Toch mooi gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
2 puntjes tekort op Einstein. Opzouten met die lui op dinsdag. Trouwens nog nooit zo'n volle bak gezien. 23 teams geloof ik.
Ze is terugquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Roots Jaap Stam geworteld in Afrika
nu je het zegtquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:42 schreef Isiolo het volgende:
Ik mis de Jan Wolkers grap , volgens mij staat ie daar toch echt
Ben A-Rodd aan het kijkenquote:
Wat een lief klein beestje in die boom, och nee tis Hans Kraaij jrquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:42 schreef Isiolo het volgende:
Ik mis de Jan Wolkers grap , volgens mij staat ie daar toch echt
quote:The Vulture
Boomlange spits begrijpt instructies coach niet
quote:Waaghals
Schaduwspits geniet van boompje
quote:SCH
Bouw nieuw stadion voor WK 2010 in Zuid Afrika ligt op schema
quote:Klein zusje
Roots Jaap Stam geworteld in Afrika
Kwaliteit ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
Jeetje, da's een onverwachtige overwinning - met zo'n 'vlak voor 6-en, kut ik heb nog-niks' onderschrift.
Ik moet gewoon vertrouwn op de kwaliteit van de jury. Ben toch altijd nog benauwd dat beschouw wint vanwege zijn leeftijd.
Ga us modden jijquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef RayMania het volgende:
Hele onterechte winnaar.
quote:
Dank uquote:
quote:
Ja, jezelf natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige ronde, maar om eerlijk te zijn had ik een andere winnaar verwacht
nee er waren zoveel goeie om uit te kiezenquote:
Je gunt het me niet hequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige ronde, maar om eerlijk te zijn had ik een andere winnaar verwacht
Jawel hoor, ik gun het je van harte... ik had het deze keer alleen niet verwachtquote:
Toch voelt het niet goed als je het zo zegt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik gun het je van harte... ik had het deze keer alleen niet verwacht
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch voelt het niet goed als je het zo zegt.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Wat een vieze, gladde, homopraat hier. Bah bah!
Haal je hand uit mijn broek engerdquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Wat een vieze, gladde, homopraat hier. Bah bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |