Dat zijn ook twee punten die ik (reeds) heb aangehaald als zeer zwakke punten door de hele serie heen .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:Waarom gaat die vrouw midden op straat posten.
Waarom lopen ze met headsetjes die zo groot zijn, dat je ze herkend op een kilometer.
Daarover staat ook een artikeltje over in de Vara gids.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De geloofwaardigheid is soms ver te zoeken.Beetje jammer.
Het idee daarachter is mij ontgaan inderdaad. Heeft hij op die manier het virus gesmokkeld (en zelf het tegengif genomen) of was hij al besmet?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar die gozert was zelf ook besmet, toch? Gezien die pok op zn nek...
Er was geen tegengif, dat was ook zo kromquote:Op zondag 2 maart 2008 15:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het idee daarachter is mij ontgaan inderdaad. Heeft hij op die manier het virus gesmokkeld (en zelf het tegengif genomen) of was hij al besmet?
Dat soort zaken zijn wel vaker wat wazig gebracht wat mij betreft. Misschien komt het doordat mijn aandacht tijdens het kijken wat verslapt omdat het niet puntje-van-je-stoel spannend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
net gekekenquote:Op zondag 9 maart 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
iemand enig idee vanaf welk tijdstip uitzending van 8 maart bij uitzending gemist beschikbaar is ?
is al bevestigd dat seizoen 2 komtquote:Op zondag 9 maart 2008 14:36 schreef unknownuser het volgende:
Ik volg deze serie ook. Prima serie, ik vermaak mij er wel mee.
Hopelijk gaan ze hiermee door. Kijkcijfers zijn wel terug gelopen sinds de 1e aflevering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |