Is ze van koninklijke huize dan? Anders zie ik geen kamervragen gebeuren hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 19:33 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Waarom zou Amanda dan zeggen dat er kamervragen komen als bekend wordt wie haar moeder is?
Dan zie ik een link naar een stukje van Hendrik Jan Korterink die toevallig op dit moment een nieuw boek over/met Thea aan het maken is. Hij heeft opgevangen dat er iets met ene Amanda uit een gouden kooi zou zijn, heeft dat gevraagd aan Thea, en die ontkent, net als hier, dat ze er iets van weet.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:32 schreef fabrice het volgende:
http://www.wieowie.nl/zoeken.php?extern=0&voornaam=thea+&achternaam=moear
en kijk dan eens bij blogs, welke naam zie je dan
Deborah.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:41 schreef HoneyBunny het volgende:
Er woont een D. Balk in Zaandam en staat gewoon in het telefoonboek.Misschien moeder Diane of toch Danielle? ( Welke werd er nou gemept door vriend?)
Bruinsma? Dat was inderdaad jaren lang een zakenpartner van Thea ja. Of bedoel je die ook niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:49 schreef fabrice het volgende:
dit stond er net
[..]
en welke naam zie je dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yep.... de buitenaardse moeders van Amanda komen alle users van deze topicserie ontvoeren, tenzij ze een vlindertattoo hebben (familie-tattoo) of onvindbaar blijven door een alu hoedjequote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef Eg_Wel het volgende:
Wat stond er dan?
En moet ik al op zoek naar mijn aluminium hoedje?
Broer van haar vader Edwin die heeft twee kinderen Ivan(neef dus van Amanda) en Nadia(Nicht).quote:Op maandag 10 maart 2008 17:13 schreef Lady-night het volgende:
Fam post voor Amanda: neef/nicht
Mandje weet het niet zo goed
Broer van mams?
Ma is blank zegt Mandje,....ow de broer van Mandje dr pa dus, met 2 kindjes die heten Iwan en Nadia
Stukje van Nowlive":
Amanda wil post en dus krijgt ze post. Bij de post zit een brief met foto’s, afkomstig van de broer van Amanda’s vader. Haar oom, neef en nicht staan op de foto en nog een klein kindje. Amanda lijkt het niet helemaal te begrijpen, maar Brian legt uit wie haar oom is en wie haar neef en nicht zijn. Ze is blij, want ze is tante geworden.
Intensief speurwerkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:36 schreef blomst het volgende:
Vader Amanda?
naam Roy, Oscar Harold Erwin
leeftijd 40
geboren 13-03-1950
begraven 31-08-1990
grafnummer AA-6-182
Bron
Anders graaf je die kerel ook even op voor nader GK-onderzoekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:36 schreef blomst het volgende:
Vader Amanda?
leeftijd 40
geboren 13-03-1950
begraven 31-08-1990
grafnummer AA-6-182
Bron
Oeh, zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Anders graaf je die kerel ook even op voor nader GK-onderzoek
als hij nou in leemgrond ligt, kunnen we het proberen en kijken of Amanda op hem lijkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Anders graaf je die kerel ook even op voor nader GK-onderzoek
wowwww dat is goed speurwerk!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:36 schreef blomst het volgende:
Vader Amanda?
leeftijd 40
geboren 13-03-1950
begraven 31-08-1990
grafnummer AA-6-182
Bron
Mevrouw zou dus nu 53 jaar oud zijn en Amanda heeft gelogen over haar leeftijd, helpt dit?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:35 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda's moeder was 27 toen ze haar eerste kind kreeg.
Amdanda: ik ben nu 26.
In 1952, geboren, is dus 56, geen 53.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ben geen plusgebruiker maar kan wel zo de foto zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drop out-->terug naar school?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
Eh... ik heb amanda in het verleden ook wel eens horen zeggen dat ze 23 is.
Dus dat zegt niet zoveel.
Daarnaast... hoe zit het dan met Nena die haar klasgenoot was?
Heeeeeeeeeeeel goed mogelijk dat Amanda een keer of 6 is blijven zittenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
bovendien articuleert ze als een krop sla dus ze kan van alles bedoeld hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeel goed mogelijk dat Amanda een keer of 6 is blijven zitten
Alleen was je toen met 18 jaar al 2 jaar niet meer leerplichtig.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeel goed mogelijk dat Amanda een keer of 6 is blijven zitten
Je blijft leerplichtig tot je 18 bent, alleen van 16 tot 18 mag je part time werk ervaring opdoen, dus niet volledig naar school, toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Alleen was je toen met 18 jaar al 2 jaar niet meer leerplichtig.
Ik denk dat zelfs amanda dat wel door zou hebben en vertrokken zou zijn.
dat is nog maar net dit jaar.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:05 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Je blijft leerplichtig tot je 18 bent, alleen van 16 tot 18 mag je part time werk ervaring opdoen, dus niet volledig naar school, toch?
Echt waarquote:Op zondag 16 maart 2008 02:19 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is nog maar net dit jaar.
Daarvoor was het 16 (voltijds) en 17 (deeltijd)
Misschien liggen er nog wel persoonlijke bezittingen die naar Amanda refereren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef blomst het volgende:
[..]
als hij nou in leemgrond ligt, kunnen we het proberen en kijken of Amanda op hem lijkt.
Die moet je me even uitleggen!quote:Op zondag 16 maart 2008 15:10 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk komt dat letterlijke gegraaf in haar verleden voort uit afgunst en jaloezie.
Die amanda leidt het leven van een prinses.quote:
huh... nu misschien, maar helaas voor haar is dat 22 mei afgelopen, en dan ligt ze in de goot, met een blauw oog van haar a.s. ex.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die amanda leidt het leven van een prinses.
In Amanda haar moeders doopnaam komt Alida voor.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Anyway, Amanda zei net op de streams dat één van haar doopnamen Alida is (= Alida Veening dus)
Nee dan begint haar oude prinsessen leventje weer. Dan krijgt ze ook een splinter nieuwe auto van mammie, etc, etc.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:29 schreef avonne het volgende:
[..]
huh... nu misschien, maar helaas voor haar is dat 22 mei afgelopen, en dan ligt ze in de goot, met een blauw oog van haar a.s. ex.
Ik kan dat echt niet benijden
he ben jij doortjedartel van nowlive?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:11 schreef Lady-night het volgende:
Vader Amanda?
leeftijd 40
geboren 13-03-1950
begraven 31-08-1990
Haar "stief"vader, of lieve oom, schijnt vermoord te zijn. toen Amanda 7 jaar was.
Hij heet Glenn Crawfurd en was een sportschoolhouder in almere en is doodgeschoten 22-02-1995-
geboortedatum is 11-05-1957
Moeder schijnt met beide mannen nooit te zijn getrouwd.
Daarom draag ze ws ook haar moeders achternaam.
Mama Balk is vrijwel zeker geen directe familie van Thea Moears omdat ze van een andere tak BALK afstamt.
ouders van ma zijn:
Menje Pieternella, born in Oost- en West Souburg on March 7, 1934 en Antonie Balk, born in Batavia, Ned. Indi on June 7, 1931, died on January 8, 1962
Mama Tyaine haar vader overleed toen ze ca. 2 jaar was bij een treinongeluk (Harmelen) en Tyaine is 1-11-1960 geboren en nu dus 47 jaar.
Grootmoeder van Tyaire heette Alida wat ook een doopnaam is van Tyaire. De 3 zusjes hebben Menje in hun doopnaam van hun oma. Oma Menje is in 1966 nogmaals getrouwd met met Henry Vrielink, born in Almelo on May 11, 1936. Mogelijk dat ze met deze man een paar jaar in Australie heeft gewoond en dat de onlangs opgedoken tante een dochter uit dit 2de huwelijk is en dus een halfzus.
Alle internet links die vewezen naar Menje Pieternella (oma) en Antonie Balk (opa) bestaan nu niet meer (afgelopen zomer nog wel). Alle verhalen over Diana's secret en Jan Bik zijn hier bekend volgens mij.
Het is nog wel spannend of er nog iets gevonden kan worden van papa Oscar Harold Erwin Roy. Er is een broer oom Nando en de onlangs gemelde oom Edwin met kinderen en kleinkinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |