quote:
Was het niet handiger geweest om te doen na het plaatsen? Je weet hoe die rauwdouwers kunnen zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 11:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
de keuken die in de woning zat toen we hier in kwamen is afgekeurd, dus gaat de woningbouwvereniging een "nieuwe" keuken plaatsen. Dus identiek aan wat we al hadden, maar dan nieuw.
Dus hebben we nu alles netjes geschilderd
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was het niet handiger geweest om te doen na het plaatsen? Je weet hoe die rauwdouwers kunnen zijn
Okay dan..het leek me gewoon zonde/vervelend om ineens met een zwarte vlek te zitten op je net geverfde muurquote:Op zondag 2 maart 2008 12:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hebben we overwogen, maar dan moeten we al die nieuwe kastjes en zo helemaal afdekken. Bovendien, als ze beschadigingen aanbrengen mag de WB het weer vergoeden/repareren...
![]()
En ach, het is maar een huurwoning, het is maar tijdelijk (wel een paar jaartjes, maar toch). Dus het is niet zo belangrijk dat het helemaal perfect is (in tegenstelling tot het prachtige schilderwerk in de woonkamer)
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Okay dan..het leek me gewoon zonde/vervelend om ineens met een zwarte vlek te zitten op je net geverfde muur
En nice one
Dit is voor mij echt net zo onbegrijpelijk als een hoofdstuk uit het geneeskundeboek van mn huisgenootjequote:Op zondag 2 maart 2008 04:04 schreef Nembrionic het volgende:
...pokerverhaal...
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt net zo onbegrijpelijk als een hoofdstuk uit het geneeskundeboek van mn huisgenootjeof een willekeurig ander beta-studieboek denk ik
MaJoquote:Op zondag 2 maart 2008 14:26 schreef MaJo het volgende:
Timhoe is het met jou? wilde net posten dat het saai is als er niemand reageert aangezien ik nog een half uur in de bus moet zitten
vind het wel vreemd internetten via mijn mobiel, ik schrijf een soort van sms en dat verschijnt dan op fok
Meh ik ben zo brak. Moet zo nog de straat op voor een paar interviews maar ik denk dat ik doodga
Jaa ik was skieën! Superquote:
Aah klinkt als een saaie weekquote:Op zondag 2 maart 2008 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Skieen, gaaaaaf!
Moet eerlijk bekennen dat het mij persoonlijk niet trekt, ben eerder van de kijk-sport
Hier alles goed, lekker druk in huis geweest (as usual), en geen bijzonderheden.
Heb je iets gemist? Nah, geloof het niet zo. Nem zit (weer eens) in Engeland, PhysicsRules en DaviniaHR hebben vrijdag hun eerste eigen huisje gekocht, Eli is een half jaar oud geworden, maar voor de rest... neuh
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Skieën is zoo super, zal wel van de week even een plaatje posten van mij in actie, dan denk je er wel anders over
Maar op zo'n baan, he, dat is onvergelijkbaar met dat supersnelle gevoel, dat je vliegt, dat je iedereen voorbijschiet, af en toe zelfs echt vliegtquote:Op zondag 2 maart 2008 15:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heb het al eens op zo'n hellende vloer geprobeerd, vond het alleen maar pijnlijk (slechte knie rechts), na 3 pogingen (op verschillende dagen) maar opgegeven. Ik kijk wel toe hoe anderen zich bezeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |