Die valt het gewoon niet bij het grote publiek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
Het zou me niets verbazen als Pauline (dat was die wat oudere meid van dat relletje van Gordon) uiteindelijk de grote winnaar van dit seizoen Idols wordt. De enige die fatsoenlijk kan zingen.
In de promofilmpjes die afgelopen week te zien waren, zongen beide finalisten vals. VALS! In promofilmpjes!
Van wat ik vanavond gehoord heb, vond ik beiden niet bijzonder.
Dat kwam door die vervelende schreeuwplaten die ze moesten zingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
In de promofilmpjes die afgelopen week te zien waren, zongen beide finalisten vals. VALS! In promofilmpjes!
Ook als je heel hard moet zingen, moet je nog wel in staat zijn om de juiste toonhoogte te bereiken, dunkt me.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kwam door die vervelende schreeuwplaten die ze moesten zingen.
Nikki heeft een mooie stem, vind ik.
Dat doen idols-winnaars sowieso niet. Zolang het programma loopt zijn ze populair en vervolgens winnen ze, mogen ze een plaatje maken, plaatje flopt doorgaans en je hoort er nooit meer wat van (op een enkele 'musicalster' na, dan)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die valt het gewoon niet bij het grote publiek.
My thought dus ook. Qua uiterlijk alleen al 't saaie buurmeisje. Denk dat alleen een bandje op dit moment kan doorbreken en het langer kan volhouden (zoals een leaf of eerder krezip e.d.) . Zangers/zangeresjes zijn erg lastig...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef Cone het volgende:
half jaartje en het is weer hetzelfde liedje hoor
wie?quote:
Die is tenminste WEL uniek en een eigen sound en valt op tussen de 'gemiddelde' rest en bediend een nieuwe marktquote:
Ja inderdaad! Zo'n Boris heeft het nu toch ook prima voor elkaar? Maar het grote publiek kent hem niet (meer)!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Maar wat verwachten ze nu eigenlijk? Een popster met 10 nr.1 hits, 20 keer Ahoy vol en volgend jaar de Kuip??
Als je gewoon goed kan blijven leven van de muziek, dan is het doel toch bereikt?
Ik vraag me echt af wanneer het voor 'Nederland' geslaagd is? Wat moet een winnaar 'bereiken' wil het als succesvol gezien worden?
Nou ja... idols is natuurlijk gewoon een uit de kluiten gewassen publiciteitscampagne voor de platenbazen. De winnaar krijgt een platencontract en die platen moeten natuurlijk wel een beetje verkopen om het geen financiële strop te laten worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Maar wat verwachten ze nu eigenlijk? Een popster met 10 nr.1 hits, 20 keer Ahoy vol en volgend jaar de Kuip??
Als je gewoon goed kan blijven leven van de muziek, dan is het doel toch bereikt?
Ik vraag me echt af wanneer het voor 'Nederland' geslaagd is? Wat moet een winnaar 'bereiken' wil het als succesvol gezien worden?
Daarom snap ik ook niet die heisa van dat het nu een keer wel gaat lukken??? Ik bedoel er is een hele rij op te noemen die na 3 of 5 jaar nog steeds een dikbelegde boterham hebben en doen wat ze het liefste doen.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:30 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zo'n Boris heeft het nu toch ook prima voor elkaar? Maar het grote publiek kent hem niet (meer)!
En een Hind ook: dit is al haar tweede theatershow die ze geeft, de theaters zullen vast niet bomvol zitten, maar er komen wel een heleboel mensen naartoe!
Het is maar wat je verwacht, het wordt heus geen nieuwe Marco Borsato ofzo, qua succes!
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:30 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zo'n Boris heeft het nu toch ook prima voor elkaar? Maar het grote publiek kent hem niet (meer)!
En een Hind ook: dit is al haar tweede theatershow die ze geeft, de theaters zullen vast niet bomvol zitten, maar er komen wel een heleboel mensen naartoe!
Het is maar wat je verwacht, het wordt heus geen nieuwe Marco Borsato ofzo, qua succes!
klopt!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet die heisa van dat het nu een keer wel gaat lukken??? Ik bedoel er is een hele rij op te noemen die na 3 of 5 jaar nog steeds een dikbelegde boterham hebben en doen wat ze het liefste doen.
Het lijkt wel of het alleen geslaagd genoemd wordt als er een 2e Marco Borsato uit voortkomt. Misschien dat als ze door de radiozenders gesteund blijft worden (dus niet alleen de 1e en/of 2e single) dat ze dan een blijvertje is, maar dan nog. In Nederland is men verwend en er zijn er maar heel weinig die 10 jaar doorkomen met alleen maar hits.
Eigenlijk is alleen Raffaëlla een echte mislukking, maar volgens haar eigen woorden, heeft ze daar zelf voor gekozen.
Nou, meneer Ewbank komt ten eerste wél zeer bescheiden over en is ten tweede verantwoordelijk voor de in zijn geheel niet bescheiden mega-hits van Kon ik nog maar even bij je zijn tot alle knallers van Marco Borsato. Dus of je het mooi vindt of niet, John Ewbank mag in zijn vakgebied wel degelijk als een "God" worden bestempeld. Of, minder zweverig: als een vakman.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef marky het volgende:
We krijgen natuurlijk eerst dat de single nu helemaal geweldig gevonden moet worden want "god himself" Ewbank (vind deze meneer behoorlijk over het paard getild overkomen) heeft hem geschreven en dat moeten we dan ook iedere keer horen. Ze heeft er mazzel bij dat 538 nu van RTL is dus die zullen wat aan promotie moeten doen. Dat deden ze bij Idols 1 ook maar de daaropvolgende eigenlijk niet meer. Dat zal allicht meewerken. Verder denk ik dat we Nikki vooral heel goed moeten gaan vinden van de diverse mensen die het voor het zeggen hebben dus als ze niet te beroerd is om keihard te werken gaat het lukken.
Maaar het kan ook zomaar afgelopen zijn als haar tweede single niet aanslaat dan zal ze snel naar de achtergrond verdwijnen. Wetende dat NL eigenlijk altijd uit is op falen en dan te kunnen zeggen... zie je wel... tja zou het dus zomaar zo weer afgelopen kunnen zijn.
Ik dacht ook altijd dat hij de bescheidenheid zelf was maar juist door zijn deelname aan deze jury ben ik daar heel anders naar gaan kijken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, meneer Ewbank komt ten eerste wél zeer bescheiden over en is ten tweede verantwoordelijk voor de in zijn geheel niet bescheiden mega-hits van Kon ik nog maar even bij je zijn tot alle knallers van Marco Borsato. Dus of je het mooi vindt of niet, John Ewbank mag in zijn vakgebied wel degelijk als een "God" worden bestempeld. Of, minder zweverig: als een vakman.
quote:Op maandag 3 maart 2008 08:31 schreef Jo0Lz het volgende:
Grappig, hoe ze beide in het niet vallen, als Trijntje Oosterhuis meedoet.
Hey als je eentje schreeuwt dan moet de andere het ook doen. Anders wordt je bestempeld als een saaie witte muts.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:01 schreef livelink het volgende:
Ik vond het inderdaad wel jammer dat de finale zo'n geschreeuw werd. Dan moet ik wel zeggen dat ook het nummer dat Nikki zelf uit had gekozen een schreeuwnummer was.
En Hello World is inderdaad geen single die bij Nikki past. Toch heb ik hoop dat Nikki zich herpakt en het wel weet te redden. En waarom ook niet?
Erg veel hoeven ze met zijn drieen niet te kosten. Jamai of Jim kosten na 5 jaar nog steeds 3250 euroquote:Vanaf nu zijn Nikki, Nathalie en Charlene te boeken samen in één spectaculaire show! Tot eind mei bundelen zij hun krachten. In 30 minuten brengen zij swingende, uptempo nummers en laten een fantastische indruk achter op uw publiek.
In deze periode zijn zij niet solo te boeken.
Gage: ¤ 5975,-
Show: 1 x 30 min.
Geluid: inclusief B-set
bron: Jan Vis
Dat dus.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik verwacht er echter niet heel veel van.
Ja, maar ze zijn wel met z'n 3-en. Er gaat zo'n 30% naar het management en nog een flink deel naar Simon Fuller (Freemantle), dus zeg dat ze er p.p. 1000 euro bruto aan overhouden. Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd voor de 'nieuwe sterren van Nederland'.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tering zesduizend euro voor een halfuurtje (!) CNN!
Nou, ik denk eerder dat het aan het 2e album gaat liggen. Het eerste album zou easy moeten zijn met deze exposure. Daarna moet ze het waarmaken.quote:Maar de zang klonk weer geweldig, en daar gaat het natuurlijk ook wel om. Moeilijk om te zeggen of Nikki een ster wordt of niet. Het gaat aan dat eerste album liggen denk ik.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had Nathalie daar maar gestaan, die had er wel wat van gemaakt.
Je moest eens weten wat ex-Idols/X-factors uit andere landen verdienen. Shayne Ward krijgt maar liefst driekwart miljoen pond (!) om wat onderbroeken te modellen voor Calvin Klein. Daarmee vergeleken is dit nog peanuts.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
LAAT MIJ EN MIJN BLOEDDRUK MET RUST. LAAAAT NIKKI MET RUST!!!!!!!!!!quote:
Noem het dan tenminste een kroket-smaak ofzo, die zijn tenminste nog lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
LAAT MIJ EN MIJN BLOEDDRUK MET RUST. LAAAAT NIKKI MET RUST!!!!!!!!!!
MEVROUW-MET-EEN-VISSTICK-SMAAK!!!!!!!!!!!
Nou het schijnt dat Nikki maandag al 243 keer geboekt was! en dat is belachelijk veel binnen 2 dagen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn wel met z'n 3-en. Er gaat zo'n 30% naar het management en nog een flink deel naar Simon Fuller (Freemantle), dus zeg dat ze er p.p. 1000 euro bruto aan overhouden. Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd voor de 'nieuwe sterren van Nederland'.
Nee, er waren 243 aanvragen, dat is wat anders dan boekingenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Nou het schijnt dat Nikki maandag al 243 keer geboekt was! en dat is belachelijk veel binnen 2 dagen!
Dan wordt 1000 euro toch best veel!
Opzich wel aardig maar vergelijk het met de eerste idols die kregen toen 5000 euro (pp) voor een half uur en Jamai en Jim hebben zo'n beetje alle discotheken, pleinen, schuren, kermissen gezien. Tel daarbij nog de beperkingen vanwegen hun leeftijd bij op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Nou het schijnt dat Nikki maandag al 243 keer geboekt was! en dat is belachelijk veel binnen 2 dagen!
Dan wordt 1000 euro toch best veel!
Ik zeg zelf altijd maar: liever 20 keer iets voor 10¤, dan 2 keer ¤20quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef marky het volgende:
[..]
Opzich wel aardig maar vergelijk het met de eerste idols die kregen toen 5000 euro (pp) voor een half uur en Jamai en Jim hebben zo'n beetje alle discotheken, pleinen, schuren, kermissen gezien. Tel daarbij nog de beperkingen vanwegen hun leeftijd bij op.
Wat wel blijkt is dat ze nu dus redelijk goedkoop worden aangeboden ze hopen dat ze veel geboekt gaan worden zodat ze het komende half jaar veel promotie op die manier doen. De fout die bij Boris is gemaakt was hem te duur in de markt plaatsen en Boris alleen met live band wilde optreden. Dat werkt niet in je voordeel en zo heb je te weinig te doen en kan je jezelf niet promoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |