doe eens een link voor ons luiwammessen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef bbgirltje het volgende:
LET OP !!!!
google hoge bomen in de misdaad ..aflevering 5 Avro
colombia.nederland.italie
Dit is de mama van Amanda
Wie is haar?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:51 schreef Xenia het volgende:
Als het waar is, zou dit haar dan zijn:
http://live.avro.nl/hogeb(...)/bettien_martens.asp
[ afbeelding ]
Aha, dit opent perspectieven..........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb Amanda eens duidelijk horen zeggen dat haar moeder blond haar heeft!
Ik denk persoonlijk als dit echt de moeder van Amanda is dat er weinig over bekend zal zijn in vriendenkring, wie weet weten de kids ook niet alles.....is niets niks wat ze heeft gedaan en er zullen vast nog genoeg mensen wachten op wraakquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
Is er via Nena niet wat te bereiken.....?? Eric inzetten of zo?
Hoe reeel is dit?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk als dit echt de moeder van Amanda is dat er weinig over bekend zal zijn in vriendenkring, wie weet weten de kids ook niet alles.....is niets niks wat ze heeft gedaan en er zullen vast nog genoeg mensen wachten op wraak
Van zichzelf of van de kapper??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb Amanda eens duidelijk horen zeggen dat haar moeder blond haar heeft!
Ja geen idee maar deze Bettien heeft een hele nieuwe indentiteit aangenomen als reden omdat ze haar leven niet veilig was en waarschijnlijk nu nog niet zal zijn.quote:
Amanda haar tante kan ook een Vrieslink zijn, een half zusje dus van Amanda haar moeder.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef tuinfluiter het volgende:
(Amanda ontving een brief van haar tante, waar ze geen contact mee heeft,
ook haar moeder niet, iets heeft ze Brian nog niet verteld, maar dat gaat ze nog wel een keer doen.)
Brian: Wat een leven heb jij mee gemaakt, de brief moet de kooi uit.
Amanda: Mijn moeders familie weten dus wel wie ik ben.
Brian: Ik vind het niet prettig, ze schrijft, laat ons erbuiten.
Amanda: Ik heb het nog nooit over hun gehad, ik heb nooit haar naam genoemd,
ik ga de brief verbranden.
http://www.clipser.com/watch_video/119980&mvpageno=1
Filmpje: Met veel dank aan Maria Alex.
Dat ze niet australisch is weten we ondertussen, Brian heeft Amanda uitgelegd dat als je in Nederland bent geboren, en je later naar australie vertrekt, je nog steeds van Nederlandse afkomst bent, Amanda vroeg nog ook niet een klein beetjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie is haar?
Thiana Blank? De Australische moeder van Amanda die al lang in Nederland woont en volgens Amanda een echte Amsterdamse is? Op Patty Brard lijkt?
Thea Moear toen ze wat jonger was?
En daar komt nog bij dat thea de media ook niet mijd, die zou er geen probellem mee hebben denk ik om op tv te komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen
Ik volg al enige tijd de ontwikkelingen hier rondom de moeder van Amanda, en heb me aangemeld om ook met jullie mee te denken.
Wat betreft Thea Moear, ik denk toch dat dat niet de juiste weg is, mijn idee is dat zo'n figuur als Thea Moear zo'n gozer die haar dochter zo heeft toegetakeld flink te grazen zou laten nemen, en al helemaal niet zou accepteren dat die meid ook nog eens terug gaat naar die gozer.Verder denk ik dat ze ook niet zo enthousiast over Brian zou zijn, in dat wereldje wordt het echt niet geaccepteerd dat zo'n buitenstaander zo met je dochters omgaat.
De TT moet je niet meer zo nauw nemen. Copycat is gestart met deze TT vandaar deel 2 en 3 maar inmiddels zijn we erachter dat Thea niet de moeder is van Amanda maar dat er zeker familiebanden bestaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen
Ik volg al enige tijd de ontwikkelingen hier rondom de moeder van Amanda, en heb me aangemeld om ook met jullie mee te denken.
Wat betreft Thea Moear, ik denk toch dat dat niet de juiste weg is, mijn idee is dat zo'n figuur als Thea Moear zo'n gozer die haar dochter zo heeft toegetakeld flink te grazen zou laten nemen, en al helemaal niet zou accepteren dat die meid ook nog eens terug gaat naar die gozer.Verder denk ik dat ze ook niet zo enthousiast over Brian zou zijn, in dat wereldje wordt het echt niet geaccepteerd dat zo'n buitenstaander zo met je dochters omgaat.
Ik blijf het volgen hier, vind het echt spannendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
De TT moet je niet meer zo nauw nemen. Copycat is gestart met deze TT vandaar deel 2 en 3 maar inmiddels zijn we erachter dat Thea niet de moeder is van Amanda maar dat er zeker familiebanden bestaan.
Bettienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Misschien helpt photobucket.
Fabrice wie is deze vrouw Bettien of Marjan?
[ afbeelding ]
Wow, moet je eens naar die onderlip blijven kijken!quote:
Hmmmmm, ik zie gelijkenis!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Misschien helpt photobucket.
Fabrice wie is deze vrouw Bettien of Marjan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgens mij ooit een film gezien over Bettine Marten. La Bella Bettine werd ze toch genoemd?
Amanda heeft verteld dat die vriend van Deborah inderdaad naderhand in elkaar is geslagen door "een paar vrienden".quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen
Fabrice schreef in een post daarboven dat hij/zij zeker wist dat Marjan de moeder van Amanda is.Vandaar mijn twijfel.quote:
Heb geen idee, kan er niets over vinden of ze kinderen heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik heb het boek gelezen, maar volgens mij had ze in 1992, toen ze in Italië gearresteerd werd, nog geen kinderen. Bijna zo goed als onmogelijk ,dat zij dus de moeder van Amanda is
Klopt, is ook een film over haar leven gemaaktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgens mij ooit een film gezien over Bettine Marten. La Bella Bettine werd ze toch genoemd?
KLopt maar Amanda heeft vaak genoeg op de streams gezegd dat ze heel veel op haar moeder lijktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:09 schreef Vandaag... het volgende:
Jullie weten hopelijk toch wel dat de genen van de vader net zoveel meespelen hè, en dat uit de combinatie dan een geheel eigen mix wordt gemaakt? Die moeder hoeft totaal niet op Amanda te lijken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zie er opeens de zus van Patricia Paay in, Yvonne Keeley of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |