quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Thea Moear heeft absoluut géén kinderen, die TT kunnen jullie wel aanpassen want ze kan never de moeder van Amanda of wie dan ook zijn.
Thea komt op mij over als een Amanda, maar dan mét hersens zeg maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef yvonne het volgende:
Nou, er waren toch beelden bij dat ze toch sprekend, méér dan sprekend op Amandel lijkt, of viceversa, dus.
Soms (vooral in haar jongere jaren), maar toen het beeld midden in haar gezicht gericht werd vond ik het opeens een stuk minder.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef yvonne het volgende:
Nou, er waren toch beelden bij dat ze toch sprekend, méér dan sprekend op Amandel lijkt, of viceversa, dus.
Geen haarspeld tussen te krijgenquote:Op een andere foto is te zien dat Moear - voor een dollar - haar haar liet föhnen door de Colombiaanse kapster Aide. "Wat was er anders te doen dan je haar verven en föhnen en je nagels verzorgen?".
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:58 schreef agter het volgende:
ik vraag me af of het feit dat er geen terror op aman plaats mag vinden, te maken heeft met haar moeder.
Het is al 2 topics duidelijk dat het antwoord op de vraag in de TT "Nee" is....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:49 schreef maril het volgende:
Nou ik ben blij voor jullie dat dat dus vanavond duidelijk wordt, kunnen jullie weer rustig slapen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al 2 topics duidelijk dat het antwoord op de vraag in de TT "Nee" is....
Als het aan de intelligentie gemeten wordt, zou het best de moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:12 schreef chufi het volgende:
Thea Moear zo op DWDD
Dan heb je niet goed opgelet, want die vrouw is heel intelligent.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
Als het aan de intelligentie gemeten wordt, zou het best de moeder kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |