Ik wou niet voor de obvious ones gaanquote:Op maandag 3 maart 2008 11:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
iamredleader en Tinuviel wonen in Amstelveen
PhysicsRules en DaviniaHR met hun kleine Eli wonen ook in Amstelveen
Go Wolves Go!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach...ik kan me ergere dingen voorstellen
Dank u...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u...
Daar heeft die langharige teckel van een John de Wolf nog gespeeld.
What's in a name?
3 mei kan denk ik wel wat mij betreft.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, wat vinden jullie van 3 mei om als datum aan te houden voor de volgende meet? (Zaterdag). Dan gaan we daarna wel ruzie maken waar
Ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
3 mei kan denk ik wel wat mij betreft.
Nee, niet TESC. Wat jij deed lijkt me ook ronduit kut zeg. Alleen overdag op een set werken lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
Was dat toevallig ook via TESCDie keer dat ik 12 uur moest werken was bij de opnames van Ocean's 12. Ik moest ervoor zorgen dat er niemand op de set kwam. Alleen is er ook niemand 's nachts dus dan sta je daar bij een hek
die wil ik ook!quote:
Met de berekening zelf heb ik niets te maken, het gaat alleen om het statistiek-gedeeltequote:Op maandag 3 maart 2008 14:18 schreef RoofingBurner het volgende:
dat heet toch debiet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Debiet
dat vermoeden had ik al, ik heb zelf wel eens met debiet te maken, vandaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de berekening zelf heb ik niets te maken, het gaat alleen om het statistiek-gedeelte
dan rook je nietquote:Op maandag 3 maart 2008 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
Sneeuw, sneeuw, sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw
Potverdorie, ik moet er toch heel wat voor over hebben om een armzalig peukkie te roken
Mijn voeten zijn de hele dag nog niet warm geweest.
Ik wil die zaterdagmiddag/avond/nacht wel even in de agenda gooienquote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, wat vinden jullie van 3 mei om als datum aan te houden voor de volgende meet? (Zaterdag). Dan gaan we daarna wel ruzie maken waar
geen idee maar ik ga niet meetenquote:
Ooooh, dat ik daar nou nog niet aan gedacht had zeg!!!quote:
Ah toe ah ah? Soempie heb je al gemeet en met haar was het toch heel gezellig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |