik kan me er 1 herinneren bij PSV en dat was volgens mij de 1e van zijn carriere.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeft Simons weleens een pingel gemist?
Jij vind de 1-0 onterecht, dat is niet zo. Ik vind ajax niet bijster sterk, maar ze spelen niet zakelijk ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probleem is dat het meeste commentaar uit de regio amsterdam komt over het spel van PSV. Nu doen jullie het dus zelf ook?
feyenoorders die voor psv zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 15:09 schreef De.Kromme het volgende:
Utrecht, doe eens normaal. Willem, je gaat Ajax toch niet helpen aan de titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |