dus /netstat -b ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
bestandsoverdracht starten en dan in de commandline netstat -b doen
Niet in het scherm typen natuurlijk.....quote:
Werkte bij de oude msn, nu niet meer (correct me if I'm wrong)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
start - uitvoeren - cmd - enter
dan in dat zwarte venster netstat -b
dat zou moeten werken volgens mij
zou best kunnen inderdaad dat het niet meer werkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Werkte bij de oude msn, nu niet meer (correct me if I'm wrong)
Die optie werkt sowiesoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef ThE_ED het volgende:
je kan ook ff een linkje geven naar een plaatje op je eigen webspace, ofzo
Dat werkt, mits jullie niet beiden gefirewalled zijn, want anders zal een van de servers van microsoft als tussenstap fungeren omdat geen van jullie beiden rechtstreeks naar de ander kan connecten (als ik het me goed herinner).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
bestandsoverdracht starten en dan in de commandline netstat -b doen
Da's ook een goede ja. En dat werkt met veel meer zekerheid.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef ThE_ED het volgende:
je kan ook ff een linkje geven naar een plaatje op je eigen webspace, ofzo
Afaik heeft Microsoft altijd de chats over de eigen servers laten lopen. Het oude messenger-protocol is ook zo gemaakt:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Dorkquemada het volgende:
Gaat tegenwoordig het chatten niet meer direct?
Vroeger kon je een netstat doen als je verbinding had oid.
Je eigen IP, jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:59 schreef Suga_Mama het volgende:
Als je Msn Plus hebt heb je een shortcode waarmee je oa het ip adres kan laten zien.
Idd.quote:
Da's ook nog eens zo.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Sowieso kan je niet echt zien waar diegene woont. Als ik mijn IP opzoek geeft ie als lokatie aan Amsterdam maar ergens staat ook Mill ertussen, wat hier 7 km vandaan is (Noord-Brabant Oost).
als ik jouw IP invoer zie ik precies waar je woont hoor.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Sowieso kan je niet echt zien waar diegene woont. Als ik mijn IP opzoek geeft ie als lokatie aan Amsterdam maar ergens staat ook Mill ertussen, wat hier 7 km vandaan is (Noord-Brabant Oost).
Haps 5443 XX, nooit van dat gat gehoord.quote:
nee want die trut liegt als de neten.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:48 schreef HenryHill het volgende:
Gewoon intypen "Hey, waar woon je eigenlijk" was geen optie?
En daarvoor wil je haar nu in elkaar slaan en daarvoor moet je weten waar ze woont?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:26 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
nee want die trut liegt als de neten.
Dan delete je haar en hou je op met zeikenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:26 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarvoor wil je haar nu in elkaar slaan en daarvoor moet je weten waar ze woont?
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:12 schreef Caesu het volgende:
[..]
Haps 5443 XX, nooit van dat gat gehoord.
Word ik nu gehax0red?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Lol je ip-adres op een forum gooienNee dat is handig
Dan heeft ze misschien geen behoefte aan persoonlijk contact...quote:Op zondag 2 maart 2008 11:26 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
wel aardig artikel op wikipedia ben je begonnen.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:34 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Word ik nu gehax0red?
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:57 schreef DutchErrorist het volgende:
TS wil zo'n hacktutorial uitproberen![]()
Gewoon een DDos op 127.0.0.1 TS dat werkt altijd
<- n00b....quote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Een DDoS op 127.0.0.1 vind ik sowieso erg knap. Hoe wil je dat in godsnaam distributen?
niet echt precies vind ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef jordeeeh het volgende:
http://cqcounter.com/whois/
Die is een stuk precieser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |