abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57252950
Amanda had het met Barry over waar ze de eerste paar jaar in Amasterdam heeft gewoond, dat was in Noord, vlakbij een begraafplaats, ik dacht kerkstraat te horen, maar lette niet goed op.
Maar daar zou dan haar vader uit het raam gevallen moet zijn.
misschien kan iemand hier iets mee
Goedemorgen :W
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:31:28 #127
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57253640
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:55 schreef blomst het volgende:
Amanda had het met Barry over waar ze de eerste paar jaar in Amsterdam heeft gewoond,
dat was in Noord, vlakbij een begraafplaats, ik dacht kerkstraat te horen, maar lette niet goed op.
Maar daar zou dan haar vader uit het raam gevallen moet zijn.
misschien kan iemand hier iets mee
(Amanda had het met gast-speler Barry over dat ze eerder in Noord woonde vlakbij de begraafplaats)

Het is de Kerklaan, dat is in Amsterdam-Noord, er zijn daar 7 begraafplaatsen
Buiksloot
Durgerdam
Holysloot
Nieuwedam
Zunderdorp
en Ransdorp

Het is begraafplaats Zunderdorp, achter de Kerklaan ligt de begraafplaats op de Achterlaan,
er vond daar ook een noodkap plaats voor 1 Wilg die gescheurd was en ook instabiel.

[ Bericht 5% gewijzigd door tuinfluiter op 09-03-2008 00:01:17 (INFO VIA GOOGLE OPGEZOCHT.) ]
pi_57264748
Zo kun je in iedere te blonde snol wel de moeder van Amanda gaan zien.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 9 maart 2008 @ 17:38:00 #129
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_57266163
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:16 schreef spacemangraig het volgende:
Zo kun je in iedere te blonde snol wel de moeder van Amanda gaan zien.
Inderdaad. Ik probeer dit nu al een tijdje te volgen maar kan er bv geen touw aan vast knopen waarom iemand als Bettien Martens hierbij gehaald wordt. Er is voor zover ik kan zien geen enkele relatie? Tenzij je redeneert dat amanda's familie onderwereld is dus... Da's een beetje heel erg kort door de bocht lijkt me, en kun je moeiteloos nog wel een tiental andere "kandidaten" aanwijzen. Bettien lijkt me in dat geval wel een een heel erg onwaarschijnlijke kandidaat. Een italiaans getuigenbeschermings programma staat geen enkel contact toe met iemand uit het verleden van die persoon. Zelfs niet de directe familie.

Laten we alles nu eens op een rijtje zetten.
Feit is dat Amanda de familie naam Balk draagt. Feit is ook dat er schimmig gedaan wordt rondom de identiteit van zowel moeder als vader en dat er banden met 'onderwereld' geïnsinueerd worden. Toeval wil dat er inderdaad een Thea Moear is wiens moeder ook de achternaam Balk droeg. Maar die heeft hier terplekke uitgelegd dat zij geen weet heeft van een relatie met Amanda. Ter info kan ik hier de hardliners ook de biografie van Thea, "The Godmother" aanraden. Hierin wordt bv de relatie met de naam Djaoewi uitgelegd. Dat verhaal komt volledig overeen met wat hier tot nu toe "achterhaald" is dus ik zie geen enkel feit waaruit zou blijken dat Thea de moeder van Amanda zou zijn.

Is er niets meer te vinden over de vader van Amanda? Dronken van een dak afgevallen was het verhaal? Zijn er data of namen genoemd? Iets?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_57266404
Op de Plasma op dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=nzSTHBCgbTc

Staat de naam Diana. Dus moeten we het daar zoeken!
  zondag 9 maart 2008 @ 18:05:02 #131
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57266662
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:38 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

<knip>
Laten we alles nu eens op een rijtje zetten.
Feit is dat Amanda de familie naam Balk draagt.

<knip>

hier Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2 zaten we volgens mij nog het dichtst bij de werkelijkheid. De waarschijnlijke stamboom van de ouders van Amanda´s moeder.

Dat lijntje leverde echter niets op over Amanda´s moeder zelf.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:08:05 #132
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_57266709
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:50 schreef jassy het volgende:
Op de Plasma op dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=nzSTHBCgbTc

Staat de naam Diana. Dus moeten we het daar zoeken!
Naar een "Diana" zoeken is een spelt in een hooiberg zoeken. Is er enige aanwijzing welke achternaam ze gebruikt? Ook Balk?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:19:49 #133
175062 Lobasca
exorcist
pi_57266941
Vader van Amanda is dronken uit een raam gevallen. Maar, dit verhaal heeft zij van haar moeder, met de rest van de familie heeft Amanda geen contact, dus het verhaal zou ook niet kunnen kloppen.
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 9 maart 2008 @ 18:34:05 #134
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_57267214
En hoe on-populair hier te posten ook, kan het niet zo zijn dat Amanda's moeder het gewoon niet eens is met het besluit van Amanda om de kooi in te gaan en dus geen enkele medewerking aan het programma wil verlenen? Wie ze dan ook is?
Ze laat in de telefoontjes doorklinken dat haar dochters allemaal maar hun eigen ding moeten doen, maar dat ze afstand neemt als ze het daar niet mee eens is (zus met die meppende vriend)? Lijkt in het geval van Amanda ook zo te gaan? Prima dat je er in gaat, maar ik sta er niet achter, dus verwacht dan ook helemaal niets van mij.. Dat idee?
  zondag 9 maart 2008 @ 18:36:57 #135
175062 Lobasca
exorcist
pi_57267265
Die moeder stond er niet achter dat Amanda dat kot in ging, en wilde er ook niets mee te maken hebben. maar amanda moest het zelf weten. In zoverre klopt je theorie.
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 9 maart 2008 @ 18:40:08 #136
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_57267347
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:19 schreef Lobasca het volgende:
Vader van Amanda is dronken uit een raam gevallen. Maar, dit verhaal heeft zij van haar moeder, met de rest van de familie heeft Amanda geen contact, dus het verhaal zou ook niet kunnen kloppen.
Geen details, niets.. Raar.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:42:58 #137
175062 Lobasca
exorcist
pi_57267401
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Geen details, niets.. Raar.
Nou ja, lijkt me ook niet iets, wat je met de ganze natie middels streams wilt delen.
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 9 maart 2008 @ 18:43:45 #138
175062 Lobasca
exorcist
pi_57267417
Maar is er nu al bekend wie de vader van Amanda is?
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 9 maart 2008 @ 18:56:58 #139
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_57267700
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:42 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nou ja, lijkt me ook niet iets, wat je met de ganze natie middels streams wilt delen.
Tja, heb je ook wel gelijk in ja..
pi_57268462
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef Eg_Wel het volgende:
En hoe on-populair hier te posten ook, kan het niet zo zijn dat Amanda's moeder het gewoon niet eens is met het besluit van Amanda om de kooi in te gaan en dus geen enkele medewerking aan het programma wil verlenen? Wie ze dan ook is?
Ze laat in de telefoontjes doorklinken dat haar dochters allemaal maar hun eigen ding moeten doen, maar dat ze afstand neemt als ze het daar niet mee eens is (zus met die meppende vriend)? Lijkt in het geval van Amanda ook zo te gaan? Prima dat je er in gaat, maar ik sta er niet achter, dus verwacht dan ook helemaal niets van mij.. Dat idee?
Tuurlijk... helemaal waar... maar het intrigerende is dat haar moeder wel erg geheimzinnig is.
Voortdurend naar het buitenland, telkens haar telefoon af laten sluiten, onbekende mannen die haar telefoon opnemen. Haar dochters afkopen met dure kado's (waaronder rijlessen, auto).

Als ze een lieve, vriendelijke indruk had gemaakt, hadden we het wel gelaten. Maar zo opvallend en volledig te falen als moeder maakt het aanlokkelijk dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt.

Ik vraag me af of ze misschien een psychiatrische geschiedenis of verslavingsgeschiedenis heeft. Waar komt de volledige breuk met haar moeder en familie vandaan? Waarom is er ook een volledige breuk met de familie van de vader van haar kinderen?
pi_57268465
Alles op een rij Amanda haar opa is bij een treinongeluk in 1962 overleden.
Dat zou dan Antonio Balk kunnen zijn, vervolgens werd dit gevonden:

Menje Pieternella, born in Oost- en West Souburg on March 7, 1934.
She was married in Hengelo on April 19, 1956 (1) to Antonie Balk, born in Batavia, Ned. Indi on June 7, 1931, died on January 8, 1962, son of Gerrit Balk and Alida Veening.
June 9, 1966 (2) opnieuw getrouwd met Henry Vrielink, born in Almelo on May 11, 1936, living in Aadorp
Helaas werk de link naar deze site niet meer.
Amanda en haar zussen dragen allen de naam Menje in hun voornaam vernoemd naar hun oma.
Amanda haar moedersvoornaam schijnt met een T te beginnen, en te klinken als Dyana.

Amanda heeft al toegegeven dat haar moeder niet in australie geboren is maar dat ze daar als kind heen is gegaan.
Zou dus kunnen dat haar oma met haar tweede man Henry Vrielink naar australie is gegaan.

Over haar vader heeft ze los gelaten dat het een half broer van Brian Roy was,Edwin heet, dit een musicus was en toen Amanda twee jaar was uit het raam is gevallen en alcoholist was.
Afgelopen week heeft ze ook een brief van Oma Roy ontvangen.

Haar "stief"vader, of lieve oom, schijnt vermoord te zijn. toen Amanda 4?? jaar was.
Moeder schijnt met beide mannen nooit te zijn getrouwd.
Daarom draag ze ws ook haar moeders achternaam.

Thea Moear schreef in haar reactie nog wel: wanneer degene van de stamboom in de richting mijn opa een (balk) had verder gegaan, was er een grotere kans in kans geweest, dat hij was hij er misschien wel uit gekomen.
Misschien zijn Thea en Amanda's Moeder grootvaders wel broers o.i.d.
pi_57268479
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef Eg_Wel het volgende:
Waarom zou Amanda dan zeggen dat er kamervragen komen als bekend wordt wie haar moeder is?
pi_57270064
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:33 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Waarom zou Amanda dan zeggen dat er kamervragen komen als bekend wordt wie haar moeder is?
that is the one million dollar question
pi_57270170
http://d-compu.dyndns.org(...)?passagiersid=305524

gewoon grappig

Schip : Christiaan Huygens
Schip van : Batavia
Schip naar : Amsterdam
Info : 31 Aug. van Batavia naar Amsterdam vertrokken
Krant : Vaderland 13-9-1932, editie 2, blad 3

Balk-Veening en kd. mevr. A.

(kd. = kinderen)

Dus Antonie was net een jaar oud toen hij naar Nederland ging
pi_57270994
zijn ze dan later terug gegaan?
hier komt de naam A.Balk- Veening ook voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door blomst op 09-03-2008 21:42:45 ]
pi_57272247
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
zijn ze dan later terug gegaan?
hier komt de naam A.Balk- Veening ook voor.
gelijjkwaardig document (anders gesorteerd) http://members.iinet.net.au/~vanderkp/Register%20UK.htm
april 1944

Balk, A.
1 (= nummer van een blokje huizen)
10 (= regel in het dossier)
582 (= persoonlijk registratienummer)
34, 12, 5, 3 (= leeftijden. Antonie is geboren op 2-6-1931, en is inderdaad 12 jaar oud)

Ballegoyen de Jong, M.J.
5
3
159
31, 2, 0 (= leeftijden)
pi_57272429
musicus en uit het raam gevallen... dit doet mij denken aan Chet Baker
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_57272615
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:23 schreef droomkoningin het volgende:
dank je voor je bijdrage.
Slaat echter nergens op.

ik kan me niet herinneren dat Amanda ooit gezegd heeft dat haar vader een musicus was.

[ Bericht 8% gewijzigd door avonne op 09-03-2008 23:03:33 ]
pi_57272717
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:23 schreef droomkoningin het volgende:
is ook al vaker langs gekomen.
pi_57272805
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:16 schreef avonne het volgende:

[..]

gelijjkwaardig document (anders gesorteerd) http://members.iinet.net.au/~vanderkp/Register%20UK.htm
april 1944

Balk, A.
1 (= nummer van een blokje huizen)
10 (= regel in het dossier)
582 (= persoonlijk registratienummer)
34, 12, 5, 3 (= leeftijden. Antonie is geboren op 2-6-1931, en is inderdaad 12 jaar oud)

Ballegoyen de Jong, M.J.
5
3
159
31, 2, 0 (= leeftijden)
ballegoyen viel mij ook op, maar is Huub niet een ballegooy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')