Bij Twente ook al, ondanks dat het mijn club is ben ik blij dat de KNVB daartegen gaat optreden.quote:Wat een plaggenveld trouwens
NEC en de Graafschap zouden op gelijke hoogte kunnen komen dacht ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Happel het volgende:
Hoeveel punten nog tot de degradatie streep voor AZ?
Als De Graafschap vanavond wint en NEC morgen ook wordt het wel heel penibel voor Louis...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Happel het volgende:
Hoeveel punten nog tot de degradatie streep voor AZ?
Um. De eerste was wel zeker 100% hands. Die tweede weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Stereotomy, weet niet of je een stream/tele 2 aan hebt staan, maar was het 'juist' geweest als Vink had gefloten voor die 2 overtredingen van Kah?
PSV speelt 9 van de 10 keer op zaterdagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Devrim_ het volgende:
Achterlijk dat de topclubs altijd op zondag spelen
gelukkig gaat nec er morgen met 4-0 afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als De Graafschap vanavond wint en NEC morgen ook wordt het wel heel penibel voor Louis...
Net als Zwolle en ongeveer elke andere tegenstander?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig gaat nec er morgen met 4-0 af
Graafschap blijft volgens mij dan nog 1 punt achter op AZ. NEC weet ik niet zo uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
NEC en de Graafschap zouden op gelijke hoogte kunnen komen dacht ik
Zwolle ook toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig gaat nec er morgen met 4-0 af
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net als Zwolle en ongeveer elke andere tegenstander?
Bijna een tegendoelpunt door het veld zonetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij Twente ook al, ondanks dat het mijn club is ben ik blij dat de KNVB daartegen gaat optreden.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
Wedstrijd stilgelegd?
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef raptorix het volgende:
waarom ligt het stil?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou keihard in het dak van het doel belanden als van Dijk er niet aanzat.
papier/propjes gooien denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:25 schreef Leso_Varen het volgende:
niemand die weet waarom Graafschap - Willem II stil ligt?
Jawel, had ik al gezegd? De Graafschap aanhang gooit zooi op het veld..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:25 schreef Leso_Varen het volgende:
niemand die weet waarom Graafschap - Willem II stil ligt?
Psv speelt op zaterdag tenzij zgn 'risicowedstrijd'.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Devrim_ het volgende:
Achterlijk dat de topclubs altijd op zondag spelen
Was er in gevlogen in de lange hoek. Goed schot en een goede reddingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]Hij ging echt over hoor, nog net een vingertopje. Had niet het gevoel dat het een kans was.
Wat doe ie (niet)?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef xFriendx het volgende:
VinkWat ben je toch ook een tosti-ijzer
Ik vind hem naar twee kanten wederom niet goed fluiten. Arbitrage in de eredivisie dit jaar is om te janken.quote:
Volgens mij mag elke club de favoriete speeldag/tijd aanvragen aan het begin van het seizoen. Bij Ajax en Feyenoord is dat op zondag 14.30u, bij PSV op zaterdag 19.30u. Risicoduels mogen weliswaar liever niet 'savonds, maar anders zou Ajax ook wel vaker op zaterdag tegen Heracles, Excelsior, VVV en Vitesse spelen thuis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psv speelt op zaterdag tenzij zgn 'risicowedstrijd'.
Ajax en Feyenoord hebben bij zo'n beetje elke wedstrijd wel het stempel risicowedstrijd. Jammer is het zeker wel dat de toppers niet vaker op vrijdag/zaterdag spelen. Zondag voetbal ik immers zelf
Dit seizoen speelt Feijenoord zeven wedstrijden op de zaterdag. Dat is al aanzienlijk meer dan normaal...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psv speelt op zaterdag tenzij zgn 'risicowedstrijd'.
Ajax en Feyenoord hebben bij zo'n beetje elke wedstrijd wel het stempel risicowedstrijd. Jammer is het zeker wel dat de toppers niet vaker op vrijdag/zaterdag spelen. Zondag voetbal ik immers zelf
Onder andere penalties geven. Ik weet dat het geen excuus is voor het erbarmelijke spel van AZ, dat blijft om te huilen. Maar als een verdediger hands maakt in het strafschopgebied moet ie gewoon die penalty geven. Op deze manier worden echt alle kansen om ook maar één punt te halen om zeep geholpen.quote:
oh, wist niet dat AZ nog aan aanvallers deedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ruststand ; Pieter Vink - AZ 1-0.
AZ-aanvallers zijn vogelvrij, vooral binnen het strafscgopgebied.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:38 schreef SCH het volgende:
Zuivere strafschop ontnemen voor Heerenveen
Haverkort
Ik hoop dat je een grapje maakt als je dat een pingel vond zou ik toch een nieuwe bril gaan halen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Erg he, komt Haverkort daar van daan ofzo?
Kuipers, Nijhuis en Braamhaar komen uit Twente. Haverkort is een amsterdammertje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Erg he, komt Haverkort daar van daan ofzo?
De nep-supporters zijn er niet, dus dat scheelt een stukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Adelante het volgende:
kijkt iedereen Idols ofzo?
absoluut nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Adelante het volgende:
kijkt iedereen Idols ofzo?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt als je dat een pingel vond zou ik toch een nieuwe bril gaan halen.
Lekker boeiend ook, wat kan het een Ajaxsupporter nou schelen hoeveel De Graafschap - Willem II staat. Ik neem de tussenstanden voor kennisgeving aan, that's it.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef AstroStart het volgende:
[..]
De nep-supporters zijn er niet, dus dat scheelt een stuk
(lees: sporadische Feyenoord, Ajax en PSV supporters die geen interesse tonen voor de rest van de eredivisie)
Zeurpietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef SCH het volgende:
Veel foute beslissingen van Haverkort ook.
Volgend jaar wel strijden om een kampioensschap danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Willem II moet winnen, ik ga verhuizen als ik in een stad woon zonder eredivisie voetbal
En laat hem zelf met El Hamadiou terug keren naar Willem IIquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet iets leuks voor Van Gaal:
HAAL DEMBELE ER EENS UIT!
Martin Haar: "Ik zei dat, dove Vink!!"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, Vink geeft V Gaal op zijn sodemieter
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, hij gaat daar lekker liggen met zo'n wereldkans
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:02 schreef VoreG het volgende:
[..]Heb je de beelden gezien?!
Hij springt op, bijna huilend, terwijl niets en niemand hem raakt.
Ik kan hieruit niet anders opmaken dan dat je die beelden echt niet hebt gezien. Kijk vanavond toch maar even naar RTL.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Die lenzen moet je niet tussen je teennagels stoppen gekkie
Zozo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Jenner voor Poco
Agustien linkshalf
Cziommer gaat hem nemen
hilarisch
twente speelt ook thuis hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef _Mike_ het volgende:
1-1
@Jorien bij die dat RJC moffenclubje natuurlijk
k geloof het ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:13 schreef Adelante het volgende:
volgens mij dacht Van Gaal dat Cziommer hem kwam bedanken na die goal
Wat een irritante rot opmerking van je. Naja je laat zelf al je niveau zienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef _Mike_ het volgende:
1-1
@Jorien bij die dat RJC moffenclubje natuurlijk
Het ziet er meer uit alsof er een fles Glorix op z'n hoofd is gevallenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ari heeft een waterstofperoxidetje genomen.
en jenner botoxkuurtje:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ari heeft een waterstofperoxidetje genomen.
Omdat het ook een nep-mof is?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Cziommer.. die gast paste zo goed bij Roda... ging ie naar AZ
toch 2 punten uit twee wedstrijden...quote:
ook 2 punten uit 8 wedstrijden trouwensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch 2 punten uit twee wedstrijden...
Ik denk dat ik daar stiekem best blij mee ben (ik kijk niet hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog steeds 0-0 bij Twente - Heerenveen
pot <-> ketelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Willem IIDie boeren horen niet op het hoogste plan
Zelfde als tegen Ajax maar toen wonnen ze welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:22 schreef xFriendx het volgende:
Einde 1-1. Tegen een laf Roda met 1-2 counterkansjes maar vrijwel nooit offensief gingen spelen met die 1-0 op zak na 3 minuten. Gelukkig nog een gelijkspel, winst was onverdiend geweest voor Roda.
Nee, lekker, 28 van die miniscule Brabantse clubjes zeker welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Willem IIDie boeren horen niet op het hoogste plan
Mja, een puntje is toch niet verkeerd tegen Heerenveenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar stiekem best blij mee ben (ik kijk niet hoor)
Niet gaan huilen kerelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, lekker, 28 van die miniscule Brabantse clubjes zeker wel
En het waait ook nog wel zo hard...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:34 schreef VoreG het volgende:
Hersi met een kopbal de 1-0 Twente
Die gozer is een turf hoog
Is toch zo, komt RKC weer terug heb je om de 25 kilometer een Brabantse club.quote:
volgend jaar is Gelderland helemaal niet meer vertegenwoordigd in de eredivisie: NEC en De Graafschap degraderen en Vitesse faillietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch zo, komt RKC weer terug heb je om de 25 kilometer een Brabantse club.
De Graafschap is juist een prachtige club.
Met de inbreng van de 2 noordelijke provincies in Nederland in het algemeen, zijn die 4 clubs er al te veelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, lekker, 28 van die miniscule Brabantse clubjes zeker wel
quote:
Niet de boel fucken he, die gozer is heul geen 1,55 maar 1,73quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Oh, oh, Heerenveen............
Als Youssoef Hersi koppend mag scoren uit een corner met zijn lengte van 1.55 cm, tja..................
Er zijn teveel clubs uit Limburg en Brabant, tijd voor fusiesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgend jaar is Gelderland helemaal niet meer vertegenwoordigd in de eredivisie: NEC en De Graafschap degraderen en Vitesse failliet
Ach zolang Top OSS, Helmond Sport, Roosendaal en Eindhoven blijven waar ze horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch zo, komt RKC weer terug heb je om de 25 kilometer een Brabantse club.
De Graafschap is juist een prachtige club.
En Kozakken Boys, Deurne, Baroni, Beter Bed en nog een par anderen niet gaat promoveren als die Topklasse wordt ingevoerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach zolang Top OSS, Helmond Sport, Roosendaal en Eindhoven blijven waar ze horen.
Hij is nog kleiner dan Willeke Alberti.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet de boel fucken he, die gozer is heul geen 1,55 maar 1,73
In het zuiden leeft voetbal gewoon meer.. face itquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn teveel clubs uit Limburg en Brabant, tijd voor fusies
Ja, het is altijd keidruk bij al die kutclubjes, man - bij Heerenveen en Gronignen samen is meer publiek dan heel Limburg en Brabantquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In het zuiden leeft voetbal gewoon meer.. face it
En die papen zijn corrupt daar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
En Zeelandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, het is altijd keidruk bij al die kutclubjes, man - bij Heerenveen en Gronignen samen is meer publiek dan heel Limburg en Brabantsamen
Dat zijn dan ook meteen alle clubs van noord-Nederlandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, het is altijd keidruk bij al die kutclubjes, man - bij Heerenveen en Gronignen samen is meer publiek dan heel Limburg en Brabantsamen
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
Haverkort zal wel weer een enveloppe in de kleedkamer aantreffen zo.
Ongelooflijk.
Was om jou even te confronteren met hoe je normaal bij de Ajaxwedstrijden praatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat nu weer?
"Sulejmani had een penalty moeten hebben "
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
Haverkort zal wel weer een enveloppe in de kleedkamer aantreffen zo.
Ongelooflijk.
Ik ben 9 van de 10 keer heel realistisch bij wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Was om jou even te confronteren met hoe je normaal bij de Ajaxwedstrijden praat
Jammer, gelijkspel was terechter geweest.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben 9 van de 10 keer heel realistisch bij wedstrijden.
Valt wel mee toch? Nog steeds 6e, het gaat om de wedtrijden tegen Groningen Nac en Ajaxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:55 schreef Mugger het volgende:
Zo zeg. Heerenveen lijkt in een vrije val beland.
Heel de Graafschap.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef SCH het volgende:
Jeetje, Jan de Jonge, wat laat die zich kennen
helemaal niequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef SCH het volgende:
Jeetje, Jan de Jonge, wat laat die zich kennen
Oh die boeren voelen zich weer eens te kort gedaan en reageren zich afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:59 schreef VoreG het volgende:
Wat gebeurt er bij de Graafschap?
Schoppen, knokken, krabben?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh die boeren voelen zich weer eens te kort gedaan en reageren zich af
Oh dat moet ik straks zienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Hahahaha die kerel met de megafoon: SCHOP HEM NEER!
Nee, met de riek he!quote:
Ja. En als ze blijven 'verdedigen' zoals vanavond, dan gaan ze die alle 3 verliezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Nog steeds 6e, het gaat om de wedtrijden tegen Groningen Nac en Ajax
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef Mugger het volgende:
[..]
Ja. En als ze blijven 'verdedigen' zoals vanavond, dan gaan ze die alle 3 verliezen.
Nee, ik ook niet. Maar lag meer aan middenveld dan aan verdediging vanavond. Bradley en Mikki offdays.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:06 schreef manny het volgende:
Godervedehoere......... wat een k-seizoen. Je moet gewoon 140 punten halen om niet te degraderen dit jaar.
Die begint eindelijk te draaien. Die moet meer speeltijd krijgen..quote:
AZquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ja werkelijk wat een gare stand nu.
Nummer 12 tot nummer 18 met 4 punten ertussen
Heb je die goal gezien? Wat een amateurniveau. Hadden we Petter nog maar. Breuerquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Twee keer verslapen die Donk jaKan toch niet. Ik verslaap me ongelofelijk vaak als ik er niet per se uit hoef. dan knal ik die wekker uit en slaap ik verder en vaak als ik wakker word ben ik alweer vergeten dat die wekker uberhaupt gegaan is.
Maar als ik er echt uit moet zet ik twee wekkers, gewone wekker en mn telefoon... en dan verslaap ik me nooit.
Het mooiste moet nog komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Blah zit zn interieur voor de zoveelste keer te verbouwen, gok ik
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooie overwinning van Willem II![]()
Zo grote club mag er niet uit vliegen
1quote:Op zondag 2 maart 2008 00:47 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,14.30 uur:
Ajax - Excelsior
Feyenoord - NEC
FC Groningen - Heracles Almelo
FC Utrecht - PSV
Ik zal streng zijn..quote:
3quote:Op zondag 2 maart 2008 00:47 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,14.30 uur:
Ajax - Excelsior
Feyenoord - NEC
FC Groningen - Heracles Almelo
FC Utrecht - PSV
Nee Feyenoord en PSVquote:Op zondag 2 maart 2008 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke wedstrijden zijn live op tele2 trouwens? PSV en Ajax?
Willem 2 knikkert er waarschijnlijk uitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks ervan.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:26 schreef Dos37 het volgende:
en Heracles mut ok winnen joa
psv en feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2008 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke wedstrijden zijn live op tele2 trouwens? PSV en Ajax?
Dat denk jij elke wedstrijd Jorienquote:Op zondag 2 maart 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik denk toch dat wij wel 3-0 + winnen vandaag
Is al 3 dagen bekend.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
luque buiten de selectie van koster hoor ik net van iemand op msn
Lijkt me sterk, is vorige x na de wedstrijd nog raak geweest.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:54 schreef Dos37 het volgende:
Tegen PSV is het geen risico wedstrijd denk ik.
Ze hebben eindelijk door dat 12:30 kut is?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:51 schreef dndiek het volgende:
Waarom al die wedstrijden om half 3???
Dat wel volgende week om half 9 naar Venloquote:Op zondag 2 maart 2008 13:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk door dat 12:30 kut is?
Met een bus 18 man en 2 auto'squote:Op zondag 2 maart 2008 13:16 schreef Lamzak_ het volgende:
Haha, DOS37, ik ook
Ga je met de gewone bus? of gewoon met de auto
Staan sowieso boven Heerenveen, wat er ook gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
Als Groningen maar verliest.....
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staan sowieso boven Heerenveen, wat er ook gebeurd. [ afbeelding ]
*squirtquote:Op zondag 2 maart 2008 13:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe bril.
Een groen/witte ?quote:Op zondag 2 maart 2008 13:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe bril.
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV vandaag wint, en Excelsior zorgt voor een stunt, doen we zeer goede zaken
No shit Sherlockquote:Op zondag 2 maart 2008 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV vandaag wint, en Excelsior zorgt voor een stunt, doen we zeer goede zaken
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaaa man wheheheh``11EEN``11!!''één~1`1`111!!
Die is ziek.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:07 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij klopt er trouwens geen zak van die opstelling, ik denk toch echt dat Meerdink speelt ipv Vd Laak.
Kennedy weerquote:Op zondag 2 maart 2008 14:08 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg, Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Gabri, De Jong, Davids, Kennedy, Huntelaar, Emanuelson
Urby linksbuitenquote:Op zondag 2 maart 2008 14:08 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg, Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Gabri, De Jong, Davids, Kennedy, Huntelaar, Emanuelson
Vd Laak ja, die kampt nog steeds met hoofdpijnen na die hersenschudding die hij heeft opgelopen tegen NAC aan het begin van het seizoen.quote:
Dat is onze stijl ja!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax past zich tegenwoordig aan aan de tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |