Ik wou niet voor de obvious ones gaanquote:Op maandag 3 maart 2008 11:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
iamredleader en Tinuviel wonen in Amstelveen
PhysicsRules en DaviniaHR met hun kleine Eli wonen ook in Amstelveen
Go Wolves Go!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach...ik kan me ergere dingen voorstellen
Dank u...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u...
Daar heeft die langharige teckel van een John de Wolf nog gespeeld.
What's in a name?
3 mei kan denk ik wel wat mij betreft.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, wat vinden jullie van 3 mei om als datum aan te houden voor de volgende meet? (Zaterdag). Dan gaan we daarna wel ruzie maken waar
Ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
3 mei kan denk ik wel wat mij betreft.
Nee, niet TESC. Wat jij deed lijkt me ook ronduit kut zeg. Alleen overdag op een set werken lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
Was dat toevallig ook via TESCDie keer dat ik 12 uur moest werken was bij de opnames van Ocean's 12. Ik moest ervoor zorgen dat er niemand op de set kwam. Alleen is er ook niemand 's nachts dus dan sta je daar bij een hek
die wil ik ook!quote:
Met de berekening zelf heb ik niets te maken, het gaat alleen om het statistiek-gedeeltequote:Op maandag 3 maart 2008 14:18 schreef RoofingBurner het volgende:
dat heet toch debiet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Debiet
dat vermoeden had ik al, ik heb zelf wel eens met debiet te maken, vandaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de berekening zelf heb ik niets te maken, het gaat alleen om het statistiek-gedeelte
dan rook je nietquote:Op maandag 3 maart 2008 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
Sneeuw, sneeuw, sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw
Potverdorie, ik moet er toch heel wat voor over hebben om een armzalig peukkie te roken
Mijn voeten zijn de hele dag nog niet warm geweest.
Ik wil die zaterdagmiddag/avond/nacht wel even in de agenda gooienquote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, wat vinden jullie van 3 mei om als datum aan te houden voor de volgende meet? (Zaterdag). Dan gaan we daarna wel ruzie maken waar
geen idee maar ik ga niet meetenquote:
Ooooh, dat ik daar nou nog niet aan gedacht had zeg!!!quote:
Ah toe ah ah? Soempie heb je al gemeet en met haar was het toch heel gezellig?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het eten dan niet lekker?
nee dat dacht ik alquote:Op maandag 3 maart 2008 14:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooooh, dat ik daar nou nog niet aan gedacht had zeg!!!
klopt en kloptquote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah toe ah ah? Soempie heb je al gemeet en met haar was het toch heel gezellig?
Vanmorgen bij de Appie.quote:
Zo zie je maar weer, ook in de SC kun je dingen leren!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooooh, dat ik daar nou nog niet aan gedacht had zeg!!!
Dus wij zijn niet gezilligquote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
klopt en kloptmaar soempie was een uitzondering
gezillig? weet niet wat dat isquote:
Moest opzoeken wat dat ook weer was. Wij gebruiken veel Engels, blijft stom dat ik er niet meteen aan dacht dat dat hetzelfde was als Spread.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Begrijpt iemand genoeg van statistiek om de volgende vraag te kunnen beantwoorden: De gemeente wil de capaciteit van een nieuw afwateringssysteem bepalen. Welke spreidingsmaat voor de hoeveelheid regen per etmaal moet men hier gebruiken?
Fine, dan doen we het via uitzonderingenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gezillig? weet niet wat dat is
en gezellig? vast wel, maar ik hou niet van meetendus in dit geval ligt het echt aan mij en niet aan jullie
Dan zou ik eerder kijken naar de afstand tussen het eerste en derde kwartiel.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moest opzoeken wat dat ook weer was. Wij gebruiken veel Engels, blijft stom dat ik er niet meteen aan dacht dat dat hetzelfde was als Spread.![]()
Ik gok het minumum en maximum, de range. Een boxplot geeft een mooi overzicht.
Ik heb de variantie ingevuld, da's net wat meer. En dat is wel fijn bij afwateringquote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
Tim, heb je niet gewoon de standaarddeviatie nodig?
Volgend jaar weer een mogelijkheid of verwacht je dat je vriendschap dan niet meer bestaat...?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
... en mis ik de verjaardag van een van mn beste vrienden
Maar jehova's doen toch helemaal niet aan verjaardagenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een mogelijkheid of verwacht je dat je vriendschap dan niet meer bestaat...?
* MadMaster is wat dit punt betreft net een jehova-getuige...
Dat bedoel ik, verjaardagen boeien me niet en ik mijd ze als de pest, inclusief mijn eigen verjaardag.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar jehova's doen toch helemaal niet aan verjaardagen
daarom juist.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar jehova's doen toch helemaal niet aan verjaardagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |