quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
Heee puntjes, die had ik niet verwacht.
Goede jury
bespaar ons de foto's en details maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef SCH het volgende:
Nu ga ik het doen.
Ik heb een zwart gestreept shirt aan en heb net een lekker stukje kandijkoek gegetenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bespaar ons de foto's en details maar
quote:-DivineJester-
-Sms "Nieuwe knie AAN" naar 4848-
quote:-Bayswater-
-"Kijk Ronalponnie, en dan kan je hier zien hoe laat het is"-
quote:-Zonekill-
-"Kijk, zo zag ik eruit voor mijn facelift."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Waaghals-
-Ronaldo: "Zeg als je een echte mooie foto wil maken, dan heb ik wel een statief in mijn broek"-
Ik kan je toch niet altijd laten winnen, dan krijg je dat homogezeik weer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Dan wacht je twee uur en dan krijg je dit als uitslag
Nee maar om het beste onderschrift nou de poedel te gevenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan je toch niet altijd laten winnen, dan krijg je dat homogezeik weer.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar om het beste onderschrift nou de poedel te geven
ik weet het bijna wel zeker, misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
okquote:Die Ronaldofoto met Carlos is al geweest (hier of op VI).
jeuh, puntjes voor de moeite, die had ik sinds de basisschool al niet meer gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:16 schreef Rumille het volgende:
Goede jury.
Geeft niks, als die al geweest is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef Blawh het volgende:
Trouwens, sorry EnGCatjuh. Ik had jouw onderschrift op een eerder geposte foto niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |