Ja dat is wel een voordeelquote:Op maandag 3 maart 2008 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen problemen mee. Ik vind het eigenlijk wel de lekkerste dienst die er tussen zit.
Geen hoge omes die over de schouder meekijken.
Ah tofquote:Op maandag 3 maart 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
In het pittoreske Nijmegen.![]()
Mikkie, Sheep en B.ertha ook.
AKQ is dan ook het neusje van de zalmquote:Op maandag 3 maart 2008 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah tofGek al die concentraties van AKQ'ers op bepaalde plekken
Utrecht is dan weer flink ondervertegenwoordigd, toch de 4de stad van Nederland. Vreemd
ah, er gaat een wereld voor mij openquote:Op maandag 3 maart 2008 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik studeer geneeskunde, geen medicijnen. Ik weet dat dat vaak zo genoemd wordt, in het Engels zeg ik het ook. Maar eigenlijk is dat heel stom. Van alles wat ik nu heb geleerd vind ik de medicijnen toch wel het minst interessant.
Ieeeeeeuw!quote:Sterker nog, ze hebben wel eens diarree.
Wil je daarmee suggereren dat ik dan minder ben dan jullie als enige Utrechterquote:Op maandag 3 maart 2008 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
AKQ is dan ook het neusje van de zalm
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je daarmee suggereren dat ik dan minder ben dan jullie als enige Utrechter![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ah, er gaat een wereld voor mij open
[..]
Ieeeeeeuw!
quote:
Een 12 uurs dienst is idd wel minder.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel een voordeelMaar voor je ritme lijkt het me vrij funest. Heb ooit een dienst gedraaid van 19 tot 07 uur en ik dacht echt dat ik doodging
Ben benieuwd wat voor 'meeting' dat is om kwart over 12quote:Op maandag 3 maart 2008 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaan jullie snel
Ik ben zo terug..even in een meeting
maar aangezien jij wle in AKQ komt hoef je je niet aangesproken te voelenquote:Op maandag 3 maart 2008 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Damn waar is de emo smiley die in zijn polsen snijdt als je hem nodig hebt
Denk dat het ook een kwestie van gewenning isquote:Op maandag 3 maart 2008 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een 12 uurs dienst is idd wel minder.
Ik werk nu al zo'n 15 jaar in de ploegendienst en eigenlijk nooit problemen gehad.
je bedoelt eigenlijk dat ik als oprichtster het allermeeste neusje van de zalm ben hequote:Op maandag 3 maart 2008 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar aangezien jij wle in AKQ komt hoef je je niet aangesproken te voelen![]()
Pfffff gelukkig maarquote:Op maandag 3 maart 2008 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]Het is ook niet waar hoor wat wyccie zegt
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
je bedoelt eigenlijk dat ik als oprichtster het allermeeste neusje van de zalm ben he
Je moet zeker wel iets te doen hebben..quote:Op maandag 3 maart 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat het ook een kwestie van gewenning isDat was mijn eerste nachtdienst en dan gelijk 12 uur is wel heel heftig. Ik dacht echt dat mijn hersencellen aan het afsterven waren, wat een horrornacht was dat, het duurde ook zoooo lang
Maar ik had dan ook écht niks te doen
Ik heb wel eens gewerkt tijdens Pinkpop. Nachtdienst, buiten staan/rondlopen. Wachten tot het tijd is. Ik moest gewoon 8 uurtjes, maar ik was zóóóó moe en had het koud. En mijn rug deed pijn van het staan. Niet leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
Denk dat het ook een kwestie van gewenning isDat was mijn eerste nachtdienst en dan gelijk 12 uur is wel heel heftig. Ik dacht echt dat mijn hersencellen aan het afsterven waren, wat een horrornacht was dat, het duurde ook zoooo lang
Maar ik had dan ook écht niks te doen
Da's funestquote:Op maandag 3 maart 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gewerkt tijdens Pinkpop. Nachtdienst, buiten staan/rondlopen. Wachten tot het tijd is. Ik moest gewoon 8 uurtjes, maar ik was zóóóó moe en had het koud. En mijn rug deed pijn van het staan. Niet leuk.
En een keer nachtdienst voor mijn stage terwijl ik overdag al had gewerkt en de hele week ook al 40 uur stage had gelopen. Dat was ook een fijne kamikaze.
Was dat toevallig ook via TESCquote:Op maandag 3 maart 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gewerkt tijdens Pinkpop. Nachtdienst, buiten staan/rondlopen. Wachten tot het tijd is. Ik moest gewoon 8 uurtjes, maar ik was zóóóó moe en had het koud. En mijn rug deed pijn van het staan. Niet leuk.
En een keer nachtdienst voor mijn stage terwijl ik overdag al had gewerkt en de hele week ook al 40 uur stage had gelopen. Dat was ook een fijne kamikaze.
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan. Maar ik doe het toch.
Fijne nacht nog.
Wie is de pineut?quote:Op maandag 3 maart 2008 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga slaan, hard en nog harder!!! Mijn zalige weekend is gewoon voorbij!!!!
Gewoon, de eerste de beste die ik tegenkom morgen en die gaat lopen zeiken.quote:
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik over 2 dagen 2 weken weg ga.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon, de eerste de beste die ik tegenkom morgen en die gaat lopen zeiken.
Mag jij gerust vertellenquote:Op maandag 3 maart 2008 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik over 2 dagen 2 weken weg ga.
Arme man. Die weet niet wat hem overkomtquote:Op maandag 3 maart 2008 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mag jij gerust vertellen
Ik sla de eerste de beste IRL die ik tegenkom en gaat lopen zeiken. Naar alle waarschijnlijkheid is dat mijn baas.
Kan me niet schelen, het is toch een mongool die denkt dat je klanten werft met het napluizen van de gouden gidsquote:Op maandag 3 maart 2008 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arme man. Die weet niet wat hem overkomt
Ja ik mag nog een paar uur.quote:Op maandag 3 maart 2008 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, het is toch een mongool die denkt dat je klanten werft met het napluizen van de gouden gids![]()
Trusten Cobra, je hebt dienst neem ik aan??? Heb een rustige dienst!!!!
Slaap lekker Majoquote:Op maandag 3 maart 2008 02:07 schreef MaJo het volgende:
Zo ik ben er klaar mee. Heb een heel simpel opzetje naar mijn groepsgenoten gestuurd met alleen de grote lijnen, de rest licht ik dinsdag live wel toe, kan ik het morgen goed uitgebreid checken
Nu ga ikMorgen toch maar werken
Werkse nog co![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
24.07
Net geen overgewicht, gek. Kennelijk ben ik een vetzak
Dat kan 2 dingen betekenen: óf er zijn geen gezellige mensen in Amsterdam óf ze zijn te hip/cool om in de AKQ-SC te postenquote:Op maandag 3 maart 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dacht dat je in Groningen zatWaar studeer je dan? Vind het ook bizar dat er zoveel mensen hier zitten uit het noorden. Ik ben volgens mij de enige die in Amsterdam studeert
Worden die meisjes gephotoshoppedquote:Op maandag 3 maart 2008 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik presenteer u: mijn werkomgeving
[ afbeelding ]
Je bent misschien de enige die in Amsterdam studeert, maar MM en PS wonen er en er wonen nog meer mensen in de buurt van Amsterdam (TM dacht ik)quote:Op maandag 3 maart 2008 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan 2 dingen betekenen: óf er zijn geen gezellige mensen in Amsterdam óf ze zijn te hip/cool om in de AKQ-SC te posten
Lees een post later. Dit is niet gephotoshopped.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Worden die meisjes gephotoshopped![]()
![]()
Mijn wereld, wat doe je![]()
Neem het anders op op video ala happy slappingquote:Op maandag 3 maart 2008 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik ben door hevige sneeuwbuien heen eindelijk op mijn werk, en nu zien de bergen er weer prachtig uit!!!
Nu nog even wachten op mijn baas en dan kan ik gaan slaan
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neem het anders op op video ala happy slapping
Zeg je het als je het op youtube hebt?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wie staan er op Fields of Rock Tim??
quote:Bevestigde namen - Judas Priest »
- Sex Pistols »
- Motörhead »
- Cavalera Conspiracy »
- Chris Cornell »
- Disturbed »
- Dimmu Borgir »
- Ministry »
- Danko JOnes »
- Apocalyptica »
- Sonata Arctica »
- Opeth »
- Bullet for my Valentine »
- Meshuggah »
- Iced Earth »
- Rise Against »
- Arch Enemy »
- Sick of it All »
- Madball »
- Finntroll »
- Bring Me The Horizon »
- Airbourne »
- One Bullet Left »
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent misschien de enige die in Amsterdam studeert, maar MM en PS wonen er en er wonen nog meer mensen in de buurt van Amsterdam (TM dacht ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |