Dat is al een aardig gat zegquote:Op maandag 3 maart 2008 23:57 schreef TheVulture het volgende:TUSSENSTAND
![]()
EnGCatjuh 125 / 62
TheVulture 107 / 56
SCH 101 / 57
Paar rondes gemist, gebrek aan inspiratie et voilaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is al een aardig gat zegIk had verwacht dat we ongeveer gelijk liepen...
Driedubbele woordgrapquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
De haan blij met banden wiel korver methode, spelers laten zich daar niet door foppe en komen niet opdagen
Ja ach, de ronde duurt nog lang. Waarschijnlijk krijg ik ook nog wel een dipje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paar rondes gemist, gebrek aan inspiratie et voila
Die hele top 3 is een homo complot , ze blijven elkaar maar de puntjes toeschuivenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:55 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta in de top 3
Ik sta in de top 3
Ik sta in de top 3![]()
![]()
Zal mn vriendin leuk vindenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die hele top 3 is een homo complot , ze blijven elkaar maar de puntjes toeschuiven
Ik dacht dat jij iets met Tennessee had?quote:
Een haat-zonder-liefde-verhoudingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij iets met Tennessee had?
quote:-Beschouw-
-Foppe: "En wie heeft de rest van mijn fiets?"-
quote:-gebruikersnaam-
-De haan blij met banden wiel korver methode, spelers laten zich daar niet door foppe en komen niet opdagen-
quote:-Isiolo-
-Foppe vindt de band met de bal belangrijk-
De opmaak is hier te vinden.quote:-HPayne-
-Foppe kijkt terug: "Nee jongens, vroeger kregen we geen auto van de club, maar een Batavus, de banden moesten we nog zelf kopen ook!" -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |