Ik heb mijn slotjes quotum wel gehaald voor dit jaar iig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef zarGon het volgende:
Die posthistory ook: http://forum.fok.nl/user/history/206684.
En hij is al zo vaak gewezen op het doorlezen van de Faq.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:46 schreef NanKing het volgende:
Tags vergeten noob.
Wat is dat eigenlijk?quote:
In V&A heb je subfilters bij het aanmaken van een topic kun je kiezen tussen Aanbod of Gezocht.quote:
Vraagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
In V&A heb je subfilters bij het aanmaken van een topic kun je kiezen tussen Aanbod of Gezocht.
Daar schorte het bij jordiw aan, het aanbod echter was er in overvloedquote:
Have fun...:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Het_Biertje het volgende:
als ik op je moeder mag.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef tisauch het volgende:
[..]
Daar schortte het bij jordiw aan, het aanbod echter was er in overvloed
* tisauch trekt een biertje open en gaat er eens goed voor zitten.
Btw, is ie nu for live gebanned ts kan vanalles beweren of alleen zijn postingrechten kwijt?quote:
Eh, da's bij mijn weten hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef tisauch het volgende:
[..]
Btw, is ie nu for live gebanned ts kan vanalles beweren of alleen zijn postingrechten kwijt?
Kan zijn, maar wilde graag weten wat The verdict is.quote:
Banned betekent dat hij als hij ingelogd is niet kan lezen of posten. Als hij uitlogt is hij een gewone gast op de site, maar kan dus ook niet posten. En omdat hij dreigt met van alles en nog wat, inclusief z'n moederquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:15 schreef tisauch het volgende:
[..]
Kan zijn, maar wilde graag weten wat The verdict is.
Staat op het forum niets over, zodoende.
Als je graag wilt weten weten wat drs. Holbewoner zoal aanbod dan check zijn history gerust.
Dat moet de doorslag hebben gegeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Banned betekent dat hij als hij ingelogd is niet kan lezen of posten. Als hij uitlogt is hij een gewone gast op de site, maar kan dus ook niet posten. En omdat hij dreigt met van alles en nog wat, inclusief z'n moeder, komt hij ook nooit meer terug.
Wat stond daar? Tubgirl of zo?quote:
Ja, want in een topic met tig mods en een Fa was dat rustig blijven staanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Wat stond daar? Tubgirl of zo?![]()
Ik heb z'n nummer, we moesten z'n moeder bellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef NanKing het volgende:
Ik had bijna gebelt.
Ja ik heb die pm ook gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer, we moesten z'n moeder bellen
laten we een leuke tijd verzinnen. een poll van op welke tijd je mag bellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
UBERquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want in een topic met tig mods en een Fa was dat rustig blijven staan.
Waar wacht je dan op?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond hem anders wel hilarisch, leuk hoe mensen amusant kunnen zijn als ze gewoon serieus willen overkomen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:33 schreef Etcetera het volgende:
issie nu pas geband? ik was 'm na 5 topics al spuugzat
Of een grote familie he? je weet het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb het idee dat er een hele hoop van zijn illegale kofferbakhandel van de vrachtwagen is gevallen.
Het is mij net wat teveel om legaal te zijn.
Yvonne, je moet bellen en opschrijven op een kladblok ofzo wat hij/zij allemaal te zeggen heeft, kunnen wij hier ook meelachen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een @%EI^# harem van hier tot Tokio zijn geweest om zoveel shit te kunnen aanbieden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Of een grote familie he? je weet het niet.
jordiw is autistisch schreef je voordat je je post hebt aangepast?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef Flatus het volgende:
-
Als dat inderdaad het geval is dan vind ik het erg genoeg dat deze jongen niet met begeleiding op het 'net rondsurft. Op deze manier schiet het ook niet wordt er niemand beter van IMHO.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Flatus het volgende:
[..]
Kan je deze post even aanpassen. Die jongen heeft het al zo moeilijk bedacht ik me net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |